مجله شیائومی

شیائومی حق ثبت عینک هوشمند با ویژگی های تشخیصی و درمانی را اعطا کرد

عینک شیائومی

در ابتدا تصور می شد که شیائومی یک کپی است که به آن اپل چین لقب داده اند. زیرا این شرکت به عنوان کپی محصولات غول فناوری ایالات متحده شناخته می شود. با گذشت زمان، غول فناوری چینی توانسته است این توگ را با چندین محصول نوآورانه از خود جدا کند. تلاش های R&D این برند باعث شده حق ثبت اختراع جدیدی به دست بیاید. این حق ثبت اختراع در ابتدا توسط شرکت نرم افزاری موبایل پکن شیائومی برای “کیف عینک و عینک هوشمند” ثبت شد.

 

عینک هوشمند شیائومی

 

 

مشخصات و ویژگی های عینک هوشمند شیائومی

جزئیات ثبت اختراع نشان می دهد که این محصول یک عینک هوشمند که می تواند تشخیص و درمان را با هم ادغام کند. جزئیات همچنین حاکی از آن است که این محصول برخی از سیگنال های درمانی را منتشر می کند. که شامل سیگنال های فوتوتراپی (سیگنال های ماور بنفش ، سیگنال های نور مرئی ، سیگنال های مادون قرمز و سیگنال های لیزر) و سیگنال های امواج صوتی است که می تواند برای درمان بیماری های مغزی ، بیماری های روانی (به عنوان مثال ، افسردگی یا اضطراب) ، یا خستگی چشم.

سیگنال نور درمانی می تواند بیماری های مغزی یا بیماری های روانی را درمان کند. سیگنال موج صدا و سیگنال موج صدا می توانند بیماری روانی را درمان کنند. سردرد یا خستگی را برطرف کنند. امواج مغناطیسی یا امواج الکترومغناطیسی می توانند جذب عناصر از دست رفته را تقویت کنند. و یا به طور موثر گردش خون را در مغز تقویت کنند.

ما جزئیات بیشتری در مورد محصول نداریم. اما بدیهی است که این محصول همچنین دارای چندین ویژگی از جمله بلندگو یا فناوری انتقال صدا مانند هدایت است. نمی توانیم به طور قطعی بگوییم به زودی محصول تجاری خواهد شد یا خیر.

اگر شیائومی ترجیح دهد این را به تولید انبوه برساند، اولین نصب شده چینی نیست که عینک های هوشمند را به بازار عرضه می کند. به یاد بیاورید که Huawei دو نسل از عینک های هوشمند Gentle Monster خود را به بازار عرضه کرده است. عینک های هوشمند محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش را ارائه می دهند. و همچنین از گرفتن و پایان دادن به تماس ها پشتیبانی می کنند. آنها می توانند موسیقی را با بلندگوهای دوتایی و میکروفون که توسط یک فناوری کاهش نویز گفتار با استفاده از هوش مصنوعی پشتیبانی می شود، پخش و مکث کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *