مجله شیائومی

شیائومی خشک کن MIJIA را به بازار عرضه می کند که می تواند لباس های خیس را کاملا خشک کند

خشک کن شیائومی

فصول بهار و زمستان دوره هایی است که خشک شدن لباس بعد از شستن به مدت طولانی تری نیاز دارد. با نزدیک شدن به فصل بهار، شیائومی محصولی جدید را روانه بازار کرده است که خشک شدن لباس های شما را تسهیل می کند. این محصول با عنوان خشک کن لباس MIJIA شیائومی با وزن 10 کیلوگرم شناخته می شود، دلیل آن این است که 10 کیلوگرم ظرفیت حمل دارد.

 

خشک کن لباس MIJIA 10 کیلوگرم

 

خشک کن لباس MIJIA شیائومی از پمپ حرارتی استفاده می کند که قادر است لباس ها را فوراً خشک کند. به گونه ای که بلافاصله پوشیده شود بنابراین، شما نباید نگران مه، باد و باران باشید.

دستگاه فقط با گرم کردن لباس خشک نمی کند بلکه دما را بر اساس طراحی مواد لباس و همچنین وزن و سایر عوامل تنظیم می کند. بنابراین، باعث نمی شود که پارچه خیلی خشک یا تغییر شکل داده شود.

همزمان، MIJIA Clothes Dryer 10Kg از 22 حالت خشک کردن برای مراقبت کامل از لباس های مختلف پشتیبانی می کند. حالت خشک کردن از ارتقا dual دوگانه MCU و Wi-Fi پشتیبانی می کند. و با توجه به بازخورد کاربر می تواند به طور مداوم به روز شود.

در عین حال، الگوریتم هوشمند جلو و معکوس داخلی می تواند به طور موثر پیچیدگی لباس را کاهش دهد. بنابراین، تکه های بزرگ لباس را می توان با استفاده از دستگاه خشک کرد تا زمانی که در ظرفیت حمل 10 کیلوگرم باشد. این دستگاه دارای یک لوله داخلی فوق العاده بزرگ 118L است. که می تواند نیازهای روزانه یک خانواده 4 نفره را برآورده کند. دارای 574 میلی متر قطر لوله داخلی است و آن را برای مواد حجیم مناسب می کند.

همچنین از قابلیت اتو کردن، آماده بودن برای پوشیدن و نگهداری با 3 سطح تنظیم لباس خشک پشتیبانی می کند. و عملکردی ضد چین و چروک دارد. پس از خشک شدن، لوله داخلی به طور متناوب چرخانده می شود. تا لباس تکان داده شود تا چین و چروک ایجاد نشود و لباس برای خشک شدن لباس خشک می شود.

با در نظر گرفتن سناریوهای مختلف استفاده، خشک کن لباس MIJIA شیائومی، علاوه بر لوله تخلیه خروجی آب خارجی، دارای یک جعبه ذخیره آب با ظرفیت بزرگ برای ذخیره آب است. بنابراین، دستگاه می تواند در محلی نصب شود که منبع تأمین آب وجود نداشته باشد.

 

خشک کن لباس MIJIA

 

خشک کن شیائومی همچنین به برنامه Mijia متصل است. تا وضعیت خشک شدن را در هر زمان و هر مکان پیگیری کند.

خشک کن لباس Mijia شیائومی با وزن 10 کیلوگرم در حال حاضر در Jingdong با قیمت 2،999 یوان (457 پوند) برای جشنواره Mi Fan در دسترس است. قیمت خرده فروشی واقعی 3599 یوان (548 پوند) است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *