مجله شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite با حداکثر 9 روز شارژ باتری

ساعت شیائومی

شیائومی ماه گذشته از ساعت هوشمند Redmi Watch رونمایی کرد. اولین ساعت هوشمند با نام تجاری Redmi. انتظار می رفت ساعت هوشمند اولین بار در برخی از بازارها با عنوان Mi Watch Lite ظاهر شود و دیروز ، ما به طور انحصاری (با قیمت احتمالی) اعلام کردیم که این ساعت تا 10 دسامبر راه اندازی می شود. در واقع ، ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite اکنون برای این گوشی رسمی شده است بازار جهانی. این ساعت در حال حاضر در mi.com ذکر شده است اما جزئیات قیمت و در دسترس بودن ذکر نشده است.

 

Mi Watch Lite

 

طراحی ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite

از نظر طراحی ، ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite از طراحی و حتی مشخصات مشابهی با Redmi Watch برخوردار است. یعنی از یک صفحه مربع شکل با طراحی ساده اما زیبا بهره می برد. وزن آن فقط 35 گرم با بند و 31 گرم بدون بند است. Mi Watch Lite در سه قاب مختلف ساعت و پنج رنگ بند عرضه می شود. این رنگ ها شامل صورتی ، عاجی ، مشکی ، آبی تیره و زیتونی است.

 

ساعت شیائومی

 

زبان طراحی مینیمالیستی شامل یک صفحه شیشه ای منحنی 2.5D ، بدنه بافت مات ، دکمه های بافت فلزی ، بند سازگار با پوست مناسب برای مواد TPU است که با استفاده از فرآیند خمش گرما ساخته شده تا متناسب با انحنای مچ دست باشد. این ساعت همچنین با طراحی سگک قابل جدا شدن همراه است.

Mi Watch Lite

صفحه نمایش ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite

ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Lite از صفحه نمایش لمسی رنگی 1.4 اینچی TFT با تراکم پیکسل 323PPI بهره می برد. این ساعت همچنین دارای بیش از 20 شماره گیری سفارشی از جمله سادگی کلاسیک ، IP خنک ، طراحی مستقل و … است.

 

ساعت شیائومی

 

از نظر عملکردها ، نسخه lite از نظارت بر ضربان قلب ، ردیابی خواب و نظارت بی تحرک پشتیبانی می کند. این می تواند تغییرات ضربان قلب 24 ساعته را ثبت کند. ضربان قلب را در 30 روز گذشته در حالت استراحت قرار دهد ، و همچنین از عملکردهای آموزش تنفس پشتیبانی می کند. ساعت مجهز به 11 حالت تمرین است که شامل دویدن در فضای باز ، دویدن داخل سالن ، دوچرخه سواری در فضای باز ، دوچرخه سواری داخل سالن ، پیاده روی ، شنا در استخر و فعالیت های رایگان است.

 

علاوه بر این ، یک سنسور شش محوری با دقت بالا با الگوریتم حرکت وجود دارد و از مقاومت در برابر 5 ATM  پنجاه متر پشتیبانی می کند. این ساعت همچنین دارای یک باتری مناسب 230 میلی آمپر ساعتی در زیر کاپوت است. که تبلیغ می شود با یک بار شارژ حداکثر 9 روز عمر باتری دارد.

 

ساعت شیائومی

 

ما با انتشار جزئیات قیمت گذاری و در دسترس بودن ، این داستان را به روز می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *