مجله شیائومی

پشه کش شارژی LED Yeelight USB شیائومی با قیمت 26.99 دلار ارائه می شود

پشه کش شیائومی

شیائومی در طول سال ها پشه کش های شگفت انگیزی را تولید و معرفی کرده است. که همیشه در بازار عملکرد خوبی داشته است و همین چند روز پیش، این مارک یک پشه کش جدید را به بازار عرضه کرد که به دلیل عملکرد دو در یک، کاملا متفاوت از دیگری است.

پشه کش شیائومی

ویژگی اصلی پشه کش شیائومی:

  • دستگاه پشه کش برقی: باتری قابل شارژ داخلی 18650، مدت زمان کوتاه شارژ، زمان استفاده طولانی
  • 360-400 نانومتر لامپ تله ماورا بنفش: همراه با سنسور کنترل نور، پشه ها را در محیط های تاریک از بین می برد
  • بی خطر برای استفاده: از بین بردن پشه فیزیکی، بدون مواد شیمیایی، بدون اشعه و کاملا غیر سمی. بهداشت و حفاظت از محیط زیست
  • قابل حمل آسان: این پشه زن پشه ای از طراحی عملی برخوردار است، ابعاد کوچک به شما امکان می دهد آن را در هر مکانی که لازم دارید حمل کنید!

 

پشه کش شیائومی

 

 

مشخصات پشه کش شارژی LED Yeelight USB شیائومی

پشه کش شارژی LED Yeelight USB شیائومی دارای پایه ای است که از لمس تصادفی جلوگیری می کند. این پایگاه همچنین یک کشنده پشه است. این طراحی محافظت می کند و خطر را کاهش می دهد. نور بنفش هوشمند حشرات پرنده را به خود جلب می کند. چراغ ها به طور خودکار در شب روشن و صبح خاموش می شوند. در حالت دفع پشه ها، لامپ کشنده پشه Yeelight نور ماورا بنفش با طول موج 360-400 نانومتر را منتشر می کند.

این باعث جذب پشه ها و از بین رفتن آنها با شبکه برق فشار قوی می شود. این یک فرآیند کشتار فیزیکی است و از مواد شیمیایی استفاده نمی کند. پشه کش شارژی LED Yeelight USB شیائومی با باتری لیتیوم (ساخته شده) استفاده می کند. باتری به راحتی در دسترس است و پس از شارژ کامل می تواند 3-4 ساعت دوام بیاورد. شارژ از طریق رابط Micro USB انجام می شود.

 

 

 

طبق گفته شیائومی ، این محصول دارای گواهینامه تست استاندارد است. انستیتوی فیزیولوژی و اکولوژی گیاهی شانگهای در آکادمی علوم چین پشه کش شارژی LED Yeelight USB شیائومی را مطابق با استاندارد ملی GB / T27785-2011 آزمایش کرد. اثر کشتن پشه ها به 88.10٪ می رسد. محصولات Yeelight با سیستم عامل های جریان اصلی loT جهانی سازگار هستند. این شامل Apple HomeKit ، Google Home ، Amazon Alexa و Xiaomi است. در حال حاضر پشه کش شارژی LED Yeelight USB شیائومی در Gearbest فقط 28.99 دلار و در Banggood با 26.90 دلار در دسترس است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *