مجله شیائومی

پمپ باد برقی دیجیتال قابل حمل 70mai TP03 شیائومی با قیمت 36.99 دلار

پمپ باد شیائومی

یک پمپ باد قابل حمل جدید از جفت Xiaomi / 70mai به نام 70mai TP03 وارد شده است. پمپ باد برقی دیجیتال قابل حمل 70mai TP03 شیائومی می تواند در مدت 5 دقیقه چرخ ها را باد کند و به مدت 30 دقیقه به طور مداوم قابل استفاده است. خیلی گران نیست، در حال حاضر با قیمت 36.99 دلار در دسترس است

پمپ باد شیائومی

طراحی پمپ باد برقی دیجیتال قابل حمل 70mai TP03 شیائومی

پمپ برقی دیجیتال قابل حمل Xiaomi 70mai TP03 دارای یک جعبه سیاه مستطیل شکل با نمایشگر و دکمه هاست. همانطور که نشان داده شده، کمپرسور آنقدر جمع و جور است که حتی در جعبه دستکش اتومبیل نیز قابل نگهداری است. ابعاد آن 164 * 148 * 54 میلی متر است و وزن آن 780 گرم است. پمپ باد برقی دیجیتال قابل حمل 70mai TP03 شیائومی از مواد با کیفیت ساخته شده است.این یک صفحه سخاوتمندانه دارد (که برای چنین محصولی بسیار مفید است)، جایی که فشار تنظیم شده نمایش داده می شود. این تنها 4 دکمه دارد که از طریق آنها می توانید فشار روی چرخ ها را تنظیم یا پیدا کنید.

 

 

 

 

باتری ندارد و باید به فندک اتومبیل متصل باشد. کابل برق به اندازه کافی بلند است (ابعاد آن 3.2 متر است) و کابل اتصال به چرخ نیز 0.7 متر طول دارد. همراه با لوازم جانبی مختلف موجود در یک محفظه جداگانه ، که اجازه استفاده از آن را برای طیف گسترده ای از محصولات (دوچرخه ، توپ ، تشک و غیره) می دهد. قول می دهد 30 دقیقه بدون وقفه بدود. چرخ اتومبیل می تواند فقط در 5 دقیقه آن را کاملاً باد کند. وقتی به فشار تنظیم شده رسید خود به خود متوقف می شود.

 

 

پمپ باد شیائومی

طریقه کارکرد

دستگاه از طریق باتری اتومبیل بر روی یک کابل سه متری نیرو می گیرد. بنابراین تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را به شیر متصل کنید و در حال حاضر هوا را فشار می دهید. پمپ باد شیائومی دارای مدیریت فشار هوشمند است. و می توان فشار را نیز تنظیم کرد و می توان فشار هدف را تنظیم کرد.

 

 

 

 

همراه با 3 کانکتور مختلف

 

 

 

 

پمپ باد برقی دیجیتال قابل حمل 70mai TP03 شیائومی به نظر می رسد محصولی با کیفیت است. اما با توجه به این واقعیت که برای استفاده باید از منبع تغذیه، تغذیه شود. قابلیت حمل و نقل یکسانی را که در صورت استفاده از کمپرسور مجهز به باتری را ارائه نمی دهد. با توجه به اینکه کمی ارزانتر از مدل های تولید شده هم نامش است، من فکر می کنم بدون اینکه بخواهم چیزهای دیگری را با آن مقایسه کنم، می تواند برای کسانی که کمپرسور ماشین می خواهند انتخاب خوبی باشد.

 

 

پمپ باد برقی دیجیتال قابل حمل 70mai TP03 شیائومی را از کجا بخریم

پمپ برقی دیجیتال قابل حمل Xiaomi 70mai TP03 در حال حاضر با قیمت 44.99 دلار در Gearbest در دسترس است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *