مجله شیائومی

آغاز جذب سرمایه برای جرم گیر فراصوت هوشمند Sunuo T11 Pro شیائومی

جرم گیر شیائومی

شیائومی به تازگی جرم گیر فراصوت هوشمند Sunuo T11 Pro را در زیر پلت فرم تامین مالی youpin راه اندازی کرده است. این محصول یک اسکالر اولتراسونیک قابل حمل است. که بدون مراجعه به کلینیک دندانپزشکی قابل استفاده در خانه است.

اپیدمی COVID 19 در کشورهای مختلف جهان باعث شده است که افراد برای معاینه دندانپزشکی کمتر به پزشک مراجعه کنند. معمولاً توصیه می شود که سالی دو بار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنیم (هر شش ماه یکبار)، و در طی چنین ویزیت هایی، دندانپزشک یا متخصص بهداشت معمولاً جرم گیری و صیقل دندان را انجام می دهند. معمولاً برای از بین بردن حساب و پلاک از سطح دندان و پایین آن لثه ها از اسکالر اولتراسونیک استفاده می کنند.

 

 

 

 

 

مشخصات و ویژگی های جرم گیر فراصوت هوشمند Sunuo T11 Pro شیائومی

جرم گیر فراصوت هوشمند Sunuo T11 Pro شیائومی این کار را برای خانواده ها آسان می کند. این یک دوربین آندوسکوپی پیشرفته 500 واتی دارد که تصاویر حفره دهان را به گوشی موبایل هوشمند منتقل می کند. و می تواند از طریق WiFi با دستگاه همگام شود. بله ، درست شنیدید ، این اسکالر قابل حمل با پشتیبانی از WiFi همراه است. و می تواند با گوشی موبایل هوشمند تنظیم شود. پس از انجام این کار، گوشی  همراه نمای واضحی از دهانی را که دستگاه در آن قرار دارد نشان می دهد. همچنین دارای یک چراغ LED برای روشنایی دهان است.

 

 

 

 

این اسکالر اولتراسونیک از فناوری مبدل اولتراسونیک استفاده می کند. و قادر است 200 وات بار در دقیقه فرکانس ارتعاش اولتراسونیک واقعی را داشته باشد. همچنین با محافظ صوتی و تصویری ایمن ارائه می شود.

 

 

 

 

علاوه بر این، جرم گیر فراصوت هوشمند Sunuo T11 Pro شیائومی دارای درجه ضد آب IPX7 است. که اطمینان می دهد از آن در محیط های مرطوب استفاده می شود. این دستگاه با باتری 1200 میلی آمپر ساعتی که از طریق پورت USB-C شارژ می شود استفاده طولانی را تضمین می کند.

این محصول در حال حاضر در یوپین شیائومی با قیمت 199 یوان (30 دلار) در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *