مجله شیائومی

بخار شوی Deerma DEM-ZQ700 شیائومی با قیمت 139.99 دلار | کوپن

بخارشوی شیائومی

بخارشوی Deerma DEM-ZQ700 شیائومی یک وسیله تمیزکننده ضروری در هر خانه ای است که کار خانه را برای خانم های خانه ساده و راحت می کند.

 

بخارشوی شیائومی

مشخصات بخارشوی Deerma DEM-ZQ700 شیائومی

 

علامت تجاری درما
مدل DEM-ZQ700
ولتاژ 220 ولت – هرتز
وات 1200 وات
ظرفیت مخزن 400 میلی لیتر
جریان بخار 25-35 گرم در دقیقه
طول سیم برق 5 متر
حجم محصول 3.8 کیلوگرم

مزایای بخار شوی Deerma DEM-ZQ700 شیائومی

انواع پاک کن سنتی نه تنها در هر عملیات مشکل ایجاد می کند بلکه بازدهی بالای تمیزکاری نیز به همراه ندارد. بخارشوی Deerma DEM-ZQ700 شیائومی یک دستگاه تمیز کننده منزل است که با استفاده از فن آوری بخار، سطح را با سرعت بیشتری و بسیاری دیگر از فن آوری های مدرن تمیز می کند. با این حال ، این دستگاه ساختاری کاملاً جمع و جور دارد. شبیه به یک پاک کن معمولی، بنابراین این بهترین دستیار برای حمایت از زنان خانه دار برای انجام کارهای خانه خواهد بود.

 

Deerma DEM-ZQ700

تمیز کردن موثر ، پاک کنندگی 99.99٪ با بخار شوی شیائومی

بخارشوی Deerma DEM-ZQ700 شیائومی از گرما گرم بخار برای تمیز کردن استفاده می کند. بنابراین کاربران نیازی به استفاده از مواد شوینده برای تمیز کردن به عنوان روش های متداول و بدون تأثیر در کیفیت کف ندارند. صفحه گرمایش داخلی می تواند به 220-260 درجه سانتیگراد برسد و باعث پاشش بخار تا دمای  105 درجه سانتیگراد با فشار 5 بار می شود. نه تنها برای پک کنندگی 99.99 بلکه ردیابی آن نیز آسان است. خاک به سختی مانند روغن پاک می شود.

 

بخارشوی شیائومیDeerma DEM-ZQ700

ساختار بخار گرم شده دوگانه در هر دو برف پاک کن داغ و 4 دریچه بخار در جلو ، ضربه شدید ، باعث افزایش کارایی تمیز کردن می شود. پاشش بخار داغ تا  20-60 سانتی متر  یک فضای فرعی مستطیل شکل ایجاد می کند. و توانایی کشتن باکتری تا  1140 سانتی متر مربع را می دهد.

Deerma DEM-ZQ700بخارشوی شیائومی

بخار شوی Deerma DEM-ZQ700 مناسب برای تمام سطوح مختلف

با استفاده از mops های معمولی، کاربران می توانند فقط برای انواع خاصی از کف استفاده کنند و به راحتی سطح کف را تحت تأثیر قرار می دهند. بخارشوی Deerma DEM-ZQ700 شیائومی می تواند روی تمام سطوح مختلف مانند سنگ ، چینی ، چوب ، آجر ، فرش ، … تمیز کند تا کاربردهای مختلفی داشته باشد. علاوه بر این، از Deerma DEM-ZQ700 می توان برای تمیز کردن فضاهای مختلف از اتاق نشیمن ، آشپزخانه ، حمام تا توالت ، …

 

Deerma DEM-ZQ700

 

تمیز کردن کف با بخار  به خشک شدن فوری کف کمک می کند، نگران خیس شدن ، لغزندگی کف ، به خصوص خانواده هایی با کودکان کوچک یا افراد مسن نباشید و می توانید امنیت بیشتری داشته باشید. 3 محافظ ایمنی دارای حفاظت مضاعف هستند، فیوز و شیر تخلیه نیز برای کمک به اطمینان از ایمنی کاربران و تجهیزات در حین کار، یکپارچه هستند.

 

Deerma DEM-ZQ700

طراحی انعطاف پذیر بخارشوی Deerma DEM-ZQ700 شیائومی، کار با آن آسان است

بخارشوی Deerma DEM-ZQ700 شیائومی دارای ساختاری کاملاً جمع و جور است، کاربران می توانند به راحتی و بدون اشغال زیاد در فضاهای بزرگ کار و تمیز کنند. ظرفیت ظرف 400 میلی لیتری برای تمیز کردن برای فضاهای بزرگ کافی است. علاوه بر این، پارچه شستشو مجهز به 3 لایه تمیز کردن است. ساختار velcro آسان است برای جدا کردن و نصب، به خوبی ثابت شده است. سیم برق 5 متری کارکردن در هر فضای خانه را آسان می کند ، هم برای رفع نیازها و هم بدون ایجاد تداخل.

 

Deerma DEM-ZQ700

 

فقط با 3 مرحله ساده می توانید از پاک کننده بخار شوی Deerma DEM-ZQ700 استفاده کنید:

مرحله 1:  ظرف را با 400 میلی لیتر آب پر کنید.

مرحله 2:  mop را انتخاب و نصب کنید.

مرحله 3:  دستگاه را روشن کنید ، چراغ سبز نشانگر قابل استفاده خواهد بود.

 

Deerma DEM-ZQ700

بخارشوی Deerma DEM-ZQ700 شیائومی را از کجا بخرید؟

محصول از انبار چینی Banggood حمل می شود. به خاطر داشته باشید برای داشتن حمل و نقل بین المللی بدون مالیات بین المللی، پست مستقیم اولویت دار را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *