مجله شیائومی

ریش تراش ابرو شیائومی با قیمت 149 یوان راه اندازی شد

ریش تراش شیائومی

امروز در تاریخ 9 ژانویه ، شیائومی ریش تراش ابرو جدید شیائومی Turbo را با نام تجاری Youpin خود راه اندازی کرد. ریش تراش ابرو شیائومی در دو رنگ وجود دارد، یعنی سیاه و سفید. برای پیشنهاد تبلیغ ، این شرکت 30 کوپن ارائه می دهد. قیمت جدید Turbo Shaver شیائومی 129 یوان است و پس از استفاده از کوپن ، قیمت به 99 یوان کاهش می یابد که شامل حمل رایگان + پشتیبانی برای شش دوره بدون بهره نیز می شود. 

 

ویژگی های ریش تراش ابرو شیائومی Turbo:

از نظر طراحی ریش تراش جدید ، ریش تراش ابرو شیائومی مانند یک رژ لب بزرگ به نظر می رسد. اولین برداشت همچنین جلوه ای از یک چراغ قوه کوچک با بافتی ساده را برای شما ایجاد می کند.

مشخصه ساختار توربین تور چاقو است ، با 925 سوراخ به تدریج به صورت چرخش افزایش می یابد. هنگام اصلاح هیچ گوشه مرده وجود ندارد. و در عین حال از کشیدن و گیر کردن جلوگیری می کند.

موتور قدرتمند با سرعت تا 4500 دور در دقیقه بسیار بیشتر از 180 موتور ریش تراش معمولی است. این یک تجربه اصلاح توربوشارژ، با سر و صدای بسیار کم، فقط صدای چاک زدن هنگام تیغه تراشیدن ریش خواهد داشت. IPX7 ضد آب پیشرفته ، شما همچنین می توانید از آن برای اصلاح در هنگام دوش گرفتن استفاده کنید. تیغه را می توان به طور مستقیم با آب شستشو داد و در کل استفاده از آن آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *