مجله شیائومی

معرفی و بررسی پروژکتور شیائومی مدل WEMAX ONE PRO 4k با قیمت 1300.99 دلار

پروژکتور شیائومی

پروژکتور لیزری شیائومی مدل WeMax One Pro Lumens اولین پروژکتور فوق کوچک جهان است که با فناوری پیشرفته نمایش لیزر ارائه می شود. این پروژکتور تا 150 اینچ تصاویر با کیفیت HD ارائه می دهد. و در مقایسه با سایر پروژکتورها بهترین است و در 50 سانتی متر بهترین نتیجه را برای تصاویر فراهم می کند.


WEMAX ONE PRO

 

ویژگی های پروژکتور لیزری شیائومی مدل WeMax One Pro

همانطور که قبلاً گفته شد، پروژکتور لومنس One Pro 7000 همراه با فناوری پیشرفته صفحه نمایش لیزر 3.0 منبع نور لیزر ارائه شده توسط Apportronics است. علاوه بر لیزر با کیفیت بالا، پروژکتور با بلندگوهای سطح بالا نیز همراه است. همچنین می توانید از این پروژکتور در یک اتاق استفاده کنید زیرا اگر هنگام تماشای فیلم به یک احساس سینما در خانه خود احتیاج دارید، این بلندگوها به شما احساس راحتی نمی دهند.

 

WEMAX ONE PRO

نمایشگر پروژکتور شیائومی مدل WEMAX ONE PRO 4k

نمایشگر پروژکتور ویژگی اصلی است که هنگام خرید هر پروژکتور باید به آن توجه کنید. پروژکتور لیزری شیائومی مدل One Pro Lumens حداکثر 150 اینچ را به نمایش می گذارد. این برای تصاویر با کیفیت بالا بسیار کافی است. روشنایی 7000 لومن در کنار کنتراست 3000:1 بهترین کیفیت تصویر را برای شما به ارمغان می آورد. تا در حین لذت بردن از فیلم روی پروژکتور خود احساس بدی نداشته باشید.

 

ساندهو

نرم افزار

پروژکتور شیائومی مدل WEMAX ONE PRO 4k با پردازنده T968 Cortex-A53-4-core 1.8GHz ارائه می شود. رم 2 گیگابایتی با 16 گیگابایت حافظه پروژکتور کاملا خوب است. پروژکتور همچنین امکان wifi و بلوتوث را فراهم می کند. این بدان معنی است که شما می توانید پروژکتور خود را به هر دستگاهی متصل کنید تا سرگرمی را ادامه دهد. همچنین ، این شرکت نسخه Android 6.0 را در اختیار شما قرار می دهد ، بنابراین می توانید موارد را بارگیری کرده و خود را در خانه سرگرم کنید.

 

ساندهو

پروژکتور 7000 لومن

باتری پروژکتور شیائومی مدل WEMAX ONE PRO 4k

پروژکتور لیزری WeMax One Pro Lumens دارای باتری 2 AA AAA است که در محصول وجود ندارد. باتری پروژکتور از راه دور کنترل می شود. بنابراین می توانید این وضعیت را هنگام نشستن روی مبل یا هر مکان راحتی کنترل کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *