مجله شیائومی

بررسی دوچرخه برقی شیائومی مدل HIMO C26

دوچرخه شیائومی

دوچرخه برقی شیائومی مدل HIMO C26 در مارس 2019 معرفی شد و این یک کشف واقعی در بازار حمل و نقل دوچرخه برقی بود. این دوچرخه دارای یک کیف آلومینیومی تاشو، 80 کیلومتر ذخیره نیرو و حتی یک پمپ داخلی در صندلی است. بیایید بررسی خود را با طراحی آغاز کنیم و بعداً به مشخصات ، باتری و قیمت نگاه کنیم.

طراحی زیبای دوچرخه برقی شیائومی مدل HIMO C26

 

دوچرخه برقی شیائومی مدل HIMO C26

 

دوچرخه برقی HIMO C26 بلندتر، بزرگتر و سنگین تر از HIMO C20 است. این تعجب آور نیست، زیرا ، همانطور که در بالا نوشتم، دوچرخه جدید نه تنها برای حرکت در شهر بلکه در جاده ها، به عنوان مثال، در کوهستان طراحی شده است. شیائومی جدید به قاب سبک و چرخ های 26 اینچی مجهز شده است.

دوچرخه جدید HIMO C26 دارای یک قاب مثلثی است که باعث می شود در جاده های بد دوام و پایداری بیشتری داشته باشد. ابعاد دوچرخه برقی جدید 174 × 66 × 105 سانتی متر و وزن 25 کیلوگرم است. فقط 3 کیلوگرم از دوچرخه قبلی- HIMO C20 سنگین تر است. قاب دوچرخه برقی شیائومی مدل HIMO C20 از فلز ساخته شده است. دوچرخه در سه رنگ خاکستری، سفید و قرمز وجود دارد. HIMO C26 تا نمی شود، بنابراین برای ذخیره یا حمل و نقل آن به فضای بیشتری نسبت به HIMO C20 نیاز دارد. از طرف دیگر می توانید ارتفاع صندلی را تنظیم کنید.

 

دوچرخه برقی شیائومی مدل HIMO C26

 

 

یک چراغ سفید بزرگ با ظرفیت 45 LUX بالای چرخ جلو نصب شده است. پشت زیر صندلی چراغ قرمز دیگری قرار دارد. دوچرخه برقی شیائومی مدل HIMO C26 به لطف چراغ های جلو و عقب قدرتمند خود، چه در شبانه روز، وسیله ای ایمن است. تفاوت اصلی Xiaomi HIMO C26 و HIMO C20 در اندازه ، وزن ، قطر چرخ ، قاب مثلثی و طراحی ناجور است. به طور کلی، دوچرخه برقی شیائومی مدل HIMO C26 به نظر می رسد یک دوچرخه کوهستان معمولی است. برای رانندگی در جاده های خاکی بسیار بلند، بزرگ و عالی است.

 

باتری 10AH / 16V
دامنه 100 کیلومتر
زمان شارژ 5 ساعت
قدرت 250 وات
حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت
حداکثر وزن 100 کیلوگرم
چرخ دنده Shimano 7 Speed
لاستیک ماشین 25 “غیر پنوماتیک
ترمز دیسک
فاصله ترمز 4/6 متر – مرطوب / خشک

 

امکانات دوچرخه برقی شیائومی مدل HIMO C26

 

دوچرخه شیائومی

 

ویژگی اصلی دوچرخه برقی شیائومی مدل HIMO C26 ذخیره قدرت زیاد آن است. با وجود این که باتری های Xiaomi HIMO C26 و HIMO C20 یکسان هستند – 10 Ah ، ذخیره انرژی آنها متفاوت است. HIMO C20 با یک بار شارژ حداکثر 80 کیلومتر و HIMO C26 تا 100 کیلومتر را ارائه می دهد! نتیجه عالی با داشتن چنین ذخیره نیرو ، شما می توانید نه تنها به کار ، به یک فروشگاه یا کافه ، بلکه حتی به یک شهر همسایه بروید. شتاب هر دو دوچرخه برقی به 25 کیلومتر در ساعت می رسد. آنها برای حداکثر وزن 100 کیلوگرم طراحی شده اند. همانطور که متوجه شدید، هم نوجوانان و هم بزرگسالان می توانند از دوچرخه استفاده کنند. فقط لازم به یادآوری است که وزن این دوچرخه ها 22 کیلوگرم و 25 کیلوگرم است. دوچرخه جدید شیائومی HIMO C26 سنگین تر است.

 

دوچرخه شیائومی

 

دوچرخه برقی شیائومی مدل HIMO C26 دارای صفحه نمایش کوچک فرمان است. در دسته چپ قرار دارد. این یک صفحه تک رنگ کوچک است که سرعت ، مسافت ، سطح باتری و حالت رانندگی را نشان می دهد. در سمت چپ نمایشگر دکمه های کنترل وجود دارد. آنها به شما امکان می دهند چراغ را روشن و خاموش کنید ، حالت و سرعت حرکت را تغییر دهید. به هر حال ، این صفحه نمایش مطابق با استاندارد IPX7 در برابر آب و گرد و غبار محافظت می کند. در هر دو طرف فرمان اهرم ترمز جلو و عقب قرار دارد.

 

دوچرخه شیائومی

 

 

شیائومی HIMO C26 دارای سه حالت رانندگی است: مکانیکی ، هیبریدی و کاملاً برقی. ضمناً ، در حالت کاملاً برقی ، یک دوچرخه برقی می تواند تا 60 کیلومتر مسافت طی کند. در مورد فاصله ترمز ، در یک جاده خشک 4 متر ، در یک جاده مرطوب 6 متر است.اینکه آیا موتور محافظتی و باتری از آب موجود در یک دوچرخه برقی جدید وجود دارد هنوز مشخص نیست. اکنون فقط در مورد حفاظت از صفحه نمایش IPX7 اطلاعات داریم. اگرچه به نظر من ایجاد یک دوچرخه برقی جهانی برای سفر در شهر و خارج از جاده بدون محافظت در برابر گرد و غبار و آب بسیار عجیب خواهد بود. من مطمئن هستم که دوچرخه برقی جدید شیائومی مجهز به محافظت در برابر گرد و غبار و آب است. اما در حال حاضر، این فقط حدس های من است. ما مشتاقانه منتظر اطلاعات بیشتر در مورد دوچرخه جدید هستیم.

 

قیمت و خرید

دوچرخه برقی شیائومی مدل HIMO C26 و مقایسه آن با Xiaomi HIMO C20 نشان داد که دوچرخه الکترونیکی جدید تفاوت های محسوسی را دریافت کرده است. HIMO C26 با یک بار شارژ تا 100 کیلومتر برد ، یک قاب مثلثی ، چرخ های بزرگ 26 اینچی و توانایی سوار شدن در مسیرهای کوهستانی و آفرود را دارد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *