مجله شیائومی

معرفی متر لیزری دیجیتالی i Akku 2 شیائومی

متر شیائومی

این یک واقعیت است که شیائومی به فروش محصولات بسیار جالب در Youpin ادامه می دهد. این بار، آنها با یک متر لیزری دیجیتالی شیائومی ظاهر شدند که با بقیه متفاوت است. این یک ابزار دیجیتالی است که در لحظه اندازه گیری کارها را راحت تر و سریعتر می کند. متر لیزری دیجیتالی i Akku 2 شیائومی طیف گسترده تری را ارائه می دهد و دیگر نیازی به اندازه گیری اضافی یا نوارهای اضافی نیست. این وسیله اشیا بزرگ و سطوح را اندازه گیری می کند.

 

 

xiaomi-akku-2
متر لیزری دیجیتالی i Akku 2 شیائومی، یکی از پرفروش ترین محصولات در حال حاضر در Youpin است.

 

 

ابعاد این گیج ، 70×70 میلی متر ساخته شده توسط Akku و وزن آن 145 گرم است. Xiaomi Akku 2 نه تنها برای افراد حرفه ای بلکه برای هر کسی که نیاز به اندازه گیری سطوح بسیار بزرگ که به نوار اضافی نیاز دارند ابزاری ایده آل است.

 

متر لیزری دیجیتالی i Akku 2 شیائومی

Xiaomi Akku 2 اندازه گیری کارها را ساده کرده و دقت را بهبود می بخشد. این وسیله 3 متر طول، اندازه جمع و جور دارد و از فولاد کربنی ساخته شده است. علاوه بر این، به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا در برابر هرگونه تقاضای پروژه مقاومت کند. زیرا به راحتی از بین نمی رود. همچنین مجهز به نوار لیزری با ابعاد تا 25 متر است.

متر لیزری دیجیتالی i Akku 2 شیائومی می تواند طول و مساحت را اندازه گیری کند، منابع جلو و عقب را برای رضایت مشتری ارائه دهد. علاوه بر این، این یک صفحه نمایش دارای نور پس زمینه کوچک است که اندازه گیری ها و سطح باتری را نشان می دهد.

ابعاد صفحه نمایش 33 میلی متر در 20 میلی متر است و اندازه گیری های بسیار واضحی را حتی در شرایط نوری مختلف ارائه می دهد. در صورت عدم استفاده، لیزر و نمایشگر پس از 28 ثانیه و سه دقیقه به طور خودکار خاموش می شوند تا انرژی شما را ذخیره کنند. شارژدهی Xiaomi Akku 2 به لطف باتری 300 میلی آمپر ساعتی ساعت ها کار می کند. می توانید 2000 بار پس از یک بار شارژ 40 دقیقه ای استفاده کنید.

 

 

متر لیزری دیجیتالی i Akku 2 شیائومی در مقایسه با مترهای سنتی

 

نحوه استفاده از خط کش دیجیتال Akku 2

متر دیجیتال کمی دقیق تر از متر معمولی است. تفاوت در این است که اندازه گیری لیزر تحت تأثیر منحنی ها و شیب ها قرار نمی گیرد.

دستگاه دیجیتال سریع است. فقط ابزار را هدف بگیرید، یک دکمه را فشار دهید، و نتیجه بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود. همچنین ، برای اندازه گیری سقف نیازی به نردبان نیست.

به شما امکان می دهد واحدهای اندازه گیری مورد نظر خود را انتخاب کنید. بنابراین در خواندن اندازه گیری ها مشکلی نخواهید داشت.

می توانید آن را با قیمت 23 یورو / 27 در AliExpress خریداری کنید. تنها نکته منفی این است که صفحه نمایش به زبان انگلیسی و چینی است، اما به طور کلی، Xiaomi Akku 2 دقیق و عالی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *