مجله شیائومی

دهمین سالگرد شیائومی: گوشی موبایل Mi 11 شیائومی منتشر شد

گوشی موبایل شیائومی

پس از عرضه MI 1 شیائومی در سال 2011، شیائومی در تمام این ده سال موفق شده است بازار را از آن خود کند. سال 2020 برای شیائومی سال مهمی است. این اولین سال در ده سال گذشته است که شیائومی به گوشی های هوشمند سطح بالا دست پیدا می کند. شیائومی  Mi 10 را منتشر کرد که موفقیتی بی نظیر در سال بود. حالا سرانجام گوشی موبایل MI 11 شیائومی پس از شایعات فراوان منتشر شد.

شیائومی کوالکام آخرین نسخه اسنپدراگون، یعنی اسنپدراگون 888 را منتشر کرد و این شیائومی MI 11 نیز در میان 10 گوشی هوشمند برتر سال آینده قرار دارد. گوشی موبایل هوشمند جدید اولین گوشی هوشمند با اسنپدراگون 888 است.

 

ویژگی های گوشی موبایل Mi 11 شیائومی

نسل یازدهم شیائومی با گوشی هوشمند گران قیمت مجهز به Snapdragon 888 همراه است. این اولین بار نیست که شیائومی با جدیدترین تراشه کوالکام عرضه می شود. اما اکنون به دلیل دوران 5G و گوشی موبایل هوشمند جدید و تراشه جدید فرق کرده است.

 

دهمین سالگرد شیائومی

 

هسته فوق العاده برای اولین بار از هسته کاملاً جدید X1 دوران ساز استفاده می کند. این اولین طراحی فوق العاده اصلی در کمپ اندروید است. این نماینده عملکرد نهایی از ابتدای طراحی است. نسل جدید A78 بهترین عملکرد پایدار را دارد. هر دو مبارک هستند. عملکرد کلی پردازنده مرکزی Snapdragon 888 را 25٪ افزایش دهید و مصرف انرژی را 25٪ کاهش دهید. عملکرد بالا و مصرف کم انرژی به این معنی است که گوشی های همراه سریعتر کار می کنند اما انرژی کمتری مصرف می کنند.
در کنفرانس مطبوعاتی ، Lei Jun به ویژه بر مزایای هوش مصنوعی Snapdragon 888 تأکید کرد.

شتاب دهنده هوش مصنوعی هگزاگون 780

پردازنده گوشی موبایل Mi 11 شیائومی

گوشی هوشمند به این نسل رسیده است اما سرعت آن به اندازه کافی سریع نیست. هوش مصنوعی روند است. اسنپدراگون 888 از نسل ششم موتور هوش مصنوعی کوالکام، ساخته شده در هگزاگون 780 شتاب دهنده AI فیوژن داخلی، قدرت کلی محاسبات AI به اندازه 26 TOPS، نسل قبلی 15 TOPS، یک مقایسه می تواند افزایش قدرت محاسبات AI را مشاهده کند. لایه تراشه دارای قدرت محاسبات هوش مصنوعی قدرتمندتری است که به گوشی های همراه شیائومی این امکان را می دهد تا تجربیات ابتکاری بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهند. به عنوان مثال، لی ژوئن اشاره کرد که گوشی های همراه وارد دوران “عکاسی محاسباتی” شده اند. گرفتن عکس نه تنها به سخت افزار متکی است بلکه به الگوریتم های هوش مصنوعی نیز متکی است. پردازش هوشمند تصاویر برای بهبود رضایت کاربر.

 

کوالکام اسنپدراگون 888

 

علاوه بر اولین نسخه Snapdragon 888 ، آنچه باعث افتخار Lei Jun به این نسل از محصولات می شود صفحه نمایش آن است. گرانترین صفحه نمایشگر قابل انعطاف AMOLED در تاریخ تلفن های همراه شیائومی، صفحه نمایش فوق شبکیه 2K خمیده 6.81 اینچی 2K ، تراکم پیکسل تا 515 پیکسل در اینچ، دارای برس 120 هرتز، تنظیم حساسیت نور دوگانه جلو و عقب 8192، صفحه نمایش رنگ اصلی کالیبراسیون رنگ، 13 رکورد جدید از DisplayMate، یک آژانس ارزیابی صفحه نمایش حرفه ای، تنظیم کرده و رتبه A + دریافت کرد.
بعد از یکسری پارامترها، من می توانم چند نکته برجسته از تجربه را درک کنم. طراحی سطح چهار منحنی ، شکلی کوچک و کمی منحنی را به خود اختصاص داده است که باعث می شود گوشی همراه لاغرتر ، شیک تر و مطابق با زیبایی شناسی جوانان به نظر برسد.

 

صفحه نمایش گوشی موبایل Mi 11 شیائومی

سنسور مستقل به طور خاص برای جلوگیری از لمس تصادفی طراحی شده است. که بزرگترین نقطه درد صفحه منحنی فعلی را حل می کند. با استفاده از سخت ترین Corning Gorilla Glass Victus ، در برابر افتادن و خراشیدگی مقاوم است، که بهترین محافظت برای کاربران است. 120HZ برس بالا، چهار سرعته سازگار، کاربران احساسات کاملاً متفاوتی در حالات مختلف استفاده خواهند داشت. این می داند که بیان بسیاری از دیدگاه ها بسیار است. به نظر می رسد که شیائومی مجموعه ای از پارامترها را جمع آوری کرده است که در واقع به جزئیات هر تجربه کاربری تبدیل می شوند. و همه چیز برای یک تجربه با کیفیت بالاتر است.
البته، روی این نسل از ماشین آلات، هنوز پارامترهای زیادی وجود دارد که صنعت را هدایت می کند. به عنوان مثال، تصویربرداری از گوشی همراه.

 

کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس

 

شیائومی از زمان تولید محصولات قبلی با 100 میلیون پیکسل، پیوسته برتری خود را حفظ کرده است. در زمان گوشی موبایل Mi 11 شیائومی ، هماهنگی کامل سخت افزار و قدرت محاسباتی AI دستیابی به موفقیت دیگری در قابلیت تصویربرداری را امکان پذیر کرد. به گفته لی ژوئن ، “Mi 11 نه تنها یک گوشی پرچمدار سطح بالا است. بلکه مجموعه ای از فوق العاده تله فوتو ، زاویه فوق العاده عریض و تله یک دوربین حرفه ای با ماکرو ، صحنه فوق العاده شبانه ، فیلمبرداری هوشمند و فیلم است فیلتر رنگ درجه یک. ”

 


شیائومی MI 11 اروپا

برای جزئیات بیشتر در مورد گوشی های همراه، من اینجا را یکی یکی شروع نمی کنم. بهتر است بعد از شنیدن آن را ببینید. من صمیمانه توصیه می کنم که همه شما برای تجربه آن به خانه شیائومی بروید.

 

فناوری knock dead + تجربه knock dead

در طی ده سال، شیائومی کارهای زیادی انجام داده است که به نظر می رسد دیگران غیرممکن است. اما همه اینها قایقرانی روان نیست. در این راه، چه موفقیت شیائومی در هنگام شروع کار خود باشد، چه شیائومی به زیر زمین می رود و پس از یک جبران خیز، یا تأثیر کامل امسال در سطح بال ، چهار کلمه در پشت آن قرار دارد: فناوری مرگبار. در واقع، از روز اول شیائومی، لی جون آن را به عنوان یک شرکت مبتنی بر فناوری قرار داد.
فناوری کار آسانی نیست. از آنجا که دستیابی به موفقیت در فناوری تک نقطه ای دشوار نیست. سرمایه گذاری مداوم و سیستماتیک دشوار است و فقط از طریق انباشت بلند مدت می توان یک پیوند جامع را ایجاد کرد.

 

فناوری بن بست

 

با فرض سرمایه گذاری مداوم در تحقیق و توسعه و پیشرفت های نقطه ثابت در فناوری سخت، تحقیقات و توسعه شیائومی  بیشتر سیستماتیک شده است. دو گره اصلی در این مورد وجود دارد:

یکی اینکه در فوریه 2019، شیائومی یک کمیته فنی ایجاد کرد تا تجارت فناوری خود را بیشتر تقویت کند ، یک تیم فنی و فرهنگی درجه یک ایجاد کند، و یک سیستم تحقیق و توسعه و استعدادهای درخشان ایجاد کند. این یک شروع منظم است.

مورد دوم، پوشش جامع آزمایشگاه های شیائومی است. در حال حاضر، آزمایشگاه های شیائومی در سراسر جهان گسترش یافته اند. پارک فناوری شیائومی به تنهایی دارای 123 آزمایشگاه از انواع مختلف از جمله 90+ آزمایشگاه تلفن همراه ، 5G ، RF ، آنتن ، دوربین ، نمایشگرهای نوری و صوتی ، قابلیت اطمینان و سایر رشته های حرفه ای است.


باتری گوشی موبایل Mi 11 شیائومی

امروزه شیائومی نوآوری های بسیاری دارد که می تواند به آنها افتخار کند. به عنوان مثال، در سال گذشته، بزرگترین زوم 120 برابر، ISO دو بومی و سایر فناوری های تصویربرداری را در جهان به ارمغان آورد. پیشگام تولید انبوه شارژ دوم سیم با سیم 120 وات + شارژ دوم بی سیم 50 وات ، UWB Yizhilian ، شارژ دوم بی سیم 80 وات ، دوربین زیر صفحه نسل سوم و سایر پیشرفت های مهم فناوری همگی از آزمایشگاه بسیار شیائومی است.

 

شیائومی MI 11 آمازون

 

از منظر درک ، آنچه بیشتر شایسته موفقیت شیائومی است، کارخانه هوشمند شیائومی است. علاوه بر دستگاه استقرار ، سایر تجهیزات توسط شیائومی یا توسط یک شرکت سرمایه گذاری شده توسط شیائومی تولید می شود. امروزه نه تنها گوشی های همراه شیائومی توسط شیائومی تولید می شوند. بلکه شیائومی توانایی واردات ساخت هوشمند به صنعت را نیز دارد. انتظار می رود با استفاده از تفکر اینترنتی در زمینه تجهیزات، هزینه تجهیزات سخت افزاری تولید هوشمند که بیشترین ارزشی است که شیائومی برای صنعت به همراه دارد ، تا حد زیادی کاهش یابد.

 

نظارت بر ضربان قلب

گوشی موبایل Mi 11 شیائومی دارای عملکرد کنترل ضربان قلب است که می تواند از طریق اثر انگشت صفحه نمایش کنترل شود، که عملکرد بسیار کاربردی برای کاربران است. مثال دیگر سوئیچینگ یکپارچه بین WiFi + 5G و چندین شبکه WiFi است که باعث می شود تجربه شبکه ای کاربر یک گام بزرگ به جلو باشد.

هنوز ده سال است که یک شرکت جوان است، خصوصاً در این صنعت که غول های فناوری در آن صف آرایی می کنند.

با این حال ، از نظر فنی ، شیائومی چندین مزیت دارد:

اولین مورد ژن ها است. شیائومی از همان ابتدا موقعیت مبتنی بر فناوری را ایجاد کرده است و بدون فناوری در این صنعت کار چندانی نخواهد کرد. دومین مسیر این است. رویکرد شیائومی غالباً قرار دادن تجربه کاربر در اولویت، دستیابی به موفقیت در نقاط اصلی یک به یک و سپس آهسته قرار دادن فناوری ها در خطوط و در نهایت تشکیل شبکه است.

 

نمایش Mate 13

سوم زیست بوم است. شیائومی اولین تولید کننده گوشی های همراه است که از بوم شناسی استفاده می کند. این شرکت در بیش از 100 شرکت زنجیره ای زیست محیطی سرمایه گذاری کرده است. این شرکت ها فناوری را با شیائومی به اشتراک می گذارند. نیازی به تکرار چرخ ها نیست. این امر بیشتر به نوآوری سریع و انباشت فناوری کمک می کند. چرخ دنده ابتکاری

 

حس غیرمعمول؟ سطح بالا را دوباره تعریف کنید

شیائومی طی سالیان گذشته سعی در کشف و ورود به بازار رده بالا داشته است. لی جون به وضوح این سرعت را در سال 2020 تسریع کرده است. از منظر درک ، 2020 در واقع یک نقطه عطف اساسی است.
از نظر داخلی ، پارانویای شیائومی در مورد قدرت محصول و بهبود مستمر آن در قابلیت های نوآوری فناوری طی سالهای گذشته می تواند در محصولات آن منعکس شود. علاوه بر این ، در ابتدای سال 2019 ، نام تجاری Redmi برای توسعه مستقل از نظر استراتژیک جدا شد.

ردمی بسیار خوب توسعه یافته است. این یک دیوار محافظ برای شیائومی با قیمت بالا ساخته است و در بازار رده پایین از یک مزیت مطلق برخوردار است. دیسک اساسی Redmi پایدار است و فضای تجاری Xiaomi را برای کاوش در اختیار شما قرار می دهد.
از نظر رقابت ، شیائومی دو رقیب بزرگ در بازار رده بالا دارد ، یکی هواوی و دیگری اپل. هوآوی به دلیل تحریم های ایالات متحده از عدم اطمینان برخوردار است ، در حالی که اپل از سرعت 5G کمی عقب است. بنابراین ، از دیدگاه رقابت خارجی ، امسال نیز بهترین زمان برای شیائومی است.

 

گوشی موبایل Mi 11 شیائومی و 5G

نکته دیگر روند کلی صنعت است. سال فرود 5G امسال ، همراه با 5G ، عرضه کامل بازار اینترنت اشیا است. از 4G به 5G ، تغییری در الگوی خود ایجاد می کند. نیازی به گفتن نیست که از یک محصول واحد به یک رویارویی کامل اکولوژیکی به دلیل راه اندازی اینترنت اشیا تبدیل شده است. شیائومی طرح اولیه ای در اینترنت اشیا دارد. امروزه ، هم از نظر انباشت فناوری و هم از نظر مقدار محصول ، از سایر مخالفان خود پیشی گرفته است. اثر چند برابری گوشی همراه X AIoT شروع به ظهور می کند ، که همچنین برای کمک به شیائومی برای ایجاد یک مانع بزرگ در برابر رقابت مفید است.

 

عملکرد بازار گوشی موبایل Mi 11 شیائومی

شروع تأثیر شیائومی در مدل های سطح بالا نیز نرم به نظر می رسد. عملکرد امسال سری Mi 10 شیائومی بسیار چشم نواز است. کیفیت صدای برجسته خارجی به مدت 320 روز بر این لیست حاکم است. و تاکنون هیچکس از آن پیشی نگرفته است.

Mi 10 Extreme Commemorative Edition استاندارد جدیدی را تعیین کرده است. این موارد برای پرچمداران برتر با نتایج رکورد در ارزیابی دوربین DXOMARK است. صرف نظر از فروش و تبلیغات گسترده، سه محصول سری Mi 10 شیائومی موفقیت بزرگی کسب کرده اند و به شیائومی کمک می کنند تا با موفقیت خود را در بازارهای سطح بالا جا بیندازد.

از نظر محصول، گوشی موبایل Mi 11 شیائومی اساساً جایگاه بالایی را ایجاد کرده است و می تواند با بهره گیری از اولین اسنپدراگون 888
، همچنان به عنوان رهبر بازار بازی کند. با این حال ، آیا این یک رده بالا است یا نه به درک کاربر بستگی دارد. شیائومی از این امر رنج زیادی می برد. از زمان تولد شیائومی، این کارهایی است که شناخت و ضد عقل سلیم را خراب می کند.

به عنوان مثال، نسبت قیمت به عملکرد مورد حمایت شیائومی از نظر سنتی پایین است. اما نسبت قیمت به عملکرد شیائومی اساساً سود پایین + کیفیت بالا است. در حقیقت، ذی نفعان همه با نسبت قیمت به عملکرد موافق هستند. اما برخی از صداها واژه نسبت قیمت به عملکرد را مغرض می کنند.

وقتی لی جون امروز در مورد گران قیمت صحبت می کند. در واقع بسیار متفاوت از سطح بالایی است که جهان خارج درک می کند.

 

قیمت

گوشی موبایل Mi 11 شیائومی یک گوشی همراه گران قیمت نیست. جاده پیشرفته شیائومی محبوب سازی فناوری پیشرفته در بازار انبوه در اسرع وقت است. تا کاربران بیشتری بتوانند از آن بهره مند شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *