مجله شیائومی

بررسی ساعت هوشمند Realme Watch S Pro شیائومی

ساعت شیائومی

Realme توسعه دهنده فناوری مستقر در چین، سری ساعتهای هوشمند مورد انتظار خود را از 23 دسامبر راه اندازی کرده که شامل Realme Watch S Pro و Watch S Master Edition است. این بازبینی دقیق برای ساعت هوشمند Realme Watch S Pro شیائومی است تا از بین برنده و مضراب ساعت مچی برای بینش بهتر باشد.

در ماه مه سال جاری ، مارک چینی Realme با ورود اولین ساعت هوشمند خود به نام Realme Watch وارد خانواده ساعت هوشمند شد. بعداً، دومین توسعه Realme Watch S به دنبال آن انجام شد که اوایل این ماه به بازار عرضه شد.

 

بهترین ساعت هوشمند چینی 2021

 

اکنون، این شرکت دوباره تلاش کرده است تا نمونه کارهای ساعت های هوشمند را با Realme Watch S Pro و همچنین Realme Watch S Master Edition گسترش دهد. در همان رویدادی که در 23 دسامبر برگزار شد. Realme برخی دیگر از تجهیزات تکنولوژیک را در معرض دید جهانیان قرار داده است. همچنین این محصول Realme Buds Air Pro Master Edition و نسخه وانیلی Realme Watch S را به بازار هند می آورد. فروش آن از 28 دسامبر در هند با قیمت روپیه آغاز خواهد شد. 4،999 از طریق فروشگاههای Flipkart و Realme.com.

 


ترکیبی شکوفا از سبک و فناوری

ساعت مچی Realme Watch S Pro شیائومی با طراحی و کانتور ساده ، تم منحصر به فردی از سبک را در شاسی دایره ای شکل نشان می دهد.

مدار فنی مچ دست قابل پوشیدن ماژولهایی را دارد که با عملکرد خیره کننده کار می کنند. مانند یک سنسور میزان سلامتی ، سنسور خواب ، 100 صفحه ساعت ، پردازنده ARM Cortex M4 15 حالت ورزشی ، GPS و استقامت فوق العاده قدرت.

 

چشم انداز و طراحی ساعت مچی Realme Watch S Pro شیائومی

ساعت هوشمند جدید از نظر ظاهری چگونه به نظر می رسد؟ خوب ، این یک فرمول استثنایی است که فولاد ضد زنگ مقاوم تری را برای شاسی و سیلیکون با کیفیت بالا را برای تسمه ها اجرا می کند.

 

ساعت هوشمند چند رنگ

 

بدنه ساعت با دو دکمه فیزیکی در سمت راست ، شکل گرد را می گیرد. این چشم انداز در کنار احساس راحتی در هر اندازه مچ دست، ظاهری نفیس می دهد. خریداران چهار گزینه انتخاب رنگ برای بندهایی مانند سبز ، نارنجی ، آبی و مشکی خواهند داشت. بدنه اصلی به رنگ مشکی معمولی است.

ساعت مچی Realme Watch S Pro شیائومی از محافظ 2.5 Corning Gorilla Glass برخوردار است، در حالی که صفحه پشتی آن از پلاستیک ساخته شده است. اما اکنون ابعاد فیزیکی و وزن ساعت مشخص نیست.

 

نمایشگر ساعت مچی Realme Watch S Pro شیائومی

ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED به شکل دایره ای است. این محصول با رزولوشن 454 × 454 پیکسل و تراکم 326 پیکسل پیکسل ارائه می شود.

 

صفحه AMOLED 1.39 ”

 

به طور قابل توجهی ، کاربران از روشنایی 450 نیت در کنار مقدار کنتراست 100000:1 بهره مند خواهند شد. یک حسگر نور محیط بر روی برد وجود دارد که به شما امکان می دهد میزان روشنایی را در پنج سطح تنظیم کنید. این شرکت همچنین اعلام کرده است. که بعداً یک صفحه نمایش پیشرفته Always-On از طریق به روزرسانی OTA صحنه را شکست می دهد.

این ساعت هوشمند 100 تصویر برای صفحه اصلی ارائه می دهد. که می توانید از طریق برنامه Realme Link از آنها بهره مند شوید. این ساعت همچنین دارای مقاومت در برابر آب 5ATM است.

 

قابلیت اتصال

ساعت مچی Realme Watch S Pro بلوتوث 5.0 را با پروفایل های A2DP و LE ادغام می کند. علاوه بر این ، شما همچنین یک GPS دو باند خواهید داشت.

 


Realme S pro

حسگرها

از نظر فن آوری های سنجش ، جدیدترین ساعت هوشمند Realme مجموعه ای از الگوریتم های پیشرفته را در خود جای داده است تا یک مراقب بهداشتی کامل برای شما باشد. این سنسور 24 × 7 ضربان قلب را نصب می کند تا سیستم عصبی شما را تحت نظر داشته باشد.

 

مانیتور اکسیژن خون SpO2

 

علاوه بر این ، دستگاه همچنین یک مانیتور اکسیژن خون SpO2 و همچنین یک مانیتور خواب در آن را به دست می آورد. همچنین سنسورهای ارزشمند دیگری نیز برای راحتی کامل شما مانند یادآوری آبرسانی ، آرامش بخش مراقبه ، نظارت بر مرحله ، یادآوری کم تحرک و موارد دیگر وجود دارد.

 

باتری ساعت مچی Realme Watch S Pro شیائومی

این ساعت طرفدار یک باتری 420 میلی آمپری است. این نوید تا 14 روز کار با نظارت بر ضربان قلب را می دهد. پایه شارژ مغناطیسی می تواند ظرف فقط 2 ساعت بسته را قدرت بخشد.

 

پردازنده

ساعت مچی Realme Watch S Pro شیائومی پردازنده ARM Cortex M4 را روی صفحه پیکربندی می کند. همچنین یک پردازنده کم مصرف جداگانه برای اطمینان از عملکرد مطلوب به ارمغان می آورد.

 

Realme S Pro

حالت های ورزشی

به عنوان یک فرد متعصب ورزشی ، اوقات خوبی را با Realme Watch S Pro خواهید گذرانید. این حدود 15 حالت ورزشی را برای نظارت بر فعالیت های شما در بر می گیرد.

این برنامه از پیاده روی در فضای باز ، پیاده روی داخل سالن ، دویدن در فضای باز ، دویدن در داخل سالن ، دوچرخه سواری در فضای باز ، یوگا ، چرخش ، پیاده روی ، شنا ، کریکت ، بسکتبال ، قایقرانی ، بیضوی ، تمرینات قدرتی و یک تمرین رایگان پشتیبانی می کند.

 

Realme S Pro

قیمت

طبق قیمت گذاری ، ساعت مچی ممتاز و جدید مچ دست با RS قیمت گذاری می شود. 9999 در هند. این ساعت تک رنگ سیاه وجود دارد. مشتریان هندی می توانند ساعت هوشمند را از طریق Realme.com و فروشگاه Flipkart خریداری کنند. بعداً، در فروشگاه های آفلاین در سراسر هند در دسترس خواهد بود. اولین فروش قرار است از 29 دسامبر در ساعت 12 عصر شروع شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *