مجله شیائومی

بررسی گوشی موبایل Redmi 9 Power شیائومی: با قیمت 10999 روپیه

گوشی موبایل شیائومی

درست مثل هر سال، سری گوشی موبایل های Redmi شیائومی در سال 2020 نیز محبوبیت گسترده ای پیدا کرد. فقط به این دلیل نبود که گوشی های هوشمند تحت این سری در کل یک بسته عالی بودند، بلکه به این دلیل بود که این برند استراتژی را کمی تغییر داد. شیائومی اکنون گزینه های بیشتری را در دسته بندی قیمتی برای مصرف کنندگان ارائه می دهد.

در طول سال ها ما شاهد بودیم که شیائومی گوشی موبایل هایی با عنوان سری A راه اندازی می کند، اما سال 2020 برای این مارک متفاوت بود. این شرکت دو گوشی هوشمند دیگر به سری Redmi 9 شامل Redmi 9 Prime و  Redmi 9 Power اضافه کرده است.

من همیشه طرفدار گوشی موبایل های هوشمند سری شماره Redmi هستم، به خصوص به دلیل نوع ویژگی های آنها در قیمت. Redmi 9 Power تفاوتی ندارد. ظاهر، قدرت و همه اینها با قیمت شروع خیره کننده 10999 روپیه ارائه می شود. مدل بالاترین مدل نیز با قیمت فوق العاده رقابتی 11999 روپیه است.

این بخش قیمت گزینه های زیادی از مارک هایی مانند Realme ، Samsung ، Oppo ، Vivo ، اکنون Micromax نیز در میان مارک های دیگر دارد. بنابراین ، اگر به دنبال گوشی هوشمند زیر 12000 روپیه هستید، باید گوشی موبایل Redmi 9 Power شیائومی انتخاب شما باشد.

 

طراحی گوشی موبایل Redmi 9 Power شیائومی

این تمام چیزی است که باید در مورد طراحی گوشی Redmi بگویم. به هیچ وجه شبیه هیچ یک از مدلهای قبلی سری شماره Redmi نیست. طراحی خیره کننده Aura power یک قاب پشتی مات ارائه می دهد. و همین امر باعث شده گوشی به نسبت قیمت بالای گوشی به نظر برسد. طراحی کلی گوشی تمیز و سرزنده به نظر می رسد. ماژول دوربین در گوشه بالا سمت چپ و به دنبال آن یک آرم Redmi عظیم قرار دارد که باعث افزایش طراحی کلی گوشی می شود.

 

 

بررسی Redmi 9 Power

 

 

گوشی موبایل Redmi 9 Power همچنین در چندین رنگ از جمله آبی ، مشکی ، سبز و قرمز ارائه می شود. من بیشتر گوشی موبایلم را سیاه یا سفید می پسندم. اما مدل رنگ سبز گوشی Redmi شیائومی یکی از مورد علاقه های من است. زیبا به نظر می رسد و به هیچ وجه به نظر نمی رسد.

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد طراحی گوشی موبایل Redmi 9 Power شیائومی دوست دارم، ضد لک بودن آن است. من مجبور نبودم از دستگاه با درب پشت استفاده کنم. نکته خوب دیگر این گوشی وزن آن است. با وجود بسته بندی یک باتری عظیم 6000 میلی آمپری، گوشی Redmi بسیار سبک وزن است، 198 گرم خاص است.

به نظر می رسد اندازه موبایل نیز برای من مناسب است زیرا به راحتی می تواند درون جیب شلوار جین من قرار گیرد. تلفن حس خوبی در دست ارائه می دهد و در دست خیلی بزرگ یا کوچک احساس نمی شود. استفاده از موبایل Redmi با یک دست آسان است. این واقعیت را نیز دوست دارم که برخلاف اکثر تلفن های هوشمند در محدوده قیمت ، گوشی موبایل Redmi 9 Power شیائومی احساس ارزان بودن نمی کند. کیفیت ساخت گوشی عالی است و استفاده از آن حس خوبی دارد.

 

 

نمایشگر گوشی موبایل Redmi 9 Power شیائومی

به نظر می رسد که نمایشگر گوشی موبایل شیائومی در فضای داخلی بسیار روشن است. اما در زیر نور آفتاب سوزان حتی سطح روشنایی 100 درصدی نیز کافی نیست. یک گزینه برای روشن کردن روشنایی خودکار وجود دارد، که روشنایی صفحه را مطابق با سناریو تنظیم می کند.

به نظر من تجربه مشاهده ای که تلفن ارائه می دهد می تواند بهتر باشد. اما نباید فراموش کرد که این یک گوشی موبایل هوشمند زیر 12000 روپیه است و اکثر دستگاه های موجود در این بخش قیمت با نمایشگرها دست و پنجه نرم می کنند. در حالی که من شخصاً طراحی گوشی را بسیار دوست دارم. اما آرزو می کنم حاشیه ها کمی باریک باشند. چانه گوشی Redmi بسیار ضخیم است.

 

 

بررسی Redmi 9 Power

عملکرد و باتری Redmi 9 Power

تا آنجا که به عملکرد مربوط می شود، Redmi 9 Power شیائومی توانایی مدیریت کارهای اساسی روزمره را دارد و بازی های اساسی مانند موج سواری مترو و معبد را به خوبی اجرا می کند. وقتی برنامه های زیادی در پس زمینه اجرا می شوند، گوشی موبایل اغلب عقب می ماند.

گوشی موبایل Redmi 9 Power شیائومی برای انجام بازی های سنگین مناسب نیست. بنابراین من بازی هایی مانند Asphalt 9 و سایر بازی های سنگین گرافیکی را امتحان نکردم. من بیشتر از گوشی Redmi برای انجام کارهای روزمره خود مانند برقراری تماس ، پیام رسانی ، ارسال ایمیل و مرور اینترنت و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Twitter ، Instagram و Facebook استفاده می کردم. همچنین برای آزمایش دوربین ها روی بسیاری از تصاویر کلیک کردم. این تلفن هوشمند موفق شد از همه آن دوام بیاورد.

حتی پس از انجام تمام این وظایف، گوشی موبایل Redmi 9 Power شیائومی تقریباً 1.5 روز به راحتی و با یک بار شارژ برای من دوام آورد. این گوشی همچنین دارای یک شارژر سریع 18 وات در داخل جعبه است که تقریباً یک ساعت طول می کشد. تا دستگاه را از 0 تا 100 درصد شارژ کامل کنید. در هیچ مرحله ای گوشی در هنگام شارژ گرم نمی شود، بنابراین این یک چیز خوب است.

 

 

بررسی Redmi 9 Power

دوربین های گوشی موبایل Redmi 9 Power شیائومی

اکثر گوشی موبایل های هوشمند با این محدوده قیمت با دوربین ها دست و پنجه نرم می کنند و گوشی Redmi از نظر من کم و بیش یکسان است.

خوب است که ببینید یک گوشی با قیمت رقابتی یک سیستم دوربین عقب چهارگانه ارائه می دهد. این موبایل شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی همراه با یک سنسور 8 مگاپیکسلی ، لنز 2 مگاپیکسلی و چهارمین آن یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است.

تا آنجا که به عملکرد دوربین مربوط می شود. در نور روز Redmi 9 Power موفق می شود تصاویر مناسب و با جزئیات خوب را کلیک کند. اما رنگ ها شسته شده است. تصاویر پرتره ای که با گوشی موبایل گرفته می شوند مناسب به نظر می رسند. در حالی که لبه ها گاهی اوقات مخدوش به نظر می رسند. به نظر من تصاویر ماکرو از طریق به روزرسانی نرم افزار به کلی پیشرفت نیاز دارند. عملکرد دوربین در نور کم نیز زمینه دیگری است که به نظر من نیاز به پیشرفت دارد.

 

 

بررسی Redmi 9 Powerبررسی Redmi 9 Powerبررسی Redmi 9 Powerبررسی Redmi 9 Powerبررسی Redmi 9 Power

بررسی Redmi 9 Power

 

 

عملکرد دوربین جلو نیز می تواند از نظر من بهتر باشد. سلفی ها ، بیشتر اوقات ، جزئیات را از دست می دهند و به نظر می رسد شسته اند. سلفی هایی که با تیرانداز جلو کلیک می کنند، در نور کم کسل کننده به نظر می رسند.

 

 

بررسی Redmi 9 Power

آیا باید گوشی موبایل Redmi 9 Power شیائومی بخرید؟

Redmi 9 Power با قیمت 10999 روپیه گزینه بسیار خوبی است که هم اکنون باید در هند مورد توجه قرار گیرد. طراحی و باتری از بهترین ویزگی های گوشی Redmi هستند. این گوشی هوشمند با طراحی جدید طراحی Aura زیبا به نظر می رسد. من این واقعیت را دوست دارم که با وجود بسته بندی یک باتری عظیم 6000 میلی آمپری ، Redmi 9 Power بسیار ساده و آسان است که فقط با یک دست استفاده می شود. این تلفن همچنین قادر است کارهای روزمره را به خوبی مدیریت کند. و همچنین بازی های اساسی را به خوبی اجرا می کند. این یکی قطعاً برای بازی های خارج از خانه نیست.

دوربین های 9 Power عملکرد مطلوبی دارند و می توانند روی تصاویر نسبتاً مناسب با جزئیات خوب کلیک کنند، اما رنگ ها گاهی اوقات شسته و رفته است. به نظر من ، شما قطعاً نیاز به اضافه کردن فیلترها به تصاویر کلیک شده با تلفن قبل از اشتراک در شبکه های اجتماعی دارید.

به طور کلی، اگر به دنبال یک گوشی هوشمند با قیمت 12000 روپیه هستید. Redmi 9 Power شیائومی گزینه بسیار خوبی است که هم اکنون باید در هند مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *