مجله شیائومی

لامپ سقفی هوشمند LED شیائومی با قیمت 91.99 دلار ارائه می شود

لامپ سقفی شیائومی

مزیت اصلی لامپ سقفی هوشمند LED شیائومی کیفیت بالا و زندگی بدون دردسر با قیمت نسبتاً پایین و تنظیمات گسترده است. لامپ سقفی LED Yeelight GuangCan شیائومی هوشمند نور سقف با کنترل صدا یک نوآوری کامل است.

 

قیمت لامپ سقفی LED Yeelight GuangCan شیائومی

خرده فروش الکترونیک جهانی Gearbest اکنون  لامپ سقفی LED Yeelight Guangcan YLXD50YL را با قیمت مناسب ارائه می دهد که پس از استفاده از کوپن 10٪ تخفیف به آنها می دهد حمل و نقل EU Priority Line هزینه کمی برای این خرید است و فروشنده از شما گمرک و مالیات بر ارزش افزوده برای شما می گیرد. بنابراین، برای تحویل هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد.

 

 

پارامترهایی که ارزش خرید لامپ سقفی LED Yeelight GuangCan شیائومی را دارند

نوع لامپ سقفی LED Yeelight GuangCan شیائومی به نام YLXD50YL قطر 470 میلی متر و ضخامت 60 میلی متر است. این یک شکل دایره ای است و می تواند به یک منبع تغذیه 220 ولت متصل شود. بدنه در مقایسه با لامپ های دیگر بسیار راحت تر است و ضخامت صفحه پشتی تنها 8 میلی متر است.

لامپ سقفی شیائومی

 

 

سازنده با استفاده از حداکثر 160 LED RGB، به  16 میلیون سایه رنگ ممکن رسیده است از LED های رنگی به عنوان نور محیطی رنگ لامپ استفاده می شود. 

دامنه دمای رنگ بین 2700 تا 6500 کلوین قابل تنظیم است. حداکثر روشنایی را می توان تا 7400 لومن تنظیم کرد. که برای اتاق های مختلف، اعم از اتاق نشیمن، آشپزخانه یا اتاق خواب مناسب باشد.

 

 

 

 

شاخص درک رنگ CRI در سطح  Ra95 است  که پارامتر نسبتاً بالایی است. زیرا بالاترین مقدار ممکن برای درک رنگ Ra100 است. CRI – شاخص ارائه رنگ – ارزیابی ادراک رنگ است که با تابش از یک منبع نور ایجاد می شود. در مقایسه با آنچه که در نور خورشید تولید می شود.

 

 

گزینه های مرتبط سازی بیشتر و کنترل صدا

لامپ سقفی LED Yeelight GuangCan شیائومی می تواند با گوشی همراه از طریق شبکه WiFi جفت شود. تا از طیف گسترده ای از گزینه ها و ویژگی ها بهره مند شود. برنامه های پشتیبانی شده شامل برنامه Yeelight ، Mi Home ، HomeKit ، Alexa و همچنین فیکسچر با Google Assistant سازگار است.

لامپ سقفی شیائومی

 

لامپ سقفی LED Yeelight GuangCan شیائومی همچنین می تواند با بلندگوی AI شیائومی جفت شود. و از دستورات صوتی برای کنترل عملکردها استفاده کند. لامپ حالت های مختلف از پیش تنظیم شده ای دارد. مانند حالت نور ملایم برای صرفه جویی در دید یا حالت مهتاب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *