مجله شیائومی

سری گوشی موبایل Redmi K40 شیائومی در فوریه تایید شد، با مشخصات اصلی و قیمت آن

گوشی موبایل شیائومی

از زمانی که ردمی شیائومی به یک مارک مستقل تبدیل شد، خود یک گوشی هوشمند پرچمدار را به بازار عرضه کرد.

اولین مدل گوشی موبایل (Redmi K20 Pro ( Mi 9T Pro و پس از آن گوشی موبایل Redmi K30 Pro بود که به عنوان گوشی موبایل POCO F2 Pro در بازارهای جهانی به فروش می رسد. اکنون، تنها چند روز پس از عرضه گوشی موبایل شیائومی Mi 11، اولین گوشی موبایل هوشمند در جهان که مجهز به Snapdragon 888 است. Redmi نیز ورود سری گوشی موبایل Redmi K40 شیائومی را که از همان تراشه Qualcomm مجهز است. تأیید می کند.

 

پوستر تیزر سری Redmi K40

 

 

مشخصات و قیمت گوشی موبایل Redmi K40 شیائومی

اطلاعات مربوط به راه اندازی سری گوشی موبایل Redmi K40 شیائومی مستقیماً از مدیر کل Redmi، لو وایبینگ ارائه می شود. او به اشتراک گذاشته یک پست در Weibo آشکار برخی از ویژگی های کلیدی آینده سری گوشی های هوشمند نام تجاری گل سرسبد.

به گفته وی، سری Redmi K40 در ماه فوریه به طور رسمی اعلام خواهد شد. از آنجایی که پست و تیزر تبلیغاتی “سری” را می خواند. انتظار داریم حداقل دو دستگاه از مدل Redmi K40 وجود داشته باشد. اما تعداد بیشتری وجود دارد. زیرا سال گذشته، ردمی نسخه های مختلفی از Redmi K30 و یک نسخه زوم از Redmi K30 Pro را با تنظیم متفاوت دوربین منتشر کرد.

اگرچه جنرال موتورز از اسنپدراگون 888 نام می برد. اما این چیپ ست بیشتر باید منحصر به نسخه Pro باشد. که وی نیز تایید می کند. این قیمت از 2999 پوند (463 دلار) شروع می شود. به عبارت دیگر، گوشی موبایل Redmi K40 Pro شیائومی می تواند. درست مانند مدل قبلی خود برای مدتی ارزان ترین گوشی هوشمند Snapdragon 888 باشد.

مدیر برند همچنین از این دستگاه فاش می کند که احتمالاً “گرانترین نمایشگر تخت” (با ترجمه “) و باتری با امتیاز بالاتر از 4000 میلی آمپر ساعت است. از آنجایی که پنل های گران قیمت معمولاً با نمایشگرهای AMOLED در ارتباط هستند. می توان انتظار داشت. گوشی حداقل نسخه Pro با این نوع صفحه نمایش ها همراه باشد. اما این احتمال وجود دارد. که تمام دستگاه های این سری دارای صفحه های LCD با سرعت تازه سازی 144 هرتز مانند Mi 10T ( Redmi K30S) Ultra و Mi 10T Pro باشند.

به هر حال، ما انتظار داریم. که پیش از شروع رسمی در ماه آینده.در مورد سری گوشی موبایل Redmi K40 شیائومی از طریق گواهینامه ها، درزها و تیزرها بیشتر بدانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *