مجله شیائومی

شیائومی با این پاک کننده جدید تارتار فوق صوتی ، دندانپزشک را به خانه می آورد

پاک کننده دندان شیائومی

شیائومی قصد دارد محصول جدیدی را در Youpin معرفی نماید. اگرچه چند روز پیش او این کار را با گرم کننده دستی انجام داد، اما امروز این کار را با یک تمیز کننده تارتار فوق صوتی انجام می دهد که دندانپزشک به خانه های ما می برد.

این یک وسیله کوچک فقط 204×27 میلی متر، که وظیفه آن این نیست که دندان ها را تمیز کند. بلکه از ایجاد حفره جلوگیری می کند.

همانطور که توسط سازنده تضمین شده است، سیستم تمیز کردن فوق العاده صوتی آن قادر است تمام لکه های جمع شده را از بین ببرد. علاوه بر این، برای از بین بردن پلاک های دندانی ، سنگ های دندان ، لکه های قهوه ، لکه های تنباکو و تعداد بی شماری از مواد آلی که دندان های ما را خراب و کثیف می کنند، موثر است.

 

 

شیائومی با این پاک کننده جدید تارتار فوق صوتی ، دندانپزشک را به خانه می آورد.  اخبار شیائومیشیائومی با این پاک کننده جدید تارتار فوق صوتی ، دندانپزشک را به خانه می آورد.  اخبار شیائومیشیائومی با این پاک کننده جدید تارتار فوق صوتی ، دندانپزشک را به خانه می آورد.  اخبار شیائومی

 

 

این دهان شوینده یا پاک کننده تارتار یک دوربین کوچک در جلو دارد. این در ترکیب با نور LED باعث می شود پس از جفت شدن با گوشی همراه هوشمند، آلودگی هر گوشه از دهان ما پاک شود.

 

 

شیائومی با این پاک کننده جدید تارتار فوق صوتی ، دندانپزشک را به خانه می آورد.  اخبار Xiaomi A

 

 

فراتر از این، این پاک کننده دندان فوق العاده صوتی شیائومی دارای گواهینامه IPx7  WiFi برای ارتباط با گوشی موبایل هوشمند ما و یک باتری 1200 میلی آمپری است که از طریق USB Type C قابل شارژ است. این حالت تا 60 دقیقه استفاده مداوم را تضمین می کند.

 

قیمت و در دسترس بودن پاک کننده دندان شیائومی

قیمت این پاک کننده دندان شیائومی فقط 199 یوان است، حدود 25 یورودر حال حاضر فقط در بستر سرمایه گذاری جمعی شیائومی Youpin فروخته می شود، اگرچه به احتمال زیاد به زودی شاهد پخش آن در AliExpress خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *