مجله شیائومی

معرفی محصول جدید زودپز هوشمند MIJIA 2.5L شیائومی

زودپز شیائومی

شیائومی اجاق گاز فشار الکتریکی هوشمند MIJIA 2.5L را تحت سرمایه گذاری جمعی راه اندازی کرده است. این زودپز هوشمند مشکلات ایمنی زودپزهای سنتی را حل می کند که به کاربر اجازه نمی دهد زبانه ای در مورد وضعیت پخت و پز یا سطح آب داخل آن نگه دارد. زودپز جدید MIJIA شیائومی دارای 8 محافظت ایمنی است و همچنین به عملکردهای هوشمند مجهز است.

زودپز هوشمند MIJIA 2.5L شیائومی می تواند با دستورالعمل های هوشمند با یک کلیک فعال شده از طریق برنامه MIJIA که مشکل چگونگی طبخ غذاهای خاص را برای افراد بدون تجربه پخت و پز حل می کند، طبخ کند. بنابراین، استفاده از محصول آسان است.

 

زودپز برقی هوشمند Mijia

 

زودپز هوشمند MIJIA 2.5L شیائومی ظرفیت نسبتاً کمیاب 2.5 لیتری دارد. که برای پختن هشت کاسه برنج یا غذاهای گوشتی برای سه نفر کافی است. بنابراین، برای استفاده مجردی یا یک خانواده کوچک مناسب است.

اجاق گاز فشار الکتریکی هوشمند MIJIA 2.5L دارای حداکثر فشار 70kPa است و می تواند نقطه جوش آب را تا 115 درجه سانتیگراد افزایش دهد. تحت تأثیر درجه حرارت بالا و فشار زیاد غذای قابلمه نرم و پخته می شود. و سرعت پخت و پز می تواند بسیار بهبود یابد.

 

کوکی هوشمند فشار الکتریکی Mijia

 

 

یک پلوپز معمولی در 40 دقیقه برنج را می پزد، یک زودپز می تواند در 21 دقیقه همان مقدار برنج را بپزد. همچنین، یک پلوپز معمولی برای پختن گوشت راسته به 4 ساعت زمان احتیاج دارد. اما یک زودپز می تواند آن را بپزد تا در مدت زمان 50 دقیقه منقل شود. بعلاوه ، در حالی که یک پلوپز معمولی به 3 ساعت زمان برای پختن گوشت خوک نیاز دارد. زودپز می تواند آن را در عرض 1 ساعت بپزد تا بدون استخوان شود.

مانند اکثر محصولات MIJIA، زودپز هوشمند MIJIA 2.5L شیائومی نیز می تواند به برنامه Mijia متصل شود. از عملکردهایی مانند شروع و قرار از راه دور گوشی همراه پشتیبانی می کند.

در عین حال، از گسترش دستورهای هوشمند ابری نیز پشتیبانی می کند. دستور العمل ها حاوی مواد تشکیل دهنده دقیق و مراحل کار هستند. حتی اگر تازه کار آشپزخانه باشید، به راحتی می توانید با تهیه گام به گام مواد اولیه مطابق دستور، غذاهای سخت تهیه کنید. و سپس با یک دکمه به طور خودکار آشپزی را شروع کنید.

 

زودپز برقی هوشمند Mijia-2

 

زودپز برقی حالت پخت درب باز نیز دارد. درب ظرف را بردارید تا زودپز را به یک قابلمه کوچک داغ تبدیل کنید. که می تواند برای تهیه ظروف مانند بو، سیخ یا رشته فرنگی استفاده شود.

زودپز هوشمند MIJIA 2.5L شیائومی در حال حاضر در Xiaomi Mall / Xiaomi Home ( از طریق ) سرمایه گذاری گسترده ای انجام می شود و هزینه تأمین مالی سرمایه فقط 279 یوان (42 دلار) است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *