مجله شیائومی

مشخصات لپ تاپ RedmiBook Pro 15S و RedmiBook Pro 15 در Geekbench لو رفت

لپ تاپ شیائومی

امروز در 12 ژانویه ، شیائومی شو لپ تاپ جدید Redmibook Pro 15S شیائومی را در سایت geekbench مشاهده کرد. این جدیدترین لپ تاپ شیائومی است. این لپ تاپ با یک مدل دیگر یعنی RedmiBook Pro)  RedmiBook Pro 15) ارائه می شود. لپ تاپ جدید با پردازنده نسل 11th Intel H35 Tiger lake عرضه می شود.

 

ویژگی های لپ تاپ RedmiBook Pro 15S شیائومی

با شروع پردازنده، نوت بوک های Redmibook مجهز به AMD Ryzen 5 5600H + Radeon Graphics و AMD Ryzen 7 5800H + Radeon Graphics هستند. شیائومی شو  پوستر را در Weibo مشاهده کرد، که در آن لپ تاپ RedmiBook Pro 15S شیائومی جدید آمده است. همچنین، لیست Geekbench انواع حافظه را که RedmiBook Pro 15S را ارائه می دهد، نشان می دهد.

 


پردازنده نسل 11th Intel H35 Tiger lakeXiaomi redmiBook Pro 15

 

 

پردازنده نوت بوک توسط Weibo در geekbench به اشتراک گذاشته شده است. تصویر جزئیات لپ تاپ را بیان می کند. این لپ تاپ ها دو نوع دارند، یعنی 8 گیگابایت و 16 گیگابایت. شیائومی در مورد تیزر تبلیغاتی در Weibo صحبت می کند، تأیید می کند که RedmiBook با پردازنده Intel 11th gen H35 Tiger Lake Processor ارائه می شود. نوت بوک ممکن است ماه آینده در یک رویداد راه اندازی شود. به غیر از این جزئیات، ما هنوز باید اطلاعات مربوط به پردازنده و وزن بالا محصولات را بدست آوریم.

 

چیپ ست های ntel Core i5 11300H و Core i7 11370H

نوت بوک RedmiBook 15 که در GeekBench نشان داده شده است، با چیپست های نسل یازدهم Intel Core i5 11300H و Core i7 11370H در این سیستم عامل دیده می شود. قابل ذکر است که هر دو نوع با 16 گیگابایت رم در لیست ها دیده می شوند.
این پیشنهادات RedmiBook ویندوز 10 را خارج از جعبه اجرا می کند. در عین حال ، لیست های Geekbench جزئیات بیشتری را بیان نمی کنند. امتیازات محک به هر حال چشمگیر به نظر می رسند. با نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی، احتمالاً در مورد لپ تاپ های آینده شیائومی اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد. تا آن زمان ، با ما همراه باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *