مجله شیائومی

بررسی هدفون شیائومی مدل Haylou T15 TWS Earbuds

هدفون شیائومی مدل Haylou T15 TWS Earbuds

در چند ماه گذشته شرکت شیائومی چهار مدل هدفون بی سیم را به بازار عرضه کرده است که آخرین مدل آن هدفون شیائومی مدل Haylou T15 TWS Earbuds است . نام این محصول به این معنی است که T15 TWS Earbuds متعلق به برند شریک Xiaomi ، Haylou است که به دلیل هدست های خود بسیار مشهور شده است. آخرین مدل هایلو T15 دارای استقامت فوق العاده طولانی نسبت به سایر گوشی های هایلو یا شیائومی است . و یکی از بزرگترین نکات این است که مدل جدید قیمت بسیار جذابی دارد.

 

Xiaomi Haylou T15 TWS Earbuds Review: کنترل لمسی با کیف شارژ 2200 میلی آمپر ساعت فقط با 25.99 دلار در AliExpress تصویر 1

 

باتری هدفون شیائومی مدل Haylou T15 TWS Earbuds

بزرگترین پشتیبانی هدفون شیائومی مدل Haylou T15 TWS Earbuds عمر باتری آن است. هر هدفون با یک باتری 43 میلی آمپری ارائه می شود ، بنابراین در صورت شارژ کامل می تواند تا 2،5 ساعت موسیقی فراهم کند. قاب قابل شارژ 2200 میلی آمپر ساعت تا 60 ساعت موسیقی یا حدود 100 ساعت مکالمه را امکان پذیر می کند.

 

Xiaomi Haylou T15 TWS Earbuds Review: Touch Control with 2200mAh Case Charging فقط با 25.99 دلار در AliExpress تصویر 2

 

شارژ هدفون 1،5 ساعت طول می کشد. علاوه بر این ، به دلیل عملکرد شارژ معکوس ، جعبه شارژ Haylou T15 می تواند به عنوان پاوربانک تلفن هوشمند یا سایر دستگاه های شما استفاده شود.

 

طرح

Xiaomi Haylou T15 TWS Earbuds Review: Touch Control with 2200mAh Case Charging فقط با 25.99 دلار در AliExpress تصویر 3

 

هدفون های شیائومی هایلو T15 TWS دارای طرحی کاملا متفاوت از تمام مدل های قبلی هستند. این هدست از طراحی ضد آب IPX5 برخوردار است و دارای جعبه شارژ مستطیلی است. هدفون شیائومی مدل Haylou T15 TWS Earbuds فقط در رنگ مشکی مات موجود است.

 

Xiaomi Haylou T15 TWS Earbuds Review: کنترل لمسی با کیف شارژ 2200 میلی آمپر ساعت فقط با 25.99 دلار در AliExpress تصویر 4

 

وزن گوشها 37 گرم است که باعث می شود آنها در گوش بسیار راحت و نامرئی باشند. اندازه هدست 2.19×2.16 x1.78 سانتی متر است.

کیف شارژ واقعا کوچک است و به راحتی در جیب یا یک دست قرار می گیرد. به رغم اندازه ، این گوشهای TWS یک باتری نسبتاً بزرگ را در خود جای داده اند. یک سنسور LED کوچک و یک جک شارژ در سمت راست جعبه قرار دارد.

آنچه در مورد هدفون شیائومی مدل Haylou T15 TWS Earbuds جدید است ، دکمه بزرگ در قسمت جلوی قاب است. برای بررسی میزان قدرت فقط دکمه را فشار دهید. در داخل جعبه شارژ سه چراغ LED وجود دارد که سطح قدرت را در زمان واقعی نشان می دهد.

در داخل کیف شارژ یک جفت هدفون بی سیم خواهید یافت. این گوشواره ها به بلندگو ، بالشتک های سیلیکونی و 2 کانکتور شارژ مجهز شده اند ، در حالی که در سمت خارجی جوانه ها یک صفحه کنترل لمسی و یک سنسور LED وجود دارد.

 

هدفون شیائومی مدل Haylou T15 TWS Earbuds

 

هدفون های جدید شیائومی از طراحی ضدآب IPX5 نیز برخوردار هستند ، بنابراین می توان از این هدست در هنگام باران استفاده کرد ، همچنین ضد عرق است بنابراین می توان هنگام انجام ورزش از آن استفاده کرد.

 

کنترل و بلوتوث 5.0 را لمس کنید

هدفون شیائومی مدل Haylou T15 TWS Earbuds میتواند همزمان با هم مورد استفاده قرار گیرد تا به یک اثر استریو برسید ، یا می توانید هنگام رانندگی با اتومبیل فقط یک هدفون را وصل کنید ، به عنوان مثال برای برقراری تماس تلفنی. این هدفون از چندین حالت مانند موسیقی ، بازی ، دستیار صوتی ، حالت تماس و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

 

امکانات هدفون شیائومی مدل Haylou T15 TWS Earbuds:

  • طراحی بیونیک
  • کنترل هوشمند لمسی
  • 3.7 گرم طراحی سبک
  • باتری 2200 میلی آمپر ساعتی
  • تا 60 ساعت عمر باتری
  • صفحه نمایش هوشمند در زمان واقعی
  • کاهش سر و صدا DSP
  • بلوتوث 5.0
  • طراحی ضد آب و ضد عرق IPX5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *