متفرقه

جاروبرقی ربات هوشمند شیائومی مدل Roborock S7 راه اندازی شد

جاروبرقی ربات شیائومی

شیائومی Roborock جدیدترین جاروبرقی رباتیک خود را در CES با نام Roborock S7 راه اندازی کرده است. بزرگترین تغییر این جاروبرقی در قسمت نقشه برداری آن است که اکنون به نقشه برداری صوتی مجهز شده است. این پاک کننده جدید با فرکانس 50 هرتز تا 3000 بار در دقیقه ارتعاش می کند و به جارو برقی اجازه می دهد سطح کف را بشویید و مانند مدل های قبلی فقط کف را لمس نکنید. با عملکرد تمیز کردن جدید، باید برای لکه های خشک و سخت و تمیز کردن سطح بسیار کارآمد باشد.

 

 

 

 

همچنین می توان نقشه را 5 میلی متر بلند کرد تا از ایجاد رگه های خاکی روی زمین جلوگیری کند. یکی دیگر از ویژگی های اضافه شده به جاروبرقی ربات شیائومی، برس تمام لاستیکی بدون مو است.

جاروبرقی ربات هوشمند شیائومی مدل Roborock S7 می تواند فرش ها را از طریق یک سنسور تشخیص فرش مافوق صوت اختصاصی تشخیص دهد. بنابراین برای جلوگیری از خیس شدن فرش ها، به طور خودکار نقشه را بالا می برد. این جاروبرقی رباتیک با مکش 2500 Pa می تواند اتاق و سایر قسمت های خانه را تمیز کند. جاروبرقی ربات هوشمند شیائومی مدل Roborock S7 جدید دیگر دوربین های مشابه S6 MaxV سال گذشته را ندارد. و برای پیمایش فقط به سنسورهای LiDAR متکی است.

 

 

 

 

ظرفیت سطل آشغال آن 470 میلی لیتر است. در حالی که مخزن آن تا 300 میلی لیتر آب را در خود نگه می دارد. باتری 5200 میلی آمپر ساعتی این دستگاه 3 ساعت تمیز کردن خودکار در حالت بی صدا و تمیز کردن با جریان آب کم را تضمین می کند. تمام کنترل ها از طریق Roborock یا Mi Home انجام می شود. این شرکت همچنین تخلیه تخلیه خودکار را که سطل زباله را برای شما تخلیه می کند. تبلیغ می کند و با برخی از مدل های قدیمی Roborock سازگار است.

 

قیمت جاروبرقی ربات هوشمند شیائومی مدل Roborock S7

جاروبرقی ربات هوشمند شیائومی مدل Roborock S7 در رنگ های سفید و مشکی با قیمت 649 دلار در دسترس خواهد بود. و از 24 مارس در ایالات متحده به فروش می رسد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *