مجله شیائومی

معرفی جاروبرقی رباتیک فوق العاده نازک شیائومی Mijia با قیمت 310 دلار

جاروبرقی رباتیک شیائومی

20 مه 2021، شیائومی جارو برقی ربات فوق العاده نازک Xiaomi Mijia Ultra thin را با قیمت 310 دلار منتشر کرد. جاروبرقی جدید دارای ویژگی های جدید کشیدن و جارو زدن با طراحی فوق العاده نازک است.

 

ویژگی های جارو برقی ربات فوق العاده نازک شیائومی Mijia

جاروبرقی رباتیک شیائومی دارای بدنه فوق العاده نازک 5.5 سانتی متر است. همچنین از طریق عملکرد اجتناب از مانع سه بعدی S-cross در همه صحنه ها متوجه جلوگیری از مانع هوشمند می شود. از طریق ترکیبی از فناوری TOF و ناوبری بصری، می تواند به طور دقیق نقشه برداری و تمیزکاری هوشمندانه انجام دهد. برای تمیز کردن فضای کم که تمیز کردن آن در خانه دشوار است.

 

جاروبرقی ربات فوق العاده نازک شیائومی Mijia اسپانیا

 

ضخامت بدنه ربات جارو و کشنده فوق العاده نازک Mijia فقط 5.5 سانتی متر و اندازه بدنه جمع و جور آن فقط 32.3 * 32 میلی متر است. بنابراین می تواند به قسمت زیرین مبلمان برای تمیز کردن، پایین تخت و پایین آن برود. مبل را می توان به راحتی بین پایه های میز ناهار خوری و صندلی شات کرد.

 

جلوگیری از مانع

ربات جارو و کشنده فوق العاده نازک Mijia با استفاده از فناوری TOF 3D Range و جلوگیری از جلوگیری از مانع در زمینه رانندگی بدون سرنشین، از اجتناب از مانع هوشمند در تمام زمین مطلع می شود. از دوربین جلوی ToF و سنسور با دقت بالا برای همکاری در روند تمیز کردن و شناسایی محیط استفاده می کند. محاسبه دقیق و درک هوشمند می تواند به سرعت اندازه گیری فاصله موانع را برای اندازه گیری هوشمند فضا درک کند.

 


جاروبرقی ربات فوق العاده نازک شیائومی Mijia ایالات متحده

 

در طی مراحل تمیز کردن، هنگامی که به اشیا کوچک، مبلمان و دیوارها نزدیک باشد، به طور خودکار دور می زند تا از برخورد جلوگیری کند و برای جلوگیری از گرفتگی در پایین کابینت، از قبل از برخورد نزدیک به ارتفاع بدنه جلوگیری می کند. خواب آلود و شرایط دیگر. در روند تمیز کردن زمین، نه تنها می تواند از موانع مقیاس بزرگ مانند دیوارها و کمد لباس پیشگیری کند بلکه از موانعی مانند گلوله های نخ معمولی، اسباب بازی های کودکان، دمپایی و سایر اشیا کوچک در خانه نیز به طور دقیق جلوگیری کند.

 

حسگرهای جاروبرقی ربات فوق العاده نازک شیائومی Mijia

ربات جارو و کشنده فوق العاده نازک Mijia به سنسور جلوی ToF مجهز شده است. و با دوربین داخلی آن برای افزایش توانایی پیمایش بصری، دامنه اسکن 4 برابر و دقت نقشه برداری 5 برابر افزایش می یابد. در طول سفر نظرسنجی های پویا و برنامه ریزی مسیر را حفظ کنید و مدیریت نقشه دقیق و هوشمندانه تری داشته باشید.

مدیریت نقشه هوشمند متوجه می شود که پس از اتمام چندین تمیز کردن  می تواند به طور خودکار یک نقشه منطقه ایجاد کند، به طور خودکار تقسیم اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه و مناطق دیگر، منطقه خودکار و توابع تمیز کردن کلید را تشخیص دهد. شما می توانید اتاق خواب، زندگی را تمیز کنید اتاق و سایر مناطق به صورت جداگانه، یا می توانید با ایجاد یک دیوار مجازی نرم افزاری برای جلوگیری از ورود دستگاه، نقاط اصلی را تمیز کنید.

جاروبرقی رباتیک فوق العاده نازک Mijia دارای دو مجموعه طرح جعبه گرد و غبار، با یک جعبه گرد و غبار با ظرفیت 500 میلی لیتر، و یک طراحی کشوی دو در یک یک جعبه گرد و غبار 200 میلی لیتر و یک مخزن آب 220 میلی لیتر است.

 

جاروبرقی ربات فوق العاده نازک شیائومی Mijia ایتالیا

موتور بدون جارو

ربات جارو و کشنده فوق العاده نازک Mijia با یک موتور بدون برس ارائه می شود. این یک نیروی مکش فوق العاده بزرگ 2000Pa را به دست می آورد. در مقایسه با طراحی فوق العاده نازک درگاه مکش جریان اصلی، طراحی برس نورد باعث جذب عمیق مواد زائد معمول مانند پرز، ذرات و مو می شود. با 4 سطح قدرت مکش، کاربران می توانند آزادانه قدرت مکش را با توجه به درجه تمیزی انتخاب کنند. می توانید سطح ساکت و آرام تری را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید سطح بسیار قدرتمندی را برای مکیدن فرش ها و سایر مناطق کثیف انتخاب کنید و می توانید آزادانه تعویض کنید.

 

مخزن آب

عملکرد mopping با مخزن آب الکترونیکی هوشمند 200 میلی لیتری با 3 سطح تنظیم حجم آب ارائه می شود. و عملکرد فشار پاک کردن اضافه می شود. براکت پاک کننده تقویت کننده مکانیکی با فنر فشار ثابت طراحی شده و می تواند فشار 3N را به زمین اضافه کند. مخزن آب با کنترل الکترونیکی نه تنها می تواند اسپری آب کنترل شده الکترونیکی و حتی شستشو را برای محافظت از کف پایدار کند. اما موپ تحت فشار همچنین می تواند لکه ها را به طور موثری از بین ببرد و شستشوی معلق نزدیک به زمین است تا اثر پاک کردن را بهبود بخشد. قابلیت عبور از مانع 17 میلی متری، ربات جارو و پاک کن فوق العاده نازک Mijia را قادر می سازد. تا عمیق شود و به هر زمینی از خانه که برای تمیز کردن باید تمیز شود، می خزد.

جاروبرقی رباتیک و کشنده فوق العاده نازک Mijia را می توان از راه دور از طریق Mijia App نیز کنترل کرد. و همچنین وقتی کسی در خانه نیست با یک حالت تمیز کردن سفارشی اسکن می شود. همچنین می تواند با اتصال کنترل صوتی Xiao Ai به اتصال هوشمند تمام خانواده پی ببرد. در حال حاضر، این ربات جارو و کشنده Mijia بسیار نازک روی سیستم عامل JD قرار گرفته است. قیمت اصلی 2499 یوان است. محصول جدید 500 یوان صرفه جویی می کند و قیمت آن 1999 یوان است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *