مجله شیائومی

بررسی ریش تراش برقی Soocas So White شیائومی

ریش تراش شیائومی

آیا از یافتن بهترین راه حل اصلاح خسته شده اید؟ ریش تراش برقی Soocas So White شیائومی می تواند انتخاب نهایی شما باشد. مردان همیشه ترجیح می دهند وسیله ای قابل حمل برای اهداف تراشیدن داشته باشند. و نام تجاری چینی شیائومی همیشه برای برآوردن خواسته ها وجود دارد.

Soocas یکی از ارگانهای مهم اکوسیستم شیائومی است. این وظیفه تولید مجموعه ای از محصولات مشتری برای مراقبت های شخصی مانند ریش تراش برقی ، مسواک ، سشوار ، آبیاری و بسیاری دیگر را دارد.

شیائومی پیش از این تعداد زیادی تیغ برقی را در شرکت های زنجیره ای زیست محیطی خود معرفی کرده است. برخی از محصولات پرفروش در این زمینه نتیجه گیری از ریش تراش برقی Xiaomi Mijia ، ریش تراش برقی قابل حمل Mijia ، ریش تراش برقی Mijia Smate و ریش تراش برقی Xiaomi ZHIBAI و غیره است.

 

 

ریش تراش برقی سه بعدی بی سیم Soocas SO WHITE

 

 

اکنون، این برند با جدیدترین محصول اضافه شده است، یعنی ریش تراش برقی Soocas So White شیائومی. این تجهیزات قابل حمل برای تأمین نیازهای اصلاح به راحت ترین شکل ممکن است. این طراحی شیک و سبک است که به کاربران امکان می دهد دستگاه را به راحتی خارج از خانه حمل کنند. این باتری قدرتمند را نصب می کند تا ماهانه در هر بار شارژ کار کند.

دستگاه ریش تراش دارای یک سیم شارژ قابل جدا شدن است. در قسمت بالایی ، تراشنده موهای برش هوشمند شناور سه بعدی را نصب می کند که انعطاف پذیر هستند تا با خطوط مختلف صورت سازگار شوند.

ویژگی ها و مشخصات ریش تراش برقی Soocas So White شیائومی

ریش تراش برقی جدید علاوه بر چشم انداز قابل حمل و جذاب ، تعداد بیشماری از تنظیمات پیشرفته را در خود جای داده است. این بخش برای تاکید بر ویژگی های مختلف و مشخصات فنی است. قبل از اینکه به تحقیق دقیق بپردازیم ، بیایید بررسی کنیم که بسته شامل چه مواردی است.

 

چه چیزی داخل جعبه وجود دارد؟

ریش تراش برقی Soocas So White شیائومی در یک جعبه مقوایی ساده و سفید رنگ حمل می شود. این تصویر محصول را در قسمت جلویی به تصویر می کشد ، در حالی که در پشت به شما نمایی از مشخصات اصلی دستگاه می دهد.

علاوه بر این ، کاربران سه مورد اصلی را در جعبه پیدا می کنند – خود ریش تراش برقی ، کابل شارژ و کتابچه راهنمای کاربر. راهنمای کاربر شما را به یادگیری نحوه استفاده از دستگاه ، نحوه جدا کردن و عیب یابی آن به زبان چینی می آموزد. همچنین یک برچسب با کد در زیر لایه خراش وجود دارد که به شما در تعیین اصالت محصول کمک می کند.

 

طراحی و ظاهر ریش تراش برقی Soocas So White شیائومی

از نظر ظاهری و ساخت ، ریش تراش برقی Soocas So White شیائومی در شاسی فوق العاده قابل حمل ظاهری زیبا ارائه می دهد. ظریف به نظر می رسد و برای تجربه اصلاح بدون دردسر بدون دردسر در اختیار کاربران قرار می دهد.

ماشین اصلاح یک طراحی کاملاً جمع و جور و آینده نگرانه با لبه های ساده و براقیت تیره به خود می گیرد. این توسط شرکت Shukeshi Technology توسعه یافته است. شما سه تیغ اصلاح را در منطقه برش مشاهده خواهید کرد که می توانید سرعت را در دو حالت سریع و فوق سریع تنظیم کنید.

 

بهترین Razer 2021

 

 

علاوه بر این ، دستگاه ریش تراش برقی از گواهینامه ضد آب IPX7 حمایت می کند. تا از صدمه در تماس مستقیم آب جلوگیری کند. این شاسی از مواد پلاستیکی 9 درجه دو بافت ساخته شده است. قسمت جلویی یک پایان براق را تجهیز می کند در حالی که قسمت پشتی یکپارچه سازی مات را تعبیه می کند.

طراحی مینیمالیستی به ریش تراش کمک می کند تا کاملاً در دستان قرار گیرد. یک صفحه نمایش و یک دکمه کاربردی روی بدنه وجود دارد. این اجازه می دهد تا نه تنها دستگاه را روشن کنید. بلکه با فشار دادن طولانی حالت تغذیه را نیز تغییر دهید. در پایین ، دستگاه یک اتصال شارژ دو پین را ضبط می کند.

 

 

جعبه مقوایی سفید رنگ

 

 

در بالای لیست ویژگی های اصلی در پشت ، یک دستگاه برش داخلی نیز خواهید داشت. با حرکت دادن سوئیچ به بالا می توانید آن را فعال کنید. این دستگاه دارای روکش پلاستیکی مشکی قابل جابجایی و شفاف است.

ابعاد ریش تراش برقی Soocas So White شیائومی 155x53mm و وزن آن 139g است. انتخاب رنگ به سیاه محدود می شود.

 

تیغه سنگ زنی خودکار

نکته برجسته ریش تراش برقی Soocas So White شیائومی این است که تیغه ها از فولاد وارداتی ساخته شده است. همانطور که شرکت ادعا می کند ، تیغه های محصول جدید نیازی به تعویض ندارند. تیغه ها به دلیل اصطکاک دائماً تیز می شوند.

 

Razer تیغه شیائومی Soocas

 

 

علاوه بر این ، نگهدارنده فنر دار به نگه داشتن سرهای اصلاح در کاست کمک می کند. با چرخاندن ناحیه میانی مکانیزم می توانید سیستم را رها کنید. این دستگاه همچنین از محافظت هوشمند ضد فشار استفاده می کند. تا کل فرآیند را به یک تجربه فوق العاده جالب تبدیل کند.

 

باتری ریش تراش برقی Soocas So White شیائومی

تا جایی که به ظرفیت برق مربوط می شود ، ریش تراش شیائومی باتری 600 میلی آمپر ساعتی Li-Ion را تصدیق می کند. پر کردن بسته فقط 60 دقیقه طول می کشد و 90 دقیقه عملکرد دارد.

 

 

تیغ برقی Soocas So White

 

 

دستگاه را می توان به مدت 2 ماه در حالت آماده به کار قرار داد. همچنین یک یادآوری باتری هوشمند و محافظت در برابر انسداد هوشمند را فراهم می کند. یک کابل شارژ جداشونده به طول 100 سانتی متر وجود دارد. می توانید با اتصال دستگاه به یک رابط شارژ USB با دو پین ، آن را تقویت کنید.

 

نتیجه

به طور کلی، ریش تراش برقی Soocas So White شیائومی برای رسیدگی به مسائل  اصلاح مناسب به نظر می رسد. در کنار زیبایی ظریف و مینیمالیستی ، بسیاری از مشخصات عملکرد گرا را القا می کند. تا راحت ترین تجربه اصلاح را هنگام حرکت ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *