مجله شیائومی

معرفی مجموعه قلم خوشنویسی هوشمند شیائومی Xiangci AI

قلم هوشمند شیائومی

این غول فناوری چینی (شیائومی) به تازگی از مجموعه جدیدی از قلم های خوشنویسی هوشمند با نام تجاری Xiangci رونمایی کرده است. مجموعه قلم خوشنویسی هوشمند شیائومی Xiangci AI می تواند از آموزش ویدئو با برنامه همزمان AI ، امتیازدهی به موقع ، بررسی دست خط و سایر توابع پشتیبانی کند. این محصول به 20 دقیقه ورزش در روز نیاز دارد و به کاربر اجازه می دهد. به لطف استفاده از فناوری هوش مصنوعی مهارت نوشتن خود را بهبود بخشد.

 

مجموعه قلم خوشنویسی هوشمند شیائومی Xiangci AI معلم خوشنویسی چینی هوش مصنوعی است

 

مجموعه قلم خوشنویسی هوشمند Xiangci AI

 

مجموعه فروخته شده شامل یک قلم خوشنویسی ، یک کتاب خوشنویسی و یک برنامه خوشنویسی برای تلفیق هر دو روش آموزش و بازخورد ارزیابی، برای تثبیت مهارت های شخص در یک کار و تشکیل یک روش تمرین خوشنویسی مدار بسته است.

با جزئیات ، ما قلم خوشنویسی داریم که می تواند سیگنال فشار را هنگام نوشتن از طریق حسگر فشار “احساس” کند. موقعیت نوک قلم را از طریق لنز نوری محاسبه کند. داده هایی مانند ردیابی حرکت و مقدار فشار را با سرعت تشخیص دهد. تا 200FPS، و در نهایت همه چیز را همزمان انتقال و پردازش می کند.

 

مجموعه قلم خوشنویسی هوشمند Xiangci AI

 

در همان زمان ، کاربرانی که از این قلم برای نوشتن استفاده می کنند. می توانند در دوره های سواد آموزی ویدئویی برای تماشا و یادگیری شرکت کنند. و این به لطف استاد خوشنویسی اختصاصی که نکات اصلی را به صورت لفظی توضیح می دهد. سرگرم کننده است و به ما امکان می دهد سریع قوانین نوشتن را درک کنیم.

علاوه بر این ، برنامه همراه با مجموعه قلم های خوشنویسی می تواند آن را بیشتر شبیه یک بازی کند. بنابراین یادگیری را برای کودکان که به طور واضح هدف این محصول هستند ، آسان می کند.

 

مجموعه قلم خوشنویسی هوشمند Xiangci AI

 

مجموعه قلم خوشنویسی هوشمند شیائومی Xiangci AI می تواند. از آموزش ویدئو با برنامه همزمان AI ، امتیازدهی به موقع ، بررسی دست خط و سایر توابع پشتیبانی کند. با نسخه ملی یکپارچه آموزش قومی چین ، مناسب برای گروه سنی 3-12 سال هماهنگ شده است. این کتاب شامل “کتاب تکمیلی Miaohong از دوره دست خط Xiang Ci” است. که در 16 جلد کتاب در مجموع 800 کلمه در کلاس اول و دوم و یک جدول گسترش یافته کلمه را پوشش می دهد.

مجموعه قلم خوشنویسی هوشمند شیائومی Xiangci AI اکنون در چین با قیمت اولیه 199 یوان یعنی حدود 25 یورو با نرخ ارز فعلی سرمایه گذاری گسترده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *