مجله شیائومی

معرفی و بررسی سیستم صوتی شیائومی MI SOUNDBAR 2.1

سیستم صوتی شیائومی

تلویزیون جدید را خریداری کرده اید اما آیا از صدایی که بلندگوها برگردانده اند راضی نیستید؟ مطمئناً شما باید یک نوار صدا خریداری کنید که ترجیحاً به یک ووفر فرعی مجهز نیز باشد. فضای کم یا زیادی در دسترس دارید. اما به خصوص اگر بودجه محدود و هنوز هم تقاضای زیادی دارید. باید سیستم صوتی شیائومی Mi Soundbar 2.1 جدید را در نظر بگیرید ، که هیچ چیز هوشمندی ندارد. اما شخصیتی دارد که از طریق 100 وات قدرتی که از آن استفاده می کند. آیا کنجکاو هستید؟ سپس در این بررسی کامل بدانید.

بسته فروش حتی اگر ابعاد بسیار سخاوتمندانه ای باشد بسیار ضروری است.  اما به طور کلی محصولات با لایه ای از مقوا و کف به خوبی محافظت می شوند. ما برای شروع استفاده از سیستم صوتی در داخل هر آنچه که شما نیاز دارید. یا تقریباً همه موارد پیدا کرده ایم: شما باید خود را به دو آداپتور برای سوکت اروپایی مجهز کنید. زیرا آنچه در این بسته وجود دارد دوشاخه چینی (منبع تغذیه و پلاگین ساب ووفر) را نشان می دهد.

 

به طور کلی ، بسته شامل محتوای زیر است:

  • سیستم صوتی شیائومی Mi Soundbar 2.1
  • کابل S / PDIF (کواکسیال) 
  • کابل RCA برای اتصال ساب ووفر 
  • منبع تغذیه 15V / 2A -30W با سوکت آسیایی و خروجی اختصاصی
  • 2 توقف با پیچ های نسبی با محفظه نوار صدا (فاصله سوراخ 430 میلی متر) 
  • کتابچه های راهنما (منحصراً به زبان چینی).

همانطور که حدس زده اید ، سیستم صوتی شیائومی Mi Soundbar 2.1 متشکل از دو ماژول اصلی ساخته شده از پلاستیک ABS مانند نوار صوتی و مدل ساب ووفر است. که به تنهایی از طریق بلندگوی 6،5 اینچی و امپدانس دارای توان کلی 66 وات است. از 4 اهم. از طرف دیگر ، در زیر کاپوت نوار صدا ، 2 توییتر و 2 اسپکر با فرکانس کامل وجود دارد که دارای امپدانس 4 اهم هستند. در حالی که قدرت اینها به 34 وات می رسد که در نتیجه با ساب ووفر اجازه می دهد 100 وات آزاد شود از قدرت صوتی

 

سیستم صوتی شیائومی

 

به شما امکان می دهد مهمانی ها را متحرک کنید، مقادیر بسیار چشمگیری است که حتی در مسافت های طولانی گوش دادن را به طور عینی تضمین می کند. بنابراین امکان اتصال سریع و پایدار با هر منبعی که از این فناوری بهره می برد، می باشد. بنابراین می گویم یک سیستم صوتی جهانی است. که به عنوان مثال امکان اتصال رایانه های شخصی را فراهم می کند و عملاً هیچ تأخیری ندارد. متأسفانه ، هیچ کدک خاصی مانند aptX در دسترس نیست.

 

نوار صدای من 2.1

 

دامنه دینامیکی بازتولید شده از 35 هرتز به 20 کیلوهرتز می رود. و این بدان معناست که اگر محتوای صوتی را با حجم بسیار کم پخش کنیم. ارائه به هیچ وجه درخشان نخواهد بود، به نظر می رسد صدا ” می آید و می رود “: یک وضعیت کاملاً افراطی، زیرا کسی از محصولی با توان 100 وات برای گوش دادن به محتوای کمترین حجم استفاده نخواهد کرد. اما در هر صورت ذکر هر نقص کوچک یا ادعایی از این قبیل درست است.

 

سیستم صوتی شیائومی

 

من همچنین به اندازه گیری دو ماژول اشاره کردم. یعنی 90×6.3×10.2 سانتی متر و وزن 2،05 کیلوگرم نسبت به نوار صدا ، که هنوز هم می تواند به دیوار متصل شود. اما اگر همین مورد را در کابینت تلویزیون حفظ کنید، باید به خاطر داشته باشید که برای برخی از مدل های تلویزیون، نوار ممکن است بالاتر از لبه قاب باشد. که معمولاً گیرنده IR برای کنترل از راه دور در آن قرار می گیرد. بنابراین آن را می پوشاند و بنابراین دریافت را به خطر می اندازد از دستورات. بنابراین توصیه می شود نوار را با توجه به محور تلویزیون کمی نامتقارن قرار دهید تا گیرنده IR آزاد بماند.

 

نوار صدای من 2.1

در مورد ساب ووفر ، ما در حال حاضر یک بلوک سیاه به وزن 4،3 کیلوگرم و ابعاد 24x24x30.6 هستیم. که روی 3 پایه لاستیکی قرار دارد که از سطح محل قرارگیری بلوک بلند می شود ، بلندگو ، و همچنین اجازه می دهد تا ثبات بیشتر. در پروفیل عقب ، دکمه پاور و چرخ تنظیم ولوم زیر ووفر را مطابق با نیاز و سلیقه شما پیدا می کنیم.

سیستم صوتی شیائومی

 

همچنین برای نوار صوتی نوعی پایه لاستیکی داریم که در قسمت پایین قرار گرفته است. تا بتواند به سطح تماس کابینت بچسبد. همچنین می تواند لرزش ها را حتی در حجم زیاد کنترل کند و همچنین دارای یک پوشش جلو در پارچه تور است که اجرا می شود. در امتداد کل قسمت جلو و بخشی از جلو. در پشت ورودی ورودی های صوتی را داریم. که دارای 1 ورودی AUX ، 1 ورودی نوع نوری ، 1 ورودی هم محور و همچنین ورودی اتصال ووفر فرعی ، ورودی های برق و دکمه پاور است.

 

نوار صدای من 2.1

 

در قسمت فوقانی، ما ناحیه ای را داریم که دکمه های لمسی در آن قرار دارد. و به ما امکان کنترل میزان گوش دادن به نوار را می دهد. می توانید سوئیچ را به منابع مختلف صوتی (AUX ، Coax ، Optical) تغییر دهید، ماژول بلوتوث را روشن کنید. همچنین برای فعال کردن حالت Cinema، این عملکردی است که عملاً جلوه فراگیر را شبیه سازی می کند، ایده آل برای فیلم ها و سریال های تلویزیونی.

 

نوار صدای من 2.1

 

در مورد بلوتوث سیستم صوتی شیائومی Mi Soundbar 2.1، باید مشخص شود که این فقط به ما امکان می دهد محتوای صوتی را پخش کنیم. اما به تماس های ورودی یا در حال اجرا از تلفن هوشمند پاسخ ندهیم. اما مهمتر از همه این است که برای برخی از تلفن های هوشمند میزان گوش دادن فقط توسط خود تلفن مدیریت می شود. در حالی که برای دیگران دستگاه ، ما صدای دو برابر خواهیم داشت، یعنی صدای نوار صدا و تلفن.

 

 

با گفتن این موارد، صدای تولید شده توسط سینمای خانگی تلویزیون شیائومی از همه ورودی های استفاده شده بسیار خوب است. و مدیریت بهینه طیف صدا را حتی در حجم های نسبتاً بالا تضمین می کند. استفاده از ساب ووفر در برخی از سناریوها ، مانند فیلمهای اکشن ضروری است و اگرچه ما گواهینامه Dolby Atmos نداریم. اما محتوای تولید شده با این فناوری واقعاً با کیفیت است. مخصوصاً اگر از حالت Cinema استفاده کنیم که البته برای اینکه بهتر از شما قدردانی شود. باید در مقابل منبع صوتی باشید.

 

سیستم صوتی شیائومی

 

سیستم دکمه های لمسی در هر دستور صدای کوچکی را منتشر می کند، که قابل حذف نیست. اما مهمتر از همه اینها تنها امکان تعامل با سیستم استریو خواهد بود. زیرا ما یک کنترل از راه دور ارائه نمی دهیم که  مثال برای سوئیچ از منابع مختلف صوتی. با این حال ، باید گفت که در 99٪ موارد ، اگر تنظیمات صدا را به درستی انجام دهید. تنظیمات در حافظه باقی می مانند. بنابراین مگر اینکه مجبور شوید منبع صوتی را تغییر دهید، دیگر نیازی به تنظیم مجدد تنظیمات نخواهید داشت.

 

نتیجه گیری از سیستم صوتی شیائومی Mi Soundbar 2.1

با توجه به اینکه حتی تلویزیونهای هزار یورویی به طور کلی بلندگوها را با هم ادغام نمی کنند. می گویم Xiaomi Mi Soundbar 2.0 ملاقات می کند اما بیش از هر چیز می تواند بخش زیادی از نیازهای صوتی کاربر را تأمین کند. البته ما عدم وجود کنترل از راه دور و همچنین عدم وجود رمزگذارهای خاص را داریم ، اما منابعی که می توان صدا را از آن ترسیم کرد عملاً جهانی است

مرکز چندرسانه ای شیائومی از طریق کوپن تخفیف در فروشگاه Banggood با قیمت حدود 173 یورو در دسترس است. قیمتی کاملاً جذاب برای رندر کیفی صدا: قدرتمند و متعادل ، قادر به تعالی صوتی و استثنایی و بسیار فضایی صدا از تلویزیون بلکه از بازی های ویدیویی.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *