مجله شیائومی

شیائومی یک پاک کننده پیشرفته آکنه پلاسما را به فروش می رساند

پاک کننده آکنه شیائومی

باز هم شیائومی با یک محصول جالب دیگر برای فروش در Youpin ما را غافلگیر کرد. این بار ما با یک محصول مراقبت شخصی جدید روبرو شده ایم، به خصوص برای افرادی که آکنه دارند یا مستعد ابتلا به آن هستند.

این محصول جدیدی که شیائومی برای فروش در پلت فرم تأمین سرمایه گسترده خود قرار داده است یک پاک کننده آکنه در پلاسما است. که نه تنها ظاهر جوش های سرسیاه و یا جوش های معمولی را کاهش می دهد بلکه علائم پوستی را نیز کاهش می دهد، اثرات مثبت این محصول پس از 14 روز قابل مشاهده می باشد.

ابعاد این محصول جدید فقط 163x45x39 میلی متر است، وزن آن 120 گرم است و از ABS و پلاستیک PC با کیفیت بالا ساخته شده است. علاوه بر این، طراحی آن استفاده از آن را بسیار ساده کرده و کاربرد آن را بر روی صورت ما تسهیل می کند.

 

شیائومی در حال فروش یک پاک کننده پیشرفته آکنه در پلاسما است.  اخبار شیائومی A

 

این قلم تمیزکننده به لطف سیستم تمیز کنندگی در پلاسما، قادر است شواهد آکنه را نرم و لطیف کند، همچنین بعد از 30 ثانیه استفاده از آن، باعث کاهش ظاهر جوش های سرسیاه می شود. علاوه بر این، خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد و میزان جذب مواد مغذی را از پوست افزایش می دهد.

 

شیائومی یک پاک کننده پیشرفته آکنه پلاسما را برای فروش ارائه می دهد.  اخبار شیائومیشیائومی یک پاک کننده پیشرفته آکنه پلاسما را برای فروش ارائه می دهد.  اخبار شیائومیشیائومی یک پاک کننده پیشرفته آکنه پلاسما را برای فروش ارائه می دهد.  اخبار شیائومی

 

برای از بین بردن آکنه، این دستگاه پاک کننده آکنه شیائومی دارای یک باتری قابل شارژ از طریق پورت USB Type C است که می تواند تا 3 ساعت شارژدهی به ما ارائه دهد. علاوه بر این، دارای سر سرامیکی برای تماس نرمتر با پوست و گواهی IPX5 است.

 

قیمت و در دسترس بودن پاک کننده های آکنه

این پاک کننده جدید آکنه شیائومی از 14 آوریل با پرداخت 999 ین، حدود 8 یورو تغییر می کند، در سیستم عامل تأمین سرمایه جمعی شیائومی به بازار عرضه می شود. در حال حاضر ، اگرچه فقط در چین عرضه می شود، اما به احتمال زیاد تا چند روز دیگر شاهد پخش آن در AliExpress خواهیم بود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *