مجله شیائومی

ماشین اصلاح Petoneer Nutri Vision شیائومی مخصوص حیوانات: دستگاه مو زن چند منظوره

شیائومی

شیائومی در کاتالوگ خود محصولات بی شماری دارد که بسیاری از آنها بسیار پر فایده و کاربردی هستند. امروز صبح در بستر سرمایه گذاری جمعی YouPin خود یکی از مواردی را که دوستداران حیوانات به هر قیمتی دوست دارند را ارائه داد: ماشین اصلاح Petoneer Nutri Vision شیائومی. با این محصول جدید ساخته شده توسط Maother (نامی تضمینی است) می توانید از میز آرایش  و آرایشگاه بیرون خداحافظی کنید.

 

ویژگی های ماشین اصلاح Petoneer Nutri Vision شیائومی

 

این محصول از شیائومی یا بهتر از  Maother  (نام عجیب و غریب “چینی” به معنای “mao” به معنی “مو” است). این دستگاه چند منظوره  اجازه می دهد تا به شما برای کاهش و خلاء در همان زمان. در واقع در داخل یک جارو برقی عملی از  اندازه کوچک ، یک موتور برابر و جمع و جور برابر با یک جارو برقی سیکلونیک وجود دارد. با این حال ، در انتهای لوله ، می توانید  چندین خروجی را وارد کنید : قیچی مو ، شانه و برس با موی مو برای صاف کردن مو.

 

Nutri Vision شیائومی Petoneer

 

یکی از ویژگی های این محصول که توسط شیائومی حمایت مالی می شود، ظرف دمنده است. این در واقع به جارو برقی متصل است اما از پلاستیک شفاف نیز ساخته شده است. این بدان معنی است که ما همیشه چشم به وضعیت مو خواهیم داشت. وقتی خیلی پر شد، وقت آن است که آن را خالی کنید. سیستم مکش کار در 300W  و ظرفیت ظرف شفاف 1 لیتر است.

Nutri Vision شیائومی Petoneer

 

نازل مکش درست بالای دستگاهی قرار گرفته است که دوست چهار پا ما را تراشیده و موبر قابل تعویض است. همانند انسان ، آنها  4 سر مختلف برای 4 طول مو مختلف دارند. در حال حاضر این محصول فقط در چین سرمایه گذاری گسترده می کند. بنابراین در اروپا برای خرید در دسترس نیست.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *