مجله شیائومی

ریش تراش برقی Mijia Electric Shaver S700 شیائومی با قیمت ۴۹۹ یوان منتشر شد

ریش تراش شیائومی

در ۱۲ ژانویه، شیائومی میجیا ریش تراش برقی جدید (Xiaomi Mijia Electric Shaver S700) را به بازار عرضه می کند. این ریش تراش برقی ​​پرچمدار شیائومی است که از تیغه های سرامیک زیرکونیا استفاده می کند. شیائومی برای اولین بار تیغ های سرامیکی را در ریش تراش آورده است که امروز با قیمت ۴۹۹ یوان در بازار شیائومی راه اندازی می شود.

 

ویژگی های ریش تراش Mijia Electric Shaver S700 شیائومی

شیائومی شو مطلع شد که تیغه های سرامیکی Xiaomi Mijia Shaver S700 حدود ۳۶۰ دقیقه در اسید قوی و قلیایی قرار داده شده است. نتیجه این است که اصلاح کننده ساختار را تغییر نداده است.

 

 

ریش تراش برقی شیائومی Mijia S700

ریش تراش برقی شیائومی Mijia S700

در استفاده واقعی ، تیغه با آب ، کف اصلاح یا مواد شوینده روبرو شد. به راحتی خورده نمی شود و از درجه بالایی از مراقبت از پوست برخوردار است. ریش تراش برقی Mijia Electric Shaver S700 شیائومی پس از ۲۴۰ ساعت کار منظم، سایش محسوسی ندارد. اگر کاربر ۲ دقیقه در روز از آن استفاده کند، حداقل به مدت ۱۹ سال قابل استفاده است.

 

تیغ چینی ریش تراش برقی شیائومی Mijia S700

 

 

سر برش سرامیکی S700 همچنین از یک قالب و ساختار منحصر به فرد استفاده می کند که دارای مقاومت بالا ، مقاومت خمشی بالا ، مقاومت در برابر ضربه زیاد و مقاومت در برابر سایش بسیار بیشتر از سرامیک های معمولی است. شکستن در طول استفاده روزانه آسان نیست.

Mijia Electric Shaver S700 اولین ریش تراش Mijia است که به همراه یک موتور بدون برس رده بالا ارائه می شود. استفاده از موتورهای کم براش بدون برس بدون درایو باعث افزایش چشمگیر عمر محصول می شود. این می تواند در یک لحظه شروع انفجاری ، اصلاح صاف تر و کارآمد تر ، بدون نیاز به تکرار روند. همچنین ، موتورهای بدون برس بدون درایو مستقیماً دارای صدای کمتری در مقایسه با سایر موتورها هستند. در کل محصول جدید شیائومی بی نظیر ، بادوام و با کیفیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *