مجله شیائومی

بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی Gizmochina در سال 2020

گوشی موبایل شیائومی

مانند گوشی موبایل شیائومی از بالا بردن کیفیت دوربین گرفته تا طراحی های جدید و شارژ فوق العاده سریع، گوشی های امسال چیز چشمگیری نداشته اند. بنابراین می توانید تصور کنید که تهیه لیستی از گوشی موبایل های اندرویدی که به نظر ما بهترین های سال هستند چقدر وظیفه داشته است. با این وجود، امیدواریم از انتخاب های ما لذت ببرید.

 

Huawei Mate 40 Pro +
Huawei Mate 40 Pro +

بهترین گوشی هوشمند دوربین – Huawei Mate 40 Pro +

طی دو سال گذشته، Huawei عملکرد دوربین گوشی های خود را بسیار بهبود بخشیده است و این سرمایه گذاری با Mate 40 Pro + در بالای رتبه بندی دوربین گوشی های هوشمند DxOMark ، نتیجه خوبی داده است.

گوشی موبایلی که دارای پنج دوربین از جمله سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی ، لنز بزرگنمایی پریسکوپ 8 مگاپیکسلی و دوربین زاویه دید فوق العاده 20 مگاپیکسلی است. عکس های باورنکردنی در تمام شرایط نوری می گیرد. قابلیت بزرگنمایی آن نیز یکی از بهترین مواردی است که در گوشی هوشمندی که امسال منتشر شده است خواهید یافت.

اگر می خواهید گوشی هوشمند با عملکرد دوربین بسیار عالی داشته باشید، باید گوشی Mate 40 Pro + بخرید.

 

Xiaomi Mi 10 5G ویژه
می 10 5G شیائومی

بهترین پرچمدار تمام دور – Xiaomi Mi 10

برای این دسته، ما ترکیبی از مشخصات ، قیمت ، بررسی و حتی در دسترس بودن در بازارهای مختلف را بررسی کردیم. بسیار دشوار بود که به یک برنده برسیم زیرا رقیب قدرتمندی وجود دارد. با این وجود ، گوشی موبایل Mi 10 شیائومی دستگاهی بود که در نهایت به آن رضایت دادیم.

گوشی هوشمندی که در نیمه اول راه اندازی شد بهترین گوشی شیائومی در سال جاری نیست. این جایزه به گوشی موبایلMi 10 Ultra شیائومی تعلق می گیرد اما گوشی موبایل Mi 10 شیائومی استاندارد آن است که بیشتر معیارها را برآورده می کند.

افتخار آفرینی – موبایل گلکسی S20 با کسب عنوان افتخارآمیز عنوان نایب قهرمانی در این رده را کسب می کند. پرچمدار 2020 S-series سامسونگ برای هر کسی که به جستجوی گوشی می پردازد. که بیشتر جعبه ها را انتخاب می کند، یک انتخاب عالی است. این نمایشگر دارای QHD + AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز ، دوربین های عالی ، درجه IP68 ، پشتیبانی از شارژ بی سیم است و به مدت سه سال سیستم عامل را ارتقا می دهد.

 

گوشی موبایل شیائومی

گل سرسبد بهترین ارزش – Mi 10T Pro 5G شیائومی

انتخاب ما برای بهترین گوشی پرچمدار گوشی موبایل Mi 10T Pro 5G شیائومی است. گوشی موبایل 599 یورویی (8 + 128 گیگابایتی) از یک صفحه نمایش LCD باورنکردنی با سرعت تازه سازی 144 هرتز برخوردار است. پردازنده اسنپدراگون 865 به همراه حافظه فوق سریع UFS 3.1 در آن وجود دارد. همچنین یک دوربین عقب سه گانه 108 مگاپیکسلی ، بلستر IR و یک باتری عظیم 5000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات دریافت می کنید.

اشاره شایسته – Samsung Galaxy S20 FE با صفحه نمایش Super AMOLED 120Hz ، پردازنده Exynos 990 / Snapdragon 865 ، دوربین های خوب و باتری 4500mAh با پشتیبانی از شارژ سریع 25 وات و شارژ بی سیم 15W یکی از بهترین پیشنهادات سامسونگ در سال جاری است. همچنین دارای امتیاز IP68 اما عقب پلاستیکی است. برای نسخه 128 گیگابایتی این دستگاه گرانتر از 699 دلار است. اما مانند سایر پرچمداران سامسونگ که امسال منتشر شد. همچنین دارای سه نسخه سیستم عامل خواهد بود. حتی قبلاً به روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرده است .

 

LG Wing 5G

گوشی موبایل برجسته سال – LG Wing

در یک سال گوشی های تاشو بسیار شگفت انگیز شدند، ال جی موفق شد کانون توجه گوشی های هوشمند خود را با طراحی منحصر به فرد LG Wing بدزدد. گوشی موبایلی که رویکرد متفاوتی نسبت به طراحی صفحه نمایش دوگانه با مکانیزم چرخان رضایت بخش دارد. روشهای جدیدی را برای استفاده از گوشی هوشمند به ارمغان می آورد.

 

 

Galaxy Z Fold 2 برجسته است
Galaxy Z Fold 2

بهترین تاشو – Samsung Galaxy Z Fold 2

سامسونگ با عرضه گوشی موبایل گلکسی Z Fold 2 در سال جاری قدرت خود را در بازار گوشی های هوشمند تاشو تقویت کرد. این گوشی جدید دارای نمایشگرهای بزرگتر ، طراحی بهتر لولا ، باتری بزرگتر و شارژ سریعتر با سیم است. همچنین پردازنده قدرتمندتر Snapdragon 865+ ، 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 9999 دلار بسته بندی شده است.

 

گوشی موبایل شیائومی
وان پلاس شمالی

بهترین گوشی موبایل 5G مقرون به صرفه – OnePlus Nord

وان پلاس نورد امسال به عنوان نخستین و مقرون به صرفه ترین گوشی موبایل وان پلاس اعلام شد. گوشی میان رده به عنوان بهترین موبایل ارزان قیمت 5G به دلیل ترکیب مشخصات و قیمت ، اشاره ما را به خود جلب می کند. با قیمت اولیه 399 یورو ، شما یک نمایشگر 90Hz AMOLED ، دوربین های چهارگانه عقب ، دوربین های دوگانه جلو ، پردازنده Snapdragon 765G ، 8 گیگابایت رم ، 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و یک باتری 4115 میلی آمپری دریافت خواهید کرد که از شارژ سریع 33 وات پشتیبانی می کند. آیا تلفن های 5G ارزان تری وجود دارد؟ بله ، وجود دارد. اما آنها با معاملات نظیر نمایشگر LCD یا نمایشگر AMOLED بدون نرخ تازه سازی ، رم کمتر ، پردازنده های کم قدرت و فناوری های شارژ پایین تر همراه هستند.

حائز لوح تقدیر – از نظر تعداد دوربین با OnePlus Nord مطابقت دارد. دارای یک صفحه نمایش با سرعت تازه سازی بالا ، البته LCD ، یک باتری بزرگ 5000mAh را بسته بندی می کند. که بیش از یک روز دوام خواهد داشت و نسخه تقریباً اندرویدی آن را اجرا می کند. پردازنده Snapdragon 765 با کلاک کمی پایین تر آن نیز از پس همه کارهایی برمی آید. که به سمت آن پرتاب می کنید. 399 یورو برای نسخه 6 + 128 گیگابایتی است.

 

گوشی موبایل شیائومی
شیائومی Mi 10 Ultra

بهترین پرچمدار شما نمی توانید خریداری کنید

Huawei Mate 40 Pro + و کراوات Mi 10 Ultra برای این دسته. انتظار می رود دومی در بازارهای جهانی به فروش برسد اما هنوز سه ماه پس از عرضه قابل خرید نیست. هواوی در کشور خود سه بار در هفته این گوشی را به فروش خواهد رساند.

گوشی موبایل Mi 10 Ultra شیائومی که بهترین گوشی شیائومی در سال جاری است. در خارج از چین فروخته نخواهد شد. بنابراین تنها راه تهیه آن واردات دستگاه از چین است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *