مجله شیائومی

چراغ مطالعه هوشمند شیائومی 3 Mijia Philips ، چراغ مطالعه 360 درجه است

چراغ مطالعه شیائومی

چراغ مطالعه هوشمند شیائومی یکی دیگر از لوازم خانه هوشمند شیائومی است. که برای اهل مطالعه و افرادی که نگران سلامتی چشمهایشان هستند مناسب است. امروز چراغ مطالعه هوشمند 3 Mijia Philips برای فروش در بستر سرمایه گذاری شیائومی یوپین با قیمت 199 یوان به قیمت 25 یورو با نرخ ارز فعلی برای فروش در صندوق سرمایه گذاری جمعی ارائه شد.

چراغ مطالعه هوشمند شیائومی 3 Mijia Philips ، چراغ مطالعه 360 درجه است

 

همانطور که شماره “3” در نام نشان می دهد، این اولین چراغ مطالعه نیست. که با همکاری Mijia (شیائومی) و فیلیپس ساخته شده است ، بلکه نسل سوم این نوع محصول است. اما در مقایسه با نسخه قبلی چه تفاوت ها و پیشرفت هایی داشته است؟ خوب، حداقل شاهد افزایش قیمت نیستیم. در حالی که ویژگی ها از نظر عملکرد کاملاً به روز شده و بهبود یافته اند.

چراغ مطالعه هوشمند شیائومی 3 Mijia Philips اکنون از بازوی مفصلی 360 درجه برای آزادی حرکت کامل استفاده می کند. ضخامت این بازو نیز فقط 1.5 سانتیمتر است و طبق مارک تجاری ، حتی پس از ده هزار خم شدن نیز نباید تغییر شکل دهد. پایه به اندازه یک کف دست است، قسمت بالای آن شامل تنظیم لمسی در 10 مرحله است.

چراغ رومیزی Xiaomi Mijia Philips 3

 

با توجه به عملکردهای اصلی ، ما استاندارد Ra90 را برای یک شاخص رندر رنگ بالا و نور بالا (استاندارد چینی AA) با روشنایی مرکزی تا 1900 lx (روشنایی متوسط ​​700 lx در محدوده 30 سانتی متر ، روشنایی متوسط ​​260 lx) پیدا می کنیم. در عرض 50 سانتی متر).

 

چراغ مطالعه شیائومی

 

چراغ مطالعه هوشمند شیائومی 3 Mijia Philips تحت کنترل دقیق موسسات حرفه ای قرار گرفته است. از این رو ، هنگام ضبط ویدئو ، هیچ نور آبی و هیچ سوسو زدن نداریم. علاوه بر این ، در حالت محافظت از چشم ، می توان تغییرات نور محیط را به طور خودکار با استفاده از الگوریتم منحصر به فرد تنظیم گاما فیلیپس برای تنظیم غیر خطی راحت تر چشم ها ، تشخیص داد.

چراغ مطالعه شیائومی

سرانجام ، برای عملکردهای هوشمند ، ما کنترل صدا با دستیار هوش مصنوعی از Xiaomi Ai داریم. که می تواند از طریق برنامه Mijia نیز کنترل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *