مجله شیائومی

بهترین ابزارهای شیائومی 2021 | بررسی بهترین محصولات چینی

شیائومی

شیائومی در سراسر جهان مشهور به نوآوری، فناوری و زیبایی است در ساختن برخی از ابزارهای عالی. شیائومی از زمان آوردن رابط کاربری MIUI خود، نوآوری های شگفت آور فناوری را انجام داده است. شیائومی دارای ابزارهای دستیابی به موفقیت “هوشمند” است و در اینجا ما 10 تا از بهترین ابزار شیائومی را که می توانید در سال 2021 امتحان کنید را ارائه داده ایم.

 

شیائومی: نام تجاری همیشه در حال رشد در مدار فناوری و نوآوری

این شرکت در حال حاضر در حال ساخت همه چیز است. به همین دلیل جمعیت عظیمی آنها را بخاطر آن دوست دارند. زمان هایی وجود داشت که هنگام خرید محصولات و نرم افزار پیشرفته فقط یک گزینه وجود داشت، آن هم اپل بود.

 

بهترین گجت های شیائومی 2021

 

اکنون گزینه دیگری داریم به نام شیائومی. امروزه غول فناوری چینی در دنیای فناوری از جایگاه معتبر و افتخاری برخوردار است. تقریباً در همه زمینه های زندگی روزمره ما مانند گوشی موبایل  های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها، تلویزیون های هوشمند، پهباد، هدفون، اجاق گاز، اسکوتر، جاروبرقی، دستگاه تصفیه هوا، بلندگوهای بلوتوث، مسواک های برقی و موارد دیگر سرزده است.

همه این گجت ها زندگی ما را آسان می کنند. آنها برای از بین بردن کارهای خسته کننده ای که ما باید روزانه انجام دهیم، آمده اند. سرانجام، شما با زمان با کیفیتی که می توانید در کنار دوستان یا خانواده خود سپری کنید، ترک کردید. بیایید از طریق یک مثال درک کنیم. جاروبرقی بی سیم شیائومی برای تمیز کردن موثر کف های خشن باورنکردنی است. از این رو، در زمان زیادی که برای تمیز کردن خانه خود صرف می کردید، صرفه جویی می شود.

به همین ترتیب، شرکت فناوری مستقر در چین همچنین ابزارهای جالب دیگری را نیز شامل می شود تا بتوانید وقت خود را صرف کنید. داستان رشد آن واقعاً بی نظیر است. هنگامی که این برند فناوری تولید ابزارهای الکترونیکی دیگری مانند هدفون بی سیم، پاوربانک ها و سایر لوازم جانبی را آغاز کرد. شیائومیi را به بهترین تولیدکنندگان فناوری در جهان تبدیل می کند.

بهترین گجت های شیائومی 2021

بهترین ابزارهای شیائومی 2021

در این مجله، ما 10 ابزار شگفت انگیز شیائومی را که می توانید در سال 2021 خریداری کنید، جمع آوری کرده ایم.

بلندگوی بلوتوث بی سیم AI شیائومی

عشق موزیک هستی؟ در اینجا ابزار مناسب شما موجود است. بلندگوی بلوتوث بی سیم جدید شیائومی هوش مصنوعی در مورد گوش دادن به موسیقی کار بسیار مغبنی را بر عهده دارد. به لطف پیشرفته ترین فناوری صوتی CrystalWave، از خروجی صدای متعادل و فوق العاده غنی لذت خواهید برد.

 

بلندگوی بلوتوث بی سیم Xiaomi AI

 

این اسپیکر بلوتوث قابل حمل است تا شما را قادر به پخش صوتی واضح کند. اما این ماژول هوش مصنوعی است که آن را واقعا با شکوه می کند. همچنین به شما امکان می دهد هشدارها را تنظیم کنید، هوا را بررسی کنید و بسیاری از کارهای دیگر را فقط با یک فرمان صوتی انجام دهید.

جاروبرقی ربات هوشمند شیائومی (Mi Robot V2 (Roborock S50

مورد بعدی در این لیست جاروبرقی ربات هوشمند است که به شما در زمینه بهداشت خانه کمک می کند. اکنون می توانید کمی تمیزکننده روبات دایره ای شکل که در هنگام تماشای فیلم مورد علاقه خود خانه را تمیز می کند، بگیرید.

 

Roborock S50 2021

 

جاروبرقی ربات هوشمند توسط لیزرها برای ترسیم نقشه خانه شما، تمیز کردن آن گوشه به گوشه و سپس بازگشت به ایستگاه شارژ خود اجرا می کند. این موتور همچنین یک موتور DC بدون برس، کنترل برنامه، لبه تمیز کردن و بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز دیگر را برای انجام مسئولیت مانند یک حرفه ای به ارمغان می آورد.

 

پروژکتور Mijia شیائومی

پروژکتور Mijia Xiaomi یکی از بهترین محصولات سال های گذشته است که هنوز در بهترین ابزارهای Xiaomi 2021 وجود دارد.

 

پروژکتور مییا شیائومی 2021

 

به دلیل قیمت پایین و ویژگی های بیشتر یعنی توانایی بیشتری نسبت به یک تلویزیون هوشمند بسیار جذاب است. این می تواند در فاصله ای با قابلیت تراکم 1080P پروجک داشته باشد. با تنظیمات keystone، با پشتیبانی از Android و پوسته MIUI ارائه می شود. همچنین حمل آن بین مکان ها بسیار آسان است. استفاده شما از این پروژکتور، بهترین تجربه را به شما بدهند.

 لپ تاپ شیائومی Mi Notebook Air Pro

بدیهی است که اگر شرکتی قادر به تولید باتری و گوشی های هوشمند قدرتمند باشد، بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ ها را در اختیار شما قرار می دهد. پنجره هوشمند 10 استفاده از لپ تاپ و مدیریت پرونده های دیجیتال را برای مشتریان آسان می کند.

 

My Notebook Air Pro

 

از پردازنده Intel Core Quad تغذیه می کند. برای فعال کردن چند وظیفه ای آسان، با RAM 16 گیگابایتی DDR4 همراه است. مناسب برای کسانی که عاشق بازی هستند، HDMI موجود در لپ تاپ بهترین است. برای ایمن تر شدن نوت بوک ، لپ تاپ همراه با سنسور اثر انگشت صفحه قفل می شود.

جاروبرقی Roidmi Nex 2 Pro شیائومی

یکی از جدیدترین محصولات شیائومی Roidmi Nex 2 Pro، جاروبرقی قدرتمند است. جاروبرقی نه تنها از طراحی عالی برخوردار است بلکه می تواند در عرض چند ثانیه کثیفی و آلودگی را از بین ببرد.

 

Roidmi Nex 2 pro

این جارو برقی در وقت شما صرفه جویی می کند و به عنوان یک پاک کن و جاروبرقی عمل می کنید همچنین برای استفاده از آن به ابزار زیادی احتیاج ندارید. نسل دوم جاروبرقی Roidmi Nex 2 Pro در مقایسه با مدل قبلی بسیار بهبود یافته است. جارو برقی با تکنولوژی و صفحه نمایش مدرن مجهز شده است. 8 باتری لیتیوم LG / Samsung با یک بار شارژ 70 دقیقه تمیزکاری می کنند.

 

ساعت هوشمند 5 Mi Band شیائومی

مچ بند  Mi Band 5 شیائومی یکی دیگر از مدل های خلاقانه ای است که می توانید در سال 2021 در نظر بگیرید. به شما امکان می دهد تناسب اندام خود را به دست خود بگیرید. زیرا شامل بسیاری از الگوریتم های مراقبت های بهداشتی در داخل است.

 

شیائومی Mi Band 5 2021

 

از نظر فنی، جدیدترین Mi Band 5 دارای 11 حالت ورزشی حرفه ای است که به شما امکان می دهد تناسب اندام خود را در چندین برنامه تناسب اندام مانند دویدن ، پیاده روی ، یوگا ، دوچرخه سواری ، تمرینات ماشین قایقرانی ، تردمیل ، استخر شنا ، طناب پرشی و موارد دیگر کنترل کنید.

باند ورزشی دارای سنسورهای دقیق بالا و همچنین یک الگوریتم است که ضربان قلب شما را 24/7 کنترل می کند. همچنین حالت تناسب اندام ویژه ای را برای خانمها نصب می کند. قسمت جلویی میزبان یک صفحه نمایش 1.1 اینچی AMOLED با نمایشگر لمسی است.

اسکوتر Ninebot Plus Segway شیائومی

برای رفت و آمد ، اسکوتر جدید شیائومی Ninebot Plus Segway باید یکی از جالبترین وسایل نقلیه ای باشد که تاکنون ساخته اند.  مجهز به تعداد زیادی فناوری هوشمند است. این اسکوتر می تواند تا 100 کیلوگرم وزن سوار را تحمل کند و حداکثر سرعت آن می تواند 18 کیلومتر در ساعت را لمس کند.

 

Ninebot GMAX

 

اسکوتر Ninebot Plus از لحاظ ویژگی های جالب دیگر نیز هوشمندانه تر است. شما می توانید از ضمیمه کیف خرید استفاده کنید و اسکوتر Segway در هنگام انتخاب راحت تا 20 کیلوگرم خرید شما را دنبال خواهد کرد.

 

پاوربانک ZMI Powerbank Pro شیائومی

شرکت ZMI زیرمجموعه شیائومی مسئولیت ساخت شارژرهای قابل حمل باتری را بر عهده دارد. آنها در عملکرد بسیار شگفت انگیز هستند. زیرا آب بیشتری نسبت به سایر دستگاه های مشابه ارائه می دهند.

 

ZMI powerbank pro

 

پاوربانک ZMI Powerbank Pro شیائومی باتری عظیم 20000 میلی آمپر ساعتی را برای ذخیره انرژی ماموت جمع می کند. علاوه بر این، آن را در یک طراحی قابل حمل و زیبا برای جیب شما بدون هر گونه هرج و مرج است. این مرکز دارای سه خروجی USB است – دو USB 2.0 و یک درگاه Type-C.

پاوربانک قابل حمل دارای ویژگی شارژ فوق العاده سریع است که رسیدن به مارک 100٪ باتری تنها 3 ساعت طول می کشد. می توانید آیفون ، گوشی موبایل های هوشمند ، لپ تاپ ها و MacBook و غیره را شارژ کنید.

روتر بی سیم شیائومی Redmi AX6

با استفاده از روتر بی سیم Redmi AX6 شیائومی، کاربران می توانند کامپیوتر، گوشی های هوشمند ، لپ تاپ ها و دستگاه های هوشمند را در خانه ها متصل کنند. به عنوان یک شبکه بزرگ به شما امکان می دهد از اینترنت بی سیم و اتصال به گوشی همراه لذت ببرید. با تشکر از موتور شبکه دو هسته ای 1.7 گیگاهرتزی که می تواند همزمان انتقال داده های عظیم و اتصال چند دستگاه را انجام دهد.

 

روتر Redmi AX6

 

از نظر سرعت ، روتر بی سیم می تواند حداکثر سرعت اینترنت 3 گیگابایت در ثانیه را به شما ارائه دهد. مکانیزم آنتن 6 جهته با پوشش گستردهتر اینترنت انتقال اطلاعات را بهبود می بخشد. روتر همچنین یک شتاب دهنده بازی داخلی را پیکربندی می کند که به کاربران اجازه می دهد بازی های چند نفره رده بالا و بدون معضل را انجام دهند.

 

کتری هوشمند Mi Electric شیائومی

شیائومی کتری های هوشمند نیز تولید می کند. این شرکت تاکنون 2 نسخه در اختیار شما قرار داده است – کتری استاندارد و کتری ترموستات. کتری دو نفره از نظر کلاسیک کاملاً جذاب در طراحی کاملاً سفید ظاهر می شوند تا از بیشتر کتری های بازار بهتر به نظر برسند.

 

کتری هوشمند Xiaomi MI

 

علاوه بر این ، کاربران می توانند از طریق برنامه Xiaomi Mi Home دمای کتری ترموستات را کنترل کنند. از این رو ، اطمینان حاصل می کند که چای سبز شما تلخ نشود و همه آن طعم های ظریف را از بین ببرد. قطعاً می تواند یکی از بهترین گجت های شیائومی در سال 2021 باشد.

اسکوتر برقی Mijia 1S شیائومی

آیا به دنبال یک همراه کامل رفت و آمد برای دفتر هستید؟ در اینجا اسکوتر برقی Mijia 1S شیائومی برای شما قرار داده شده است. یک طراحی تاشو 3 مرحله ای به سواران اجازه می دهد تا آن را به هرجایی که می خواهند حمل کنند. شیائومی از یک آلیاژ آلومینیوم درجه هواپیما برای تهیه شاسی استفاده کرده است که فقط 12.5 کیلوگرم وزن دارد. همچنین توانایی حمل بار تا 100 کیلوگرم را دارد.

 

اسکوتر برقی شیائومی Mijia 1S 2021

 

به همین ترتیب، اسکوتر برقی می تواند در هر بار شارژ 30 کیلومتر کار کند و حداکثر سرعت آن 25 کیلومتر در ساعت است. این سیستم ترمز دو دیسک را نصب می کند. شما 3 حالت کار خواهید داشت – حالت صرفه جویی در انرژی (ECO) ، حالت عادی (D) و حالت ورزشی (S). قسمت پایین تایرهای لاستیکی بادی 8.5 اینچی مجهز به ضربه است.

لامپ Yeelight شیائومی

Yeelight بهترین محصول سال گذشته است و هنوز هم انتظار می رود در سال 2021 در بالاترین سطح قرار داشته باشد. این چراغ هوشمند شیائومی از نظر انرژی بسیار کم است.

 

لامپ هوشمند LED Yeelight 1SE

 

با استفاده از این لامپ Yeelight می توانید خانه خود را با هر رنگ دلخواه روشن کنید. شما طیف گسترده ای از رنگ ها را دریافت می کنید، یعنی حدود 16 میلیون رنگ در این لامپ. بهترین گزینه این است که می توانید این لامپ را از طریق برنامه هوشمند از طریق دستگاه هوشمند خود کنترل کنید. با این کار می توانید رنگ دلخواه خود را از تلفن هوشمند تغییر دهید.

پهباد Mi 4K Drone شیائومی

وقتی به پهباد پیشرفته فکر می کنیم، DJI ذهن را به خود جلب می کند. اما اکنون ، ما شیائومی را داریم که کوادکوپتر 4K خود را نیز تولید می کند. تقریباً به نصف قیمت DJI Phantom Drone سطح بالا ، پهباد Mi 4K شیائومی همچنان موفق به تنظیم دوربین تثبیت شده 4K داخلی شد.

 

شیائومی Mi Drone 4K 2021

 

پهباد شیائومی می تواند با سرعت 30 فریم در ثانیه 4K عکسبرداری کند تا چیزی حیرت انگیز برای کاربران مشتاق ایجاد کند. مکانیسم 3 محوره گیمبال حتی در هنگام حرکت فیلم های پایداری را ارائه می دهد. پهپاد شیائومی Mi 4K همچنین GPS + GLONASS ، بازگشت ولتاژ پایین، ایستگاه بین راهی، 27 دقیقه زمان پرواز و بسیاری از ویژگی های ابتکاری دیگر را در خود جای داده است.

کفش های هوشمند شیائومی Mi

کفش های هوشمند شیائومی Mijia دارای چندین ویژگی درخشان هستند. سبک وزن بودن و پارچه قابل تنفس آن ، آن را به یک معامله ایده آل برای جوراب صبحگاهی یا بدنسازی تبدیل می کند.

 

Xiaomi MI Smart Sneaker 4 2021

 

کفش ها یک نوار بازتابنده در پشت پاشنه پا به همراه یک نخ انعکاسی در بند کفش دارند. دویدن در اواخر شب شما را ایمن تر می کند. با کمال تعجب ، این یک ردیاب هوشمند Amazfit را تأیید می کند که در زیر کفی تنظیم شده است.

به طور کلی، کفش های هوشمند Mi شیائومی کفش های خارق العاده ای هستند که شما را با اهداف تناسب اندام خود در سال 2021 هماهنگ می کنند.

دوربین مخصوص ماشین Dash Cam شیائومی

بهترین محصولی که می توان در لیست تصور کرد ، این دوربین است.دوربین مخصوص ماشین Dash Cam شیائومی داش بهترین محصول فروش در همه زمان ها است. این دستگاه عالی است که در صورت بروز هرگونه حادثه به رانندگی و بیمه کمک می کند.

 

Xiaomi 70mai Dash cam 2021

 

با استفاده از دید در شب، اجازه دارید به مدت 24 ساعت به طور مداوم به این دستگاه دسترسی پیدا کنید. در صورت بروز هرگونه مشاجره با کلاهبردار بیمه که مدارک را اثبات می کند، این دوربین به شما کمک می کند تا آرامش خود را حفظ کنید.

شما همیشه می توانید اتومبیل خود را بررسی کنید، یعنی جایی که در آن پارک شده است، آنچه در مقابل ماشین شما است.

نتیجه

با جمع آوری لیست بهترین گجت های شیائومی 2021 ، بدون شک همه گجت ها در سال 2120-2020 تقاضای زیادی خواهند داشت. علاوه بر این ، شیائومی نیز به لطف فناوری و اتوماسیون بسیار زیاد ، در سالهای آینده در اوج خواهد بود. این گجت ها بسیار جالب هستند و قادرند زندگی شما را با قیمت های فوق العاده پایین تر آسان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *