مجله شیائومی

نقد و بررسی پروژکتور قابل حمل هوشمند Wanbo T2 Max شیائومی

پروژکتور شیائومی

پروژکتور ها ابزارهای مهمی برای بخشهای مختلفی مورد استفاده مصرف کنندگان قرار می گیرند، مانند ارگانهای شرکتی، موسسات آموزشی، مشاغل و افراد و غیره. در حال حاضر این رواج است که بسیاری از برنامه های بهبود خانه بدون پروژکتور قابل حمل ناقص هستند، یا به عنوان ترکیبی با تلویزیون در اتاق نشیمن یا در اتاق های دیگر مانند اتاق مطالعه یا اتاق خواب. این واقعیت اضافه شده است که اکنون یک مد رایج، راه اندازی سینمای خانگی مستقیماً بر روی پروژکتور است.

 

ویژگی های پروژکتور قابل حمل هوشمند Wanbo T2 Max شیائومی

Wanbo T2 Max یک پروژکتور هوشمند و دستی است که برای چندین بخش از فضای مصرف کننده مناسب است. در سادگی طراحی آن زیبایی نهفته است. این مدل با یک طراحی ساده و کنتراست سفید و سیاه ارائه می شود و می تواند با کمی انتخاب ابتکاری در طراحی داخلی ، به راحتی در اتاق نشیمن جای بگیرد. پروژکتور با تخفیف های زیادی که از طریق کوپن در اختیار شما قرار می دهد ارزش بالایی را برای هزینه خود که کاملا مقرون به صرفه است فراهم می کند.

 

 

پروژکتور قابل حمل هوشمند Wanbo T2 Max

طراحی پروژکتور قابل حمل هوشمند Wanbo T2 Max شیائومی

وضوح صفحه نمایش پروژکتور قابل حمل هوشمند Wanbo T2 Max شیائومی Max 1920 × 1080p است. که برای استفاده در منزل و همچنین چند عملکرد اداری مناسب است. یکی از مزایای پروژکتور به عنوان یک پلتفرم سرگرمی برای بزرگسالان و کودکان این است که، در مقایسه با تصویربرداری خود نور از تلویزیون ها ، تصویربرداری با بازتاب منتشر پروژکتور اثر خوش خیم تری بر روی چشم است و احتمال ایجاد آن کمتر است.

ترس بسیاری از کاربران از پروژکتورهای قابل حمل ، نگرانی در مورد عمر مفید این ابزار است. دلیل اصلی این واقعیت است که پروژکتور در هنگام کار خود گرمای زیادی تولید می کند. بنابراین، فرآیند اتلاف گرما باید درجه یک باشد. در غیر این صورت، طول عمر لامپ LED به سرعت تخلیه می شود. با این حال، به نظر می رسد پروژکتور Wanbo T2 Max بر چالش گرما غلبه کرده است. زیرا با دو دیافراگم انتشار گرما در جلو و عقب دستگاه ارائه می شود. این حفره های عظیم اتلاف گرما از یک مکانیسم گردش داخلی کاملاً محصور برای جدا کردن گرد و غبار و تسریع در حذف انرژی گرما از سیستم استفاده می کنند. این یک پروژکتور بسیار جالب در حین کار و طول عمر بیشتر برای لامپ LED را فراهم می کند. که روشنایی پروژکتور هوشمند را فراهم می کند.

عمر منبع نور پروژکتور قابل حمل هوشمند Wanbo T2 Max شیائومی در شرایط خوب اتلاف حرارت حدود 30،000 ساعت است. به بیان بهتر، این بدان معنی است که شما می توانید از این ابزار برای بیش از سه سال استفاده بدون وقفه استفاده کنید. البته، هیچ کس به این روش از دستگاه استفاده نمی کند. بنابراین، منبع نور پروژکتور می تواند حتی با استفاده روزانه به طور متوسط ​​5 ساعت، یک عمر طول بکشد. بنابراین پروژکتور تا آنجا که می تواند کاملاً بادوام است.

 

پروژکتور قابل حمل هوشمند Wanbo T2 Max

 

 

این پروژکتور دارای یک تراشه تصویری Mstar داخلی است که از فناوری رمزگشایی HDR10 پشتیبانی می کند. این عملکرد دامنه پویاتر و تصاویر با کیفیت بالا را فراهم می کند. که به خوبی برای تماشای مسابقات ورزشی با اکتان بالا به صورت بی آلایش و بدون شکست مناسب است. از این رو پروژکتور به خوبی برای یک تجربه هیجان انگیز مشاهده برای کاربران آماده شده است.

تعادل برای پروژکتور توسط چهار پایه مخصوص لغزش در پایین فراهم می شود. که همچنین یک رابط در پایین بدنه را در خود جای داده است. پروژکتور قابل حمل هوشمند Wanbo T2 Max شیائومی را می توان به راحتی بلند کرد و همچنین روی سه پایه قرار داد.

رابط کاربری با سه پایه اختصاصی یا سه پایه دوربین سازگار است. و قابلیت انعطاف پذیری دستگاه را فراهم می کند. زیرا در بسیاری از مکان ها به راحتی قابل استفاده است.

ابعاد پروژکتور قابل حمل هوشمند Wanbo T2 Max شیائومی 110 × 140 × 150 میلی متر و وزن محصول 0.9 کیلوگرم است که باعث می شود قابل حمل باشد. استفاده از دستگاه بسیار آسان است. در حالی که امتیاز آداپتور برق هاچ بک 19V / 3A است.

 

 

 

Wanbo T2 Max Experience (روشنایی)

برای پروژکتورها ، وضوح و روشنایی تصاویر بسیار مهم است. مصرف کنندگان بیشتر از دستگاهی که فاقد کیفیت تصویر است، پروژکتور خریداری می کنند که تصاویر بسیار عالی و روشن ارائه دهد. پروژکتور قابل حمل هوشمند Wanbo T2 Max شیائومی دارای روشنایی 250ANSILM است. در مقایسه با محصولات DLP با قیمت بالاتر از 1000 یوان (153 دلار) می توان دریافت که پروژکتور کاملاً جذاب به نظر می رسد. محصولاتی که زیر 1600 یوان (244 دلار) قیمت دارند. در منطقه 50-150ANSILM فقط دارای وضوح و روشنایی صفحه نمایش 480P هستند. T2 Max نه تنها از روشنایی بالایی برخوردار است بلکه از وضوح تصویر نیز به طور مستقیم عبور می کند.

نسبت برآمدگی ثابت Wanbo T2 Max بین فوکوس طولانی و کانونی کوتاه حدود 1.35:1 است. و Wanbo T2 Max می تواند 120 اینچ را در فاصله 3 متر پیش بینی کند. با افزایش فاصله بین پروژکتور و دیوار ، چرخ فوکوس مفید است. زیرا از آن برای تنظیم نمایشگر به یک تصویر واضح و واضح استفاده می شود. چرخ کانونی در بالای بدنه قرار دارد.

اگرچه فوکوس خودکار در پروژکتور وجود ندارد. اما تصحیح شیب چهار طرفه بعلاوه فرافکنی جانبی ، نمای خوبی از تمرکز برای این ابزار را فراهم می کند. تصحیح شیب عمودی 40 ± و اصلاح شیب چپ و راست 40 کافی است.

 

 

سیستم و منابع پروژکتور قابل حمل هوشمند Wanbo T2 Max شیائومی

سیستم Wanbo T2 از فناوری اندروید استفاده می کند. و طراحی رابط کاربر مسطح و برابر با رابط کاربری یک تلویزیون هوشمند است. این باعث می شود پروژکتور برای کاربران کاملاً آسان و ساده باشد.

پروژکتور دارای یک کنترل از راه دور 12 کلید است که از طریق آن تعامل حاصل می شود. با حافظه سیستم 1 گیگابایتی و حافظه بدن 16 گیگابایتی ، سرعت پاسخ UI کاملا مناسب است.

پشت بدنه همه رابط ها و درگاه های پروژکتور را در خود جای داده است. این شامل رابط منبع تغذیه DC ، پورت USB 2.0 ، پورت HDMI و رابط صوتی 3.5 میلی متری است. پورت HDMI هنگام استفاده برای اتصال رایانه ها ، جعبه تنظیمات ، کنسول های بازی و سایر دستگاه ها وضوح بیشتری را ایجاد می کند.

 

 

 

به غیر از برنامه iQiyi Galaxy Kiwi ، شما همچنین می توانید از طریق Dangbei یک برنامه پخش مستقیم شخص ثالث را که همراه سیستم است نصب کنید یا مستقیماً از طریق پورت USB فایل apk را نصب کنید.

برخلاف پروژکتورهای معمولی و قدیمی ، پروژکتور قابل حمل هوشمند Wanbo T2 Max شیائومی تجربه بهتری از تماشای فیلم یا خواندن اسناد از دفتر را فراهم می کند. زیرا رابط USB2.0 تماشای مستقیم فیلم ، خواندن اسناد و تماشای تصاویر در دستگاه ذخیره سازی گوشی همراه را تضمین می کند.

T2 Max در هر دو طرف بدنه با دو بلندگوی 3 کاناله 3 واتی ارائه می شود. با کیفیت صدای متوسط ​​و تولید مثل مناسب برای اندازه آن. کیفیت صدا را می توانید در صورت اتصال 2.1 بلندگوی فعال از طریق رابط صوتی 3.5 میلی متری یا در صورت لزوم به بلندگوهای بلوتوث وصل کنید.

برای علاقه مندان به بازی ، صفحه نمایش پخش موسیقی داخلی صفحه گوشی هوشمند را به یک نمایشگر بزرگ تبدیل می کند. تا تجربه بازی فوق العاده ای را داشته باشد ، با کمترین کشش مخصوصاً اگر شبکه از سرعت بالایی برخوردار باشد. با این حال ، تجربه تماشای فیلم با استفاده از T2 Max بسیار چشمگیر است.

 

 

 

نتیجه

از نظر ما ، نقاط قوت T2 Max ، وضوح فیزیکی 1080P ، مکانیسم عالی اتلاف حرارت ، طول عمر بیشتر منبع نور LED و قیمت مناسب آن است.

Wanbo T2 Max کاربر پسند است و در واقع یک کار هوشمند در خانه یا اداره برای سرگرمی در بازی ، فیلم ، موسیقی و حتی مطالعه است. زیرا وضوح تصویر باعث کاهش خستگی دید و سایر عوارض احتمالی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *