مجله شیائومی

بررسی دوربین هوشمند امنیتی شیائومی Aqara G2H

دوربین شیائومی

وقتی صحبت از دستگاه هایی برای خانه هوشمند می شود که می توانند با پلتفرم اپل و Homekit ارتباط برقرار کنند. مطمئناً به فکر دستگاه های ارزان نیستیم. با این وجود، دوربین هوشمند امنیتی شیائومی Aqara G2H سازگار با HomeKit Secure Video است و علاوه بر سایر ویژگی ها ، لیست قیمت بسیار ارزان نیز ارائه می دهد.

1. انتخاب دوربین با رنگ های مختلف برای انتخاب

برای بسیاری از کاربرانی که هنوز اطلاعات را نمی دانند. Aqara G2H یک دوربین HomeKit است که از دوربین G2 قدیمی ارتقا یافته است. دوربین هوشمند امنیتی شیائومی Aqara G2H دارای Gateway است – که می تواند جایگزین Aqara / Xiaomi Hub معمولی شود. با این حال، این فقط با Mi home سازگار است.

با جدیدترین دوربین هوشمند امنیتی شیائومی Aqara G2H ، دستگاه سازگار با Apple HomeKit خواهد بود. و همچنین اولین دوربین امنیتی آقارا می تواند با HomeKit وارد شود. این دستگاه برای کاربران همراه با دستگاههایی مانند سنسورهای درب، سنسورهای حرکتی ،… تشکیل یک سیستم امنیتی خانه هوشمند Aqara بسیار مناسب خواهد بود.

همچنین دوربین هوشمند امنیتی شیائومی Aqara G2H دارای رنگ های بسیاری برای انتخاب کاربران خواهد بود. سفید ، آبی ، قرمز و زرد. با این حال، این رنگ های متنوع فقط در نسخه های داخلی چینی ظاهر می شوند. و از 17/06 به فروش می رسد.

2. عملکرد برجسته از دوربین هوشمند امنیتی شیائومی Aqara G2H

همچنین می توان از Aqara G2H  به جای Aqara / Xiaomi Hub معمولی استفاده کرد . اما از طریق Wifi به شبکه پیوند داده می شود و با دستگاه Zigbee 3.0 ارتباط برقرار می کند. ”  با Apple HomeKit کار می کند  ” همچنین به دوربین اجازه می دهد تا از عملکرد HomeKit Secure Video اپل استفاده کند.

 

از قابلیت ضبط از دستگاه نیز قدردانی می شود:  کیفیت 1080p، زاویه چرخش 140 درجه، امکان نظارت و ضبط زنده را می دهد. این دوربین همچنین امکان ضبط با کیفیت 2MP در شب را فراهم می کند. صحنه کاملاً واضح است و به شما امکان می دهد تمام فعالیت های شبانه را مشاهده کنید.

 

به طور خاص، این دستگاه از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی یکپارچه برخوردار است  و انسان و حیوان را از یکدیگر تشخیص و تمیز می دهد. یک تابع شبیه به دوربین HomeKit است مانند آرلو است یکپارچه  مکالمه دو طرفه قابلیت.

 

دوربین هوشمند امنیتی شیائومی Aqara G2H از مشخصات فنی مهمی برای طیف قیمتی که در آن قرار گرفته برخوردار است. در مورد وضوح لنز، در واقع، این سنسور 1080P با زاویه دید 140 درجه و  پشتیبانی از استاندارد اتصال Zigbee با توپی داخلی را ارائه می دهد.

 

دوربین شیائومی

 

همچنین صوتی دو طرفه وجود دارد، تا بتوانید از اتاق به عنوان یک دستگاه مخابره داخل ساختمان استفاده کنید یا با لمس یک نماد تنها پیام ارسال کنید. علاوه بر این ، عملکرد تشخیص حرکت را ارائه می دهد ، به طوری که اعلان ها را ارسال می کند یا فقط در صورت لزوم ضبط را شروع می کند ، همچنین از عملکرد تشخیص صدا لذت می برد.

از عملکردهای Aqara G2H علاوه بر HomeKit و HomeKit Secure Video، ضبط فیلم HD با لنز زاویه باز 140 درجه است. این دوربین دارای ویژگی دید در شب است و می تواند افراد و حیوانات را به طور مستقل تشخیص دهد. میکروفون و بلندگو امکان استفاده به عنوان سیستم اینترکام را دارند. ذخیره ضبط شده از طریق HomeKit Secure Video در iCloud اختیاری است. همچنین می توانید دوربین را در یک کارت microSD که به صورت محلی نصب شده ذخیره کند. در سمت سنسور، دوربین می تواند در برابر سر و صدا، حرکات و احتمالاً در برابر لرزش واکنش نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *