مجله شیائومی

بخارشوی شیائومی مدل Deerma DEM-ZQ700 فقط 189.99 دلار [فروش محدود]

بخارشوی شیائومی مدل Deerma DEM-ZQ700

بخارشوی شیائومی مدل Deerma DEM-ZQ700 یک وسیله تمیز کننده ضروری در هر خانه است. زیرا کارهای خانه را برای زنان خانه دار ساده و آسان می کند. این دستگاه  با استفاده از فناوری بخار، سطح را با سرعت بیشتری و بسیاری از فناوری های مدرن دیگر کاملا تمیز می کند.

 

طراحی بخارشوی شیائومی مدل Deerma DEM-ZQ700

 

از نظر طراحی، بخارشوی شیائومی مدل Deerma DEM-ZQ700 دارای ساختاری کاملاً جمع و جور است. کاربران می توانند به راحتی و بدون اشغال زیاد در فضاهای بزرگ کار و تمیز کنند. ظرفیت 400 میلی لیتری برای تمیز کردن برای فضاهای بزرگ کافی است. علاوه بر این، پارچه شستشو مجهز به 3 لایه تمیز کردن است. ساختار velcro آسان است برای جدا کردن و نصب. سیم برق 5 متری کارکردن در هر فضای خانه را آسان می کند.

 

امکانات بخارشوی شیائومی مدل Deerma DEM-ZQ700

 

 

با استفاده از mops های معمولی، کاربران فقط می توانند از آنها برای انواع خاصی از کف استفاده کنند. و به راحتی سطح کف را تحت تأثیر قرار می دهند. بخارشوی شیائومی مدل Deerma DEM-ZQ700 می تواند روی تمام سطوح مختلف مانند سنگ، چینی، چوب، آجر، فرش، … تمیز کند تا کاربردهای مختلفی داشته باشد. علاوه بر این، از Deerma DEM-ZQ700 می توان برای تمیز کردن فضاهای مختلف از اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام تا توالت نیز استفاده کرد. 3 محافظ ایمنی دارای محافظت مضاعف، فیوز و دریچه تخلیه نیز هستند تا به اطمینان از ایمنی کاربران و تجهیزات در حین کار کمک کنند.

 

 

علاوه بر این، ساختار بخار گرم شده دوگانه در هر دو برف پاک کن داغ و 4 دریچه بخار در جلو با ضربه شدید، باعث افزایش کارایی تمیز کردن می شود. پاشش بخار داغ تا 20-60 سانتی متر یک فضای فرعی مستطیل شکل ایجاد می کند. و امکان از بین بردن باکتری ها را در فضا تا 1140 سانتی متر مربع فراهم می کند.

 

پاک سازی 99.99٪

 

بخارشوی شیائومی مدل Deerma DEM-ZQ700 از گرمای داغ بخار برای تمیز کردن استفاده می کند. بنابراین کاربران نیازی به استفاده از مواد شوینده برای تمیز کردن به عنوان روش های متداول و بدون تأثیر در کیفیت کف ندارند. صفحه گرمایش داخلی می تواند به 220-260 درجه سانتیگراد برسد و باعث پاشش بخار تا دمای 105 درجه سانتیگراد، با 5 بار فشار، نه تنها برای پاک سازی 99.99٪ بلکه ردیابی آن نیز آسان است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *