مجله شیائومی

موس شیائومی MIIIW M20 ارزان قیمت (کمتر از 5 یورو)

موس شیائومی

من در مورد شما نمی دانم، اما با وجود موس های صفحه ای در در لپ تاپ ها، من به شخصه نمی توانم با آنها کار کنم. زیرا موس هاس سنتی امکان فعالیت و راحتی بیشتر را فراهم می کند. هم در مرحله پیدا کردن متون و صفحات اینترنت و هم در ویرایش فیلم ها. در این زمینه، تصور می شود که برای داشتن یک موس خوب، گزینه خرید بسیار بالاست. اما ما فکر می کنیم که شیائومی با راه اندازی موس شیائومی MIIIW M20 آن هم با قیمت ناچیز کمنر از 5 یورو با استقبال فراوانی مواجه خواهد شد.

 

MIIIW M20

 

MIIIW مارکی است که قبلاً در Youpin شناخته شده است و موس شیائومی MIIIW M20 جدید محصول خوبی است که قبلاً در گذشته به وجود آمده است. خود را از نظر طراحی ارگونومیک و بی صدا بودن کلیک کردن هنگام استفاده متمایز می کند. بنابراین اگر بخواهید کلیک کنید روی دکمه ها آزار دهنده نخواهد بود.

 

موس شیائومی

 

به طور جزئی ، موس بی سیم جدید MIIIW M20  از پلاستیک ABS با مقاومت بالا در برابر ضربه و خراش ، در دو رنگ مانند سیاه و سفید ساخته شده است. اما برای دادن رنگ به لمس چرخ، با رنگ قرمز ترکیب می شود. خوب که با یک دکمه اضافی، همیشه قرمز، که امکان انتخاب DPI را فراهم می کند. تا دقت ماوس را با توجه به استفاده بهتر سازگار کند.

 

موس شیائومی

شیائومی موس ارزان قیمت (کمتر از 5 یورو) MIIIW M20 را راه اندازی می کند که DPI قابل انتخاب را ارائه می دهد

و صحبت از DPI ، این موس شیائومی MIIIW M20 با رزولوشن 1600 DPI ارائه می دهد. دقت بسیار بالایی را تضمین می کند. اما در صورت لزوم امکان تغییر مقادیر 800 و 1200 DPI نیز وجود دارد. حتی دکمه های انتخاب و تأیید پاسخ بسیار سریع و همچنین دقت و راحتی فوق العاده را تضمین می کنند.

 

MIIIW M20

 

با توجه به ماهیت اقتصادی واقعی محصول ، موس شیائومی MIIIW M20 اتصال بلوتوثی را ارائه نمی دهد. اما سازگاری عالی با سیستم عامل های مختلف، یعنی ویندوز ، Mac ، Linux و Android دارد.

 

 

قیمت موس شیائومی MIIIW M20 را فاش کردم. که در تأمین مالی شیائومی فقط 39 یوان یا حدود 4،9 یورو با نرخ ارز فعلی است. در حال حاضر MIIIW M20 فقط در چین برای خرید موجود است. اما با توجه به ماهیت محصول، به زودی در فروشگاه های مختلف اصلی که در کشور ما نیز وارد می شوند. احتمالاً در AliExpress منتظر آن هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *