مجله شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch hands-on ارزان قیمت با NFC

ساعت شیائومی

سری گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9 در چین ماه گذشته با دستگاه دیگری به نام ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch همراه بود. با توجه به اینکه ساعت های هوشمند محبوبیت زیادی پیدا می کنند و قرار است در ماه های آینده رشد بیشتری داشته باشند. ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch hands-on با برچسب قیمت فوق العاده مقرون به صرفه خود می تواند گزینه جذابی در بخش قیمتی خود باشد.

ما سرانجام هفته گذشته ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch hands-on را در دفتر چین خود تحویل گرفتیم. بنابراین این برنامه عملی Redmi Watch سریع ما است و امیدواریم که به بیشتر س questionsالات شما در مورد ساعت جدید پاسخ دهیم.

 

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch hands-on دارای طراحی Simple Square است

 

REDMI WATCH ضربان قلب برجسته (6)

 

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch hands-on از صفحه نمایش منحنی مربع 2.5D و مشابه سری Apple Watch برخوردار است . در سمت راست یک دکمه دارید ، اما بیشتر عملیات را می توان از طریق صفحه لمسی انجام داد.

نمایش مربع دارای مزایای خاص خود است. شما در مقایسه با ساعت هوشمند سنتی با صفحه شماره گیری مسکن ، صفحه نمایش بیشتری برای نمایش پیام های متنی و سایر داده ها دارید.

توجه داشته باشید که سطح نمایشگر کاملاً کوچک است و در قسمت بالا و پایین صفحه نمایش با رزولوشن 1.4 اینچ 320 320 320 پیکسل میله های سیاه ضخیم وجود دارد. با این حال ، زمینه سیاه در رابط کاربری به پنهان کردن این حاشیه های ضخیم کمک می کند.

 

ساعت ردمی سبک و کم حجم است

 

ساعت شیائومی

 

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch hands-on با ابعاد زیر بسیار جمع و جور است: 41 mm x 35 mm x 10.9 mm. وزن آن تقریباً 35 گرم است. بنابراین می توانید آن را همیشه در هنگام خواب بپوشید.

سنسورهای پشت زیاد از بدنه خارج نمی شوند ، بنابراین تجربه پوشیدن خوب است. کناره های ساعت نیز صیقلی و منحنی است ، بنابراین احساس ارزان بودن نمی کند.

این ساعت دارای سنسور ضربان قلب نوری ، سنسور شش محور ، حسگر ژئومغناطیسی و سنسور نور محیط است.

 

دارای یک دکمه تک منظوره

 

ساعت شیائومی

 

ساعت Redmi با یک دکمه در سمت راست همراه است. این دکمه عملکردهای مختلفی مانند روشن کردن صفحه ، باز کردن لیست منوی برنامه مبتنی بر کاشی ، بازگشت به منوی قبلی و حتی فراخوانی دستیار شیائومی (فقط به زبان چینی) را ارائه می دهد.

 

ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch hands-on مشابه Mi Watch است

 

ساعت REDMI (2)

 

تقریباً 80٪ از ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch hands-on مشابه  ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch است. از جمله تعویض آهنگ ، کنترل میزان صدا ، دریافت پیام ، اندازه گیری ضربان قلب ، ردیابی ورزشی و غیره. بزرگترین تفاوت بین این دو ساعت این است که Redmi Watch توانایی پذیرش یا برقراری تماس تلفنی را ندارد زیرا از eSIM برخوردار نیست .

توجه داشته باشید که ساعت جدید Redmi نمی تواند تماس یا پاسخ به پیام های متنی را بپذیرد. همچنین ، باید به صورت دستی زبان ساعت را از طریق برنامه متصل تغییر دهید. در تنظیمات ساعت نمی توانیم گزینه ای پیدا کنیم.

 

از ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch hands-on می توان برای پرداخت NFC / کارت های اتوبوس استفاده کرد

 

ساعت شیائومی

 

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch hands-on دارای پشتیبانی NFC است.

با باتری 230 میلی آمپری آن باید حدود 7 روز عمر باتری داشته باشید.

 

ساعت Redmi بسیار مقرون به صرفه است

 

ساعت هوشمند REDMI WATCH ویژه (1)

 

با قیمت 299 یوان (46 دلار) ، ساعت جدید ارزش زیادی برای پول شما دارد. این یک طراحی مربع ساده با اکثر ویژگی هایی است که شما از یک ساعت هوشمند انتظار دارید. پشتیبانی NFC (در چین) قطعاً یک امتیاز اضافی است. خرده فروشانی مانند Giztop این ساعت را با قیمت 59 دلار برای فروش در نظر گرفته اند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *