مجله شیائومی

شیائومی ماوس بی‌سیم قابل حمل 2 را در چین کرادفاند کرد

ماوس شیائومی

چند ماه پیش ماوس بی‌سیم قابل حمل 2 شیائومی گواهینامه Bluetooth SIG دریافت کرد. سرانجام شیائومی امروز توانست منابع مالی لازم جهت جایگزینی Mi Portable Mouse 2 را به جای Mi Portable Mouse در چین تأمین کند. ماوس بی‌سیم قابل حمل 2 شیائومی جدید دارای ویژگی هایی از جمله اتصال حالت دوگانه ، بلوتوث کم انرژی و موارد دیگر است.

در ظاهر ماوس بی‌سیم قابل حمل 2 شیائومی به نظر می رسد شبیه به Mi Wireless Mouse Wireless ، که امسال در هند منتشر شد باشد و تفاوتی ندارد. با این حال، بر خلاف مورد دوم، نسخه نقره ای تیره تر و نسخه سیاه دارد. بعلاوه، این یک سوئیچ DPI در پشت دارد، که به گفته این شرکت قابل تنظیم 4 طرفه است.

در قسمت جلو نیز شاهد چیدمان دایره ای مشابه موس هستیم. با این حال، یک دکمه اضافی نیز به سوئیچ دو حالته اختصاص داده شده است. به هر حال، ماوس شیائومی از اتصال حالت دوگانه پشتیبانی می کند. کاربران می توانند از طریق Wi-Fi و بلوتوث 4.2 با فرکانس 2،4 گیگاهرتز متصل شوند. این اتصال بلوتوث توسط تراشه کم مصرف بلوتوث Telink ارائه می شود.

پس از آن، می توانید با استفاده از دکمه به راحتی بین دو صفحه نمایش جابجا شوید. ماوس دارای دکمه های کلیک چپ و راست معمول و یک چرخ اسکرول دو طرفه است. قسمت خارجی ماوس از آلیاژ آلومینیوم آنودایز شده توسط سندبلاست ساخته شده است. دکمه ها و چرخ های ماوس شیائومی به لطف مواد لاستیکی نرم سطح صدای کمتری دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *