مجله شیائومی

شیائومی نسخه اسپیلت MIJIA را به بازار عرضه می کند

اسپیلت شیائومی

شیائومی تهویه مطبوع جدید خود را با نام MIJIA تهویه مطبوع نسخه خواب راه اندازی کرده است. همانطور که از نام آن پیداست، این محصول به گونه ای طراحی شده است که با سر و صدای کم کار، تنها در 18 دسی بل، می تواند یک خواب راحت داشته باشد. کولر گازی در حال حاضر با قیمت 2،099 یوان (322 پوند) در فروش است.

 

 

مهمترین نقاط فروش نسخه اسپیلت MIJIA شیائومی شامل کنترل باد هوشمند، آرامش، سطح جدیدی از بهره وری انرژی و صرفه جویی در مصرف انرژی بسیار زیاد است.

کولر گازی دارای یک دکمه اختصاصی روی کنترل از راه دور است که می تواند برای روشن کردن “حالت خواب” استفاده شود. وقتی حالت خواب روشن است ، در حالی که چراغ نمایشگر به طور خودکار خاموش می شود ، صدای کار به 18 دسی بل کاهش می یابد. همچنین ، عملکرد دمیدن ضد مستقیم فعال شده و یک فضای خواب ایده آل برای کاربر ایجاد می کند.

 

 

دمای بدن انسان در طول خواب به طور مداوم تغییر می کند. در طول خواب، به تدریج از حدود 37 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. و دمای بدن در 5 صبح به کمترین دما یعنی حدود 35 درجه سانتیگراد می رسد. و سپس به تدریج افزایش می یابد. در این راستا، اسپیلت MIJIA شیائومی متناسب با ریتم شبانه روزی بدن انسان است. و می تواند دمای خانه را از مرحله خواب تا قبل از برخاستن بصورت هوشمند تنظیم کند. در 4 صبح دمای داخلی را افزایش می دهد. تا یک فضای خواب راحت برای شما ایجاد کند.

کولر گازی Mijia شیائومی همچنین می تواند با Mi Band ارتباط برقرار کند تا حالت خواب را حس کند. و در عین حال هوشمندانه حالت خواب را خاموش / روشن کرده و یک فضای خواب راحت تر و آرام را برای خواب ایجاد کند.

صرفه جویی در مصرف انرژی نیز از ویژگی های اصلی این کولر گازی است. قدرت آن فقط 1 اسب بخار است. و برای یک اتاق خواب 10-15 متر مربع مناسب است. با ارزش APF تا 5.13. این سطح از سطح جدید بهره وری انرژی 5.0 است. بنابراین، از نظر انرژی و محیط زیست سازگارتر است.

همچنین از خود تمیز کردن دمای 58 درجه سانتیگراد ، کنار آمدن با کپک بر روی اواپراتور و تهویه مطبوع سالم پشتیبانی می کند.

 

نسخه خواب تهویه مطبوع MIJIA

 

از کنترل دقیق 0.5 درجه سانتیگراد ، مجهز به نسل جدیدی از فناوری کنترل دوگانه دما و رطوبت پشتیبانی می کند. که به وی امکان می دهد رطوبت محیط اطراف را هوشمندانه درک کند. همچنین می توان آن را به رطوبت ساز MIJIA مرتبط کرد تا هوشمندانه کارایی رطوبت زدایی را هماهنگ کند. به طوری که کل اتاق خواب برای صاحب خانه راحت باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *