مجله شیائومی

چراغ های آویز هوشمند LED YEELIGHT Meteorite شیائومی با قیمت 80.99 دلار

چراغ آویز شیائومی

Yeelight شیائومی مسئولیت ایجاد لامپ های هوشمند و نوارهای LED را دارد. چند روز پیش، این شرکت لامپ Yeelight Meteorite دیگری را ارائه داد که به طور ایده آل در اتاق ناهار خوری بالای میز قرار می گرفت.

 

 

آیا شما  لامپ Jiaoyue را با Ambilight مرتبط می دانید؟ این اولین محصولی بود که منبع نور مضاعف داشت. اول، اینکه می تواند بین دمای رنگ نور سرد و گرم و دوم RGB ضعیف با 16 میلیون رنگ تنظیم شود تا روحیه مناسب را تنظیم کند. چراغ های آویز هوشمند LED YEELIGHT Meteorite شیائومی دارای دو منبع نور است، 12 LED RGB با قدرت 7W مسئول نور رنگی سقف هستند. با استفاده از برنامه Yeelight / Mi Home، صحنه هایی با دستگاه های دیگر یا یک دستیار صوتی، می توانید رنگ را تغییر دهید. کنترل لامپ با استفاده از کنترل از راه دور Yeelight نیز امکان پذیر است اما در مجموعه وجود ندارد، شما باید جداگانه خریداری کنید. کنترل از راه دور فقط از نور اصلی پشتیبانی می کند. نمی توان آن را با نور رنگی روی سقف کنترل کرد.

 

 

 

بدنه چراغ های آویز هوشمند LED YEELIGHT Meteorite شیائومی از پلاستیک ساخته شده است. و باعث سبک شدن آن شده و مونتاژ آن را تسهیل می کند. کل قدرت لامپ 33 وات است، نور اصلی دمای رنگ را از 2700K تا 6700K ارائه می دهد. و نور خروجی از 450lm – 1700lm است. این مقدار چشمگیر نیست. اما جدول کاملاً کافی است. طول لامپ 90 سانتی متر است که به لطف آن کل میز به طور مساوی روشن می شود. بخشی که به سقف وصل می کنیم دارای طول 48 سانتی متر است. Yeelight روی سه سیم کابل با قابلیت تنظیم از 0.5 متر تا 1.5 متر آویزان است.

چراغ آویز شیائومی

 

 

ویژگی های اصلی چراغ های آویز هوشمند LED YEELIGHT Meteorite شیائومی

  • با استفاده  از فناوری نور جانبی، 280 لامپ از طریق صفحه راهنمای نور با انتقال زیاد روشن شده و سپس توسط یک پخش کننده پخش می شود. تا یک اثر ساطع کننده نور یکنواخت ایجاد کند.
  • 1800lm و از تنظیم مرحله ای روشنایی پشتیبانی می کند
  • 95Ra، به طور موثر از بین بردن اثر بصری شاخص کم رنگ ارائه می شود
  • بالای لوستر دارای یک فضای روشن رنگی است. با استفاده از 14 لنز ، زاویه روشنایی 60 درجه برای ایجاد یک فضای شفاف و یکنواخت
  • پشتیبانی از دمای رنگ 2700K – 6500K ، تنظیم مرحله ای ، از زرد گرم تا نور سفید خنک برای شما و خانواده در یک حالت ناهار خوری خاص
  • پشتیبانی از کنترل از راه دور گوشی همراه APP ، کنترل صدای هوشمند ، کم نور شدن بی سیم و کنترل سوئیچ دیواری
  • دستگاه ها و سیستم عامل های کنترل هوشمند پشتیبانی شده. شامل  Xiaomi ، Xiaoai ، Speaker ، Yeelight ، Voice Assistant ، Amazon Alexa ، Google Assistant ، IFTTT و … هستند.
  • طرح مهر و موم ضد پشه IP50 برای استفاده راحت
  • برای استفاده از اتاق ناهار خوری

چراغ های آویز هوشمند LED YEELIGHT Meteorite شیائومی را از کجا بخرید

چراغ های آویز هوشمند LED YEELIGHT Meteorite شیائومی در حال حاضر با قیمت 99.20 دلار در Banggood موجود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *