مجله شیائومی

شیائومی یک نگهدارنده چاقو برای خشک کردن و استریلیزه کردن که به صورت هوشمند کار میکند به فروش میرساند

نگهدارنده چاقو شیائومی

باز هم شیائومی ما را با یکی از آن محصولات جالب خود در Youpin شگفت زده می کند. این بار این کار را با یک نگهدارنده چاقو و کارد و چنگال که استریلیزه و پاکسازی می کند و هوشمندانه است انجام می دهد. زیرا از Xiaomi Home یا Mi Home پشتیبانی می کند.

در جزئیات، ما در حال برخورد با یک محصول تولید شده توسط شیائومی هستیم که دارای ابعاد 395 × 132.6 × 231.3 میلیمتر است. علاوه بر این ، دو تخته برش عملی اضافه می کند که می توانند به منظور پاک سازی آنها در داخل قرار گیرند.

برای استفاده از آن، این خشک کن یا ضدعفونی کننده کارد و چنگال جدید دارای شکاف های مختلفی در قسمت فوقانی خود است که از طریق آنها می توانیم چندین چاقو برش، میزهایی که از قبل در آن قرار داده شده اند و همچنین کارد و چنگال یا خلال دندان قرار دهیم.

 

 

شیائومی خشک کن جدید کارد و کارد و چنگال را به فروش می رساند.  اخبار شیائومی

 

 

برای خشک کردن از سیستم تولید حرارت 360 درجه با قابلیت رسیدن به 70 درجه سانتیگراد استفاده می کند. این به نوبه خود امکان استریلیزه و پاکیزه کردن کارد و چنگال و کارد را فراهم می کند و آنها را از باکتری و میکروب آزاد می کند. علاوه بر این، در قسمت پایین آن یک سینی کاربردی اضافه می کند که می توانید آب را در آن جمع کنید.

 

 

نگهدارنده چاقو شیائومینگهدارنده چاقو شیائومینگهدارنده چاقو شیائومی

 

 

با گسترش ویژگی های نگهدارنده چاقو شیائومی، ما با یک خشک کن یا ضدعفونی کننده کاملاً هوشمند چاقوها و کارد و چنگال روبرو هستیم. و این است که، این با پلت فرم Xiaomi Home یا Mi Home سازگار است. ، امکان مدیریت آن را از طریق گوشی موبایل هوشمند ما یا در ترکیب با بقیه محصولات شیائومی برای خانه فراهم می کند.

 

 

قیمت و در دسترس بودن نگهدارنده چاقو شیائومی 

قیمت این دستگاه ضدعفونی کننده و خشک کن کارد و چنگال جدید شیائومی 309 یوان است که حدود 39 یورو تغییر می کند. در حال حاضر، نگهدارنده چاقو شیائومی فقط در بستر تأمین سرمایه جمعی شیائومی فروخته می شود، اگرچه به زودی می توانیم آن را در AliExpress ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *