مجله شیائومی

مانیتور Redmi شیائومی با نمایشگر ″27 ، وضوح 1080P و سرعت تازه سازی 75 هرتز راه اندازی شد

مانیتور شیائومی

امروز میخواهیم به معرفی مانیتور Redmi شیائومی با نمایشگر ″27 IPS ، وضوح 1080P و سرعت تازه سازی 75 هرتز که به تازگی راه اندازی شده است بپردازیم.

 

مانیتور ردمی

 

مشخصات و ویژگی های مانیتور جدید شیائومی

مانیتور جدید ردمی دارای صفحه نمایش 27 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080p است. این صفحه نمایش دارای برچسب قیمتی 799 یوان (123 دلار) است. که بالاتر از برچسب قیمت 499 یوان (77 دلار) Redmi 1A است. انتظار می رود فروش مانیتور از 8 مارس از طریق Xiaomi Mall و Jingdong به طور رسمی آغاز شود.

 

مانیتور ردمی

 

از نظر ظاهری ، مانیتور 27 اینچی ردمی شیائومی به طراحی کلاسیک سه میکرو لبه خود ادامه می دهد. و هیچ برآمدگی بی موردی در پشت صفحه وجود ندارد. شیائومی می گوید باریک ترین قسمت نمایشگر تنها 7.5 میلی متر است.

از نظر پیکربندی، این صفحه نمایش از یک صفحه نمایش 27 اینچی با وضوح FHD 1920x1080p استفاده می کند. همچنین از حداکثر سرعت تازه سازی 75Hz پشتیبانی می کند. به لطف فناوری IPS، صفحه نمایش رنگی از شفافیت و خلوص بیشتری برخوردار است. و از انتقال نور بالاتری برخوردار است و زاویه دید آن نیز به 178 درجه می رسد.

علاوه بر این، نمایشگر Redmi از نسبت ابعاد 16:9، روشنایی 300cd / m² (TYP)، نسبت کنتراست 1000:1 (TYP) و دامنه رنگی گسترده 100٪ sRGB بهره می برد.

صفحه نمایش جدید Redmi با یک حالت کم نور آبی همراه است. که حتی اگر مدت زیادی به صفحه خیره شوید ، باعث خستگی چشم نخواهد شد. بنابراین، می توان از آن در دفاتر و بازی ها استفاده کرد. ما تردید داریم که با توجه به نرخ تازه سازی کم، تعداد زیادی از گیمرها این نمایشگر را جالب می دانند.

 

علاوه بر این ، صفحه نمایش 27 اینچی Redmi از تنظیمات مختلف زاویه پشتیبانی می کند. و با استفاده از دکمه های پنج جهته دستگاه را از جهت بالا و پایین، جهت چپ و راست تغییر می دهد. همزمان از HDMI ، VGA و رابط های دیگر پشتیبانی می کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *