مجله شیائومی

فروشگاه های شیائومی چقدر چشمگیر هستند، حتما به چین بروید

محصولات شیائومی

اگرچه، در اسپانیا در حال حاضر تنوع زیادی از فروشگاه های Mi داریم، واقعیت این است که اینها هیچ ارتباطی با موارد موجود در چین ندارند. شیائومی علاوه بر فروشگاه های رسمی خود دارای چندین نوع موسسه است که بسیار فراتر از آنچه تصور می کنیم، است.

اینها Xiaomi Malls، مراکز خرید کوچکی هستند که شیائومی از طریق آنها نه تنها محصولات خاص خود، بلکه بخش عمده ای از آنها را که تحت عنوان سرمایه گذاری جمعی ظاهر شده اند. از طریق سیستم عامل خود به نام Youpin می فروشد.

حقیقت این است که آنها باورنکردنی هستند. همانطور که در تصاویر زیر می بینیم، این موسسات انواع محصولات را به پیچ های خود اضافه می کنند. از پیچ گوشتی های کوچک گرفته تا وسایل بزرگ مانند ماشین لباسشویی.

 

با دیدن چشمگیر بودن فروشگاه های شیائومی ، می خواهید به چین بروید.  اخبار Xiaomi Aبا دیدن چشمگیر بودن فروشگاه های شیائومی ، می خواهید به چین بروید.  اخبار Xiaomi A

 

این فروشگاه های شیائومی دارای انواع وسایل خانگی، کالاهای خانگی یا حتی مبلمان اتاق یا اتاق نشیمن ما هستند. علاوه بر این، اتاق های مختلف آن تزئین شده است، تا ما را در استفاده از هر محصول راهنمایی کند.

 

با دیدن چشمگیر بودن فروشگاه های شیائومی ، می خواهید به چین بروید.  اخبار Xiaomi Aبا دیدن چشمگیر بودن فروشگاه های شیائومی ، می خواهید به چین بروید.  اخبار Xiaomi Aبا دیدن چشمگیر بودن فروشگاه های شیائومی ، می خواهید به چین بروید.  اخبار Xiaomi A

 

بدون شک واضح است که بسیاری از ما در یکی از این فروشگاه ها دیوانه می شویم. و تنوع زیادی از محصولات را که با قیمت بسیار پایین ارائه می دهند، هیجان زده می شویم.

به طور خلاصه، فروشگاهی که خیلی ها دوست دارند از آن دیدن کنند. و البته سبد خرید را با محصولات متنوعی که شیائومی تقریباً روزانه راه اندازی می کند پر می کند. اما متاسفانه در خارج از چین نمی توانیم آن را ببینیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *