مجله شیائومی

بخاری برقی جدید شیائومی با ابعاد کوچک برای میز کار شما ایده آل است

بخاری برقی شیائومی

با رسیدن سرما ، فروش بخاری های برقی سر به فلک می کشد. اما اگر به شما بگویم که شیائومی با نام تجاری Viomi یک بخاری کوچک ایده آل برای قرار دادن روی میز یا میز کار دارد ، چه چیزی به من می گویید ، جالب است؟

 

مشخصات بخاری برقی شیائومی

خوب بله ، Viomi دارای یک بخاری رومیزی است که می توانیم آن را با قیمت بیش از 30 یورو در AliExpress خریداری کنیم. بخاری برقی شیائومی قدرت 800 وات است و دمای ایده آل را برای بهبود روز کاری از راه دور یا ساعت های بیکاری ما مقابل کامپیوتر که بازی مورد علاقه ما را انجام می دهد، تضمین می کند .

بخاری برقی شیائومی دارای پایه چرخشی با زاویه 60 درجه است. به لطف این می توانیم آن را دقیقاً در هر جهتی که بخواهیم بچرخانیم و اشتفاده کنیم.

 

 

این بخاری رومیزی کوچک که توسط شیائومی به فروش می رسد برای میز کار یا میز کار شما ایده آل است.  اخبار Xiaomi A

 

 

این بخاری کوچک دارای یک رادیاتور داخلی ساخته شده از آلومینیوم است که علاوه بر تولید در عرض چند دقیقه، می تواند دمای ثابت 55 درجه را نیز فراهم کند.

 

 

این بخاری رومیزی کوچک که شیائومی می فروشد برای میز کار یا میز کار شما ایده آل است.  اخبار شیائومیشیائومیبخاری برقی شیائومی

 

 

البته ما با محصولی با طراحی مینیمالیستی روبرو هستیم که تقریباً با هر دکوراسیونی ترکیب خواهد شد. ساختار آن از پلاستیک بسیار مقاوم ABS ساخته شده است و ما را به یاد سایر محصولات شیائومی می اندازد.

این بخاری برقی شیائومی ویومی دارای یک سیستم محافظت در برابر مشکلات الکتریکی ، یک سیستم ضد نوک و یک دسته برای حمل و نقل است. ابعاد آن 11.5×9.8×20.4 سانتی متر است و وزن آن فقط 0.85 کیلوگرم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *