مجله شیائومی

شیائومی مسواک هوشمند جدیدی را با نمایشگر به بازار عرضه می کند

مسواک شیائومی

شیائومی تصمیم گرفته است تلاش خود را در تولید دستگاههایی مانند ساعتهای هوشمند، جاروبرقی و همچنین وسایل مخصوص بهداشت دهان و دندان، مانند مسواک برقی Mijia Electric T700 جدید، یک مسواک برقی که مشخص می شود، امتحان کند. یک موتور صوتی با قدرت بالا و دارای صفحه نمایش LED.

 

قلم مو

 

مسواک هوشمند مارک آسیایی مجهز به یک موتور قدرتمند جذب مغناطیسی است که قادر به رسیدن به ۳۹۶۰۰ دور در دقیقه است. همچنین ارائه عملکردهای مختلف هوشمند برای تمیز کردن و بهداشت دهان و دندان مطابق انتظارات فوق.

ابعاد جمع و جور ، برابر با ۲۷×۲۵۵ میلی متر، حتی اگر وزنی وجود نداشته باشد (۲۲۰ گرم) و این می تواند اختلالات در ارگونومی و استفاده از مسواک را ایجاد کند. اما با رفتن به مرحله بالاتر، به دلیل ضد آب بودن با گواهینامه IPX7 برای استفاده از آن حتی در آن را مستقیماً زیر آب روان دوش بگیرید یا تمیز کنید.

 

قلم مو

شیائومی مسواک هوشمند جدیدی را با نمایشگر به بازار عرضه می کند

اما بیایید به جالب ترین جنبه مسواک Mijia T700 بپردازیم، یعنی صفحه نمایش از نوع LED، که از طریق آن می توانیم وضعیت نگهداری سر، شارژ باتری باقیمانده را مشاهده کرده و پس از هر جلسه تمیز کردن، نمره را مشاهده کنیم. اما نکته “خوب” این است که ما می توانیم طراحی صفحه نمایش را هم از طریق تصاویر از پیش بارگذاری شده و هم از طریق ایجاد آواتار اختصاصی خود برای هر کاربر ثبت شده در برنامه همراه، شخصی سازی کنیم.

قلم مو

 

در حقیقت، روح هوشمند این مسواک بخاطر برنامه همراه Mi Home با استفاده از اتصال بلوتوث است. که می توانیم با آن تمام تنظیمات لازم را انجام دهیم و آمار تمیزکاری جمع آوری شده توسط Mijia T700 را مشاهده کنیم. ما قبلاً به آن اشاره کردیم، یعنی باتری ، واحدی از ۱۰۵۰ میلی آمپر ساعت قادر است تا حداکثر یک ماه استفاده را ارائه دهد. و با استفاده از پایه القایی دوباره شارژ می شود. سرانجام، یک LED روشن نیز وجود دارد که به ما در مورد وضعیت فشار بر روی دندان / لثه و روش های مختلف تمیز کردن مخصوص دندان های حساس، دندان مصنوعی، لوازم خانگی و غیره هشدار می دهد.

قیمت مسواک برقی شیائومی Mijia T700 399 یوان است. برابر با ۵۲ یورو با نرخ ارز فعلی، قیمت بسیار جالب توجه، اما اگر محصول در فروشگاه هایی که به ایتالیای محبوب ما وارد می شوند، برای تأیید امیدواریم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *