مجله شیائومی

بررسی جاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی: جاروبرقی ضروری برای خانم های خانه

جاروبرقی شیائومی

با پیشرفت تکنولوژی و بهبود مستمر سطح زندگی، خانواده های بیشتری شروع به استفاده از ربات های جاروبرقی یا جاروبرقی بی سیم (شارژی) می کنند تا از پاکسازی خانه های خود خلاص شوند. در زندگی روزمره، از تمیز کردن گرد و غبار و موهای حیوانات خانگی، فیلتر کنه ها در مبل ها و تخت ها، تا نظافت و نگهداری مرتب میز کار، کتابخانه ها، قاب پنجره ها، پرده ها و … یک جارو برقی دستی بی سیم کاملاً ضروری است. TROUVER POWER 11 مدل گل سرسبد TROUVER است.

 

پیدا کردن قدرت 11

طراحی جاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی

طراحی ظاهری جاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی بسیار مطابق با زیبایی شناسی جوانان مدرن، ساده و پویا در تطبیق رنگ است. بدنه ترکیبی شیک و همه کاره از سفید کرمی، قرمز گل رز و شفاف را به خود اختصاص داده است.

 

پیدا کردن قدرت 11

 

جاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی شامل مجموعه کاملی از لوازم جانبی خلا استاندارد، بدنه جاروبرقی، سر مکش اصلی “نازل برس غلتکی مخمل نرم”، “نازل برس پاک کن کنه برقی”، “نازل برس تخت دو در یک” و آویز عمودی است. علاوه بر عدم وجود برس غلتکی برقی برای مکش فرش، سه هد مکش موجود می تواند پاسخگوی نیاز اکثر خانواده ها باشد.

 

پیدا کردن قدرت 11

در مرحله بعدی ، بیایید نگاهی به بدنه اصلی جاروبرقی بیندازیم.

 

 

جاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی بر روی “انرژی نور” تمرکز دارد. در جز اصلی جاروبرقی، نسل جدیدی از موتور پر سرعت AERO4.0 با قطر فقط 5 سانتی متر استفاده می شود که باعث سبکتر شدن آن می شود. اما از نظر قدرت به سرعت بالای 10 وات رسیده است. قدرت مکش زیاد 20kPa و قدرت مکش تا 120AW مشکل مشترک قدرت ضعیف مکش جاروبرقی های سبک را برطرف می کند و سرعت راه اندازی تا 0.4 ثانیه است.

 

پیدا کردن قدرت 11

در پشت بدنه یک صفحه LED تعبیه شده است که می تواند وضعیت دستگاه فعلی، دنده مکش، ظرفیت باتری باقیمانده و یادآوری خطا را نمایش دهد.

 

پیدا کردن قدرت 11

 

 

یک دکمه فیزیکی در بالا و پایین صفحه LED وجود دارد. پایین دکمه دنده مکش است، سه سطح مکش را می توان تنظیم کرد. بالا دکمه قفل است. پس از ورود به حالت قفل شده، با فشار دادن سوئیچ وارد حالت کار مداوم می شود. به شما این امکان را می دهد که دست خود را به طبیعی ترین روش سبک نگه دارید.

 

جاروبرقی شیائومی

 

 

باتری جداشونده داخلی با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت می تواند تا 60 دقیقه عمر باتری را فراهم کند (در حالت مکش). که برای تمیز کردن محیط های داخلی بیش از اندازه کافی است. مطمئناً، اگر یک باتری نمی تواند نیاز تمیزکاری شما را برآورده کند. می توانید یک باتری اضافی خریداری کنید که می تواند دوام باتری را تأمین کند.

 

پیدا کردن قدرت 11

 

در همان زمان ، بدنه جاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی به یک سیستم فیلتراسیون پنج لایه مجهز شده است. که فیلتر کننده گرد و غبار، ریزگردها و غیره و ذرات معلق به اندازه 0.3 است. می تواند توسط فیلتر HEPA رهگیری شود. تا هوای تازه را تخریب کند. بدون اینکه به محیط زیست آسیب برساند. آلودگی ثانویه.

 

پیدا کردن قدرت 11

 

 

مش فلزی، فیلتر سیکلون، فیلتر HEPA و سایر لوازم جانبی و مواد مصرفی موجود در سیستم تصفیه را می توان جدا و مستقیماً شستشو داد. تا رشد باکتری ها از منبع حل شود و همیشه تمیز باشد.

 

جاروبرقی شیائومی

 

 

با تشکر از فن آوری تنظیم خودکار هوا خنک کننده DualCool که به طور مستقل توسط TROUVER توسعه یافته است. کانال اگزوز مخصوص طراحی شده برای تخلیه گرما در طی کار موتور و بسته باتری استفاده می شود. به طوری که اتلاف گرما با کارایی و فوری انجام می شود. اطمینان از عملکرد موتور و پک باتری در حالت ایده آل تر.

 

جاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی

 

 

جاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی از ضد وزنه طراحی شده از لحاظ اقتصادی نیز بسیار خوب طراحی شده است. می توان آن را با یک دست بلند کرد. و از آن برای تمیز کردن مکان های بلند، مانند سقف، پرده و مکان های تمیز شونده دیگر استفاده کرد. که نسبتاً صرفه جویی می کند.

 

پیدا کردن قدرت 11

 

 

علاوه بر این، آویز عمودی رایگان نه تنها نیاز به سوراخ شدن دیوار نیست. بلکه محل ذخیره سازی اختصاصی سر مکش را نیز فراهم می کند. در صورت نیاز به استفاده از آن، می توانید آن را پایین آورده و به خوبی جاروبرقی کنید. پس از تمیز کردن، می توانید آن را دوباره برگردانید و بلافاصله شارژ کنید.

 

پیدا کردن قدرت 11

نکات عملکردی جاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی

مناطق مختلف تمیز کردن با نیمی از تلاش با سر مکش مربوطه می توانند دو برابر نتیجه بگیرند. TROUVER POWER 11 شامل یک میله اکستنشن و سه هد مکش است. می توانید از سر مکش های مختلف برای تمیز کردن مناطق مختلف تمیز کردن استفاده کنید. چه ترک، کف، تخت و پارچه باشد، می تواند لکه دار باشد.

 

پیدا کردن قدرت 11

نازل برس غلتکی مخمل نرم جاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی

سر مکش برس غلتکی مخملی نرم اصلی مکش است. مجهز به موتور محرک و غلتک مخملی نرم با قطر بزرگ است. برای تمیز کردن کف در یک منطقه بزرگ بدون آسیب رساندن به کف مناسب ترین است.

 

پیدا کردن قدرت 11

 

 

خانوارهای خانگی عمدتاً بر اساس طبقات سخت مانند کف چوبی، کف کاشی، کف مرمر و … بنا شده اند. در این صحنه ها استفاده از این سر مکش برس غلتکی مخملی نرم مناسب ترین است و بازده تمیزکاری بسیار بالا است.

 

پیدا کردن قدرت 11

 

 

این سر مکش جاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی طرحی سریع آزاد را اتخاذ می کند. و می توان با کلیک بر روی سگک با آرم مثلث، که جدا کردن آن از سایر انواع دکمه های دکمه بسیار راحت تر است. می توان شمع نرم را برای تمیز کردن خارج کرد.

 

جاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی

سر مکش برس حذف کنه برقی

برای تختخواب ها، مبل ها، بالش ها و مکان های دیگری که غالباً باکتری ها و غبارها پنهان می شوند. می توانید این برس برقی کنه برقی را برای از بین بردن ریزگردها انتخاب کنید.

 

پیدا کردن قدرت 11

جاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی: 2 در 1 نوک برس تخت

مبلمان موجود در محیط خانه، شکاف های مبل، نرده کشویی، درب کشویی یا مکان های بلند، پرده ها و غیره به ویژه از بین بردن خاک آسان است. این سر مکش مسطح دو در یک به کار شما می آید. به عمق شکاف ها می رود تا گرد و غبار و تنقلات را از بین ببرد.

 

 

 

 

  • قسمت بالای پرده را تمیز کنیدجاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی
  • شکاف ها و دامن های مبل را تمیز کنیدپیدا کردن قدرت 11
  • صفحه کلید همچنین مکانی است که غالباً گرد و غبار در آن جمع می شودپیدا کردن قدرت 11

نتیجه گیری از جاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی

اگرچه من در خانه از جارو برقی بی سیم Dyson در خانه استفاده کرده ام. می توان گفت تجربه ای که جاروبرقی بی سیم TROUVER POWER 11 شیائومی به من داده است، تحسین ظهور محصولات داخلی است. تقریباً هیچ تفاوتی در تجربه این دو مدل وجود ندارد. POWER 11. قیمت فقط 179.99 دلار است، دارای ارزش و استحکام بالا، موتور پر سرعت 10 وات، قدرت مکش بالا 20 کیلو پاسکال، قدرت مکش تا 120 آمپر و عملکرد قوی است. در میان جاروبرقی های بی سیم صد دلاری ، می توان آن را به عنوان یک مدل کاملاً رقابتی در همان بازه قیمت در نظر گرفت.

 

 

جارو برقی TROUVER POWER 11 شیائومی را از کجا بخریم؟

محصول از انبار Geekbuying لهستان حمل می شود. به خاطر داشته باشید برای داشتن حمل و نقل بین المللی بدون مالیات بین المللی، پست مستقیم اولویت را انتخاب کنید. همچنین می توانید پیشنهادات انبارهای محلی را که مستقیماً در صفحه محصول موجود است ، بررسی کنید!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *