مجله شیائومی

مشخصات فاش شده گوشی موبایل Mi 11 Pro شیائومی که ممکن است جعلی باشد

گوشی موبایل شیائومی

شیائومی رسماً گوشی هوشمند پرچمدار Mi 11 را در دسامبر سال 2020 مورد بررسی قرار داد اما فروش این گوشی در ماه جاری در چین آغاز شد. Mi 11 شیائومی امتیازات مختلفی را کسب می کند اما برجسته ترین گوشی هوشمند دارای اولین Snapdragon 888 است. شیائومی Mi 11 Pro را اعلام نکرد اما با تقدم، نسخه Pro را برای مدل های شاخص خود ارائه می دهد. تاریخ عرضه گوشی موبایل Mi 11 Pro شیائومی نامشخص است. ایستگاه گفتگوی دیجیتال مشهور تیپستر اشاره داشت که مدل Pro پس از جشنواره بهار چین به بازار عرضه می شود. در حال حاضر، مجموعه ای از ارائه هایی که گفته می شود مربوط به Mi 11 Pro شیائومی است. به صورت آنلاین به بیزون درز پیدا کرده است.

 

 

شیائومی Mi 11 Pro

 

 

گوشی موبایل Mi 11 Pro شیائومی احتمالاً شباهت های زیادی با وانیل Mi 11 دارد اما با چند نسخه جدید. رندرها نشان می دهد که این دستگاه در رنگ های آبی و نقره ای در دسترس خواهد بود اما آنچه جالب توجه است، طراحی تازه دوربین عقب است. این دوربین یک جزیره گسترده تر از Mi 11 را اشغال می کند و این به دلیل وجود سنسور چهارم در آن است. به نظر می رسد یکی از این سنسورها یک لنز پریسکوپ است و نوشته 120 برابر در محفظه نشان می دهد دستگاه می تواند مانند Mi 10 Ultra قادر به بزرگنمایی دیجیتالی 120 برابر باشد.

 

 

XIaomi Mi 10 Ultra از لنز پریسکوپ بزرگنمایی 120 برابر بهره می برد.

 

 

Huawei P30 Pro قادر به بزرگنمایی 50 برابر  است و از زمان انتشار تاکنون بازدهی قابل توجهی داشته است. با این حا، در مورد بزرگنمایی 120 برابر Mi 10 Ultra نمی توان همین حرف را زد. بررسی ما از پرچمدار دهمین سالگرد واقعاً عملکرد چشمگیری را برای بزرگنمایی دیجیتال 120 برابر نشان نداد.

از دیگر ویژگی های ثبت شده در جزیره دوربین می توان به فاصله کانونی معادل 35 میلی متر 12 میلی متر برای دوربین فوق عریض اشاره کرد. در حالی که پریسکوپ به 120 میلی متر می رسد. یکی دیگر از دوربین های احتمالاً دقیقاً همان سنسور 108 مگاپیکسلی دوربین Mi 11 است. در حالی که دوربین آخر می تواند لنز تله 2x یا 3x برای بزرگنمایی نرم تر باشد.
شیائومی Mi 11 Pro مشخصات صفحه نمایش را با Mi 11 به اشتراک می گذارد

 

 

این رندرها شامل طراحی جلو نبودند. اما گفته می شود که گوشی موبایل Mi 11 Pro شیائومی همان طراحی صفحه نمایش وانیل Mi 11 را دارد. برای یادآوری، گوشی Mi 11 دارای صفحه نمایش منحنی 6.81 اینچی با رزولوشن QHD + 1440 × 3200 است. نرخ تازه سازی 120 هرتز ، نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز و اوج روشنایی 1500 نیت.

نمی توان گفت واقعی یا جعلی بودن این رندر است. در حال حاضر، منبعی در یک کانال خبری غیر رسمی Xiaomi / MIUI در تلگرام ادعا می کند جعلی است. فعلا این ادعاها تایید نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *