مجله شیائومی

اولین برداشت های گوشی موبایل Mi 10i شیائومی: به نظر ارزشمند می رسد

گوشی موبایل شیائومی

هنگامی که شیائومی اعلام کرد Mi 10i را به هند می آورد، ابرو بسیاری از علاقه مندان به گوشی های هوشمند و همچنین گیمرهای موبایل را بالا برد. به هر حال، یک گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون 750G می تواند معامله عملکردی باشد که بیشتر کاربران جوان می خواهند روی آن کار کنند. علاوه بر این، این پشتیبانی از 5G را به ارمغان می آورد، که برای کسانی که مایل به استفاده از گوشی موبایل حداقل برای دو یا سه سال هستند، بسیار مهم است. و با طعنه زدن شیائومی به رنگ Pacific Sunrise، ما را مشتاقانه منتظر Mi 10i شد.

Mi 10i برای یک گوشی اندرویدی میان رده کاملاً هیجان انگیز به نظر می رسد. به هر حال، این تلاش شیائومی برای به خدمت گرفتن امثال Moto G 5G و Realme 7 Pro است. با قیمت های بسیار جذاب که ممکن است شما را به ارتقا واداشته باشد. حتی اگر Redmi Note 9 Pro Max را سال گذشته دریافت کرده باشید. با شروع از 21999 روپیه، گوشی موبایل Mi 10i شیائومی برای ما یک سیستم دوربین 108 مگاپیکسلی ، قابلیت اتصال 5G (حتی اگر در این مرحله بی فایده است). و یک صفحه مشخصات که بدش نمی آورید به رخ بکشید.

من چند روزی را با گوشی موبایل Mi 10i شیائومی گذرانده ام و تاکنون همه چیز چشمگیر به نظر می رسد. در حالی که بررسی کامل چندی دور نیست، اما در اینجا گزارشی از تجربه اولیه من با گوشی موبایل Mi 10i شیائومی ارائه شده است.

تصویری تازه از گوشی موبایل Mi 10i شیائومی

 

شیائومی Mi 10i

 

در قسمت پشت گوشی موبایل Mi 10i شیائومی یک قوز عظیم دورانی دوربین وجود دارد. که متشکل از چهار حسگر دوربین است که روی هم نصب شده اند. عنصر دایره ای برای تمایز طراحی اضافه شده است. اما در حالت ایده آل ، طرح اصلی شبیه به برآمدگی دوربین مربعی است که در سری Redmi Note 9 مشاهده کردیم.

شیائومی برای ایجاد خاصیت بیشتر ، عباراتی مانند “دوربین AI 108MP” ساخته شده برای 5G” را در خود جای داده است. از نظر شخصی، این کتیبه ها مبهم به نظر می رسند. اما طراحی یک پارامتر ذهنی است و احتمال اینکه شما آن را بپسندید وجود دارد. خوشبختانه، در نوع رنگ Pacific Sunrise که داشتم، گرادیان زیبا توجه را از تمام نمایش ها می گیرد.

 

شیائومی Mi 10i

 

در واقع ، همراه با رنگ مات ، Pacific Sunrise گوشی موبایل Mi 10i شیائومی یکی از زیباترین گوشی های شیائومی است که طی بیش از یک سال به فروش رسیده است. قسمت عقب آن از شیشه ساخته شده است که فقط به “احساس برتر” می افزاید. در کنار پلاستیکی Moto G 5G ، این قیمت گرانتر است.

این قاب از پلاستیک ساخته شده است اما متناسب و سطح آن درجه یک است. اگر من منتقد نبودم، با توجه به اینکه کل گوشی احساس نگه داشتن آن را می کند، خودم را با مواد انتخابی اذیت نمی کنم. سنسور اثر انگشت نصب شده روی کلید قدرت در دسترس است. و تاکنون مشتاقانه به عنوان یک سیستم تأیید بیومتریک علاقه مند بوده است. دکمه ها لمسی هستند، و این باعث می شود کیفیت ساخت گوشی کاملاً روشن باشد.

 

شیائومی Mi 10i

 

قسمت جلوی گوشی موبایل Mi 10i شیائومی نسبتاً مدرن است. اما در سال 2021 انتظار داشتم شیائومی حاشیه ها را بیشتر اصلاح کند. چانه پایینی هنوز در مقایسه با بقیه حاشیه ها قابل توجه است. دوربین جلو مانند بسیاری از گوشی های میان رده ای که امسال راه اندازی شده اند. در یک برش سوراخ کوچک قرار دارد. صفحه نمایش، عقب و دوربین از Gorilla Glass 5 محافظت می کنند. شیائومی همچنین یک محافظ صفحه ضد باکتری و یک کیس را به عنوان استاندارد در جعبه قرار داده است.

 

اینها کاملاً مشخصات فخرفروشی هستند

 

شیائومی Mi 10i

 

در حالی که Mi 10i فانتزی به نظر می رسد، شیائومی  اطمینان حاصل کرده است که در مورد مشخصات فنی از شما مباهات می کند. این گوشی از یک صفحه نمایش کاملاً بزرگ 6.67 اینچی 1080p IPS LCD برخوردار است. که از نرخ تازه سازی تا 120 هرتز پشتیبانی می کند. من می گویم “تا” زیرا گوشی موبایل Mi 10i شیائومی از همان صفحه Adaptive Sync از سری Mi 10T استفاده می کند. که به طور خودکار میزان تازه سازی را براساس نوع محتوا تغییر می دهد. تا کنون، نمایشگر صاف به نظر می رسد و در مدت زمان کمی که صرف این بازی و همچنین تماشای فیلم کردم. هیچ گونه پارگی صفحه نمایش یا لرزشی مشاهده نکردم. این صفحه نمایش به نظر خود روشن و پر جنب و جوش است. اگرچه خوانایی در فضای باز در زیر نور خورشید آنقدرها که انتظار داشتم روشن نیست.

گوشی موبایل Mi 10i شیائومی از تراشه Qualcomm Snapdragon 750G استفاده می کند که قبلاً در Moto G 5G شاهد آن بودیم. نمونه بررسی من از Mi 10i در ساخت نرم افزار قبل از انتشار بود. و بنابراین، هنوز عاقلانه نیست که قضاوتی در این باره داشته باشید. با این وجود ، با وجود نرم افزار ناتمام، تلفن احساس سریع می کند. در حالی که بازی ها با زمان بارگذاری هیچ گونه تردیدی نشان نمی دهند. MIUI 12 شیائومی معمولاً در آن وجود دارد و اگرچه شبیه همان موردی است که قبلاً در اکثر گوشی های Xiaomi 2020 مشاهده کرده بودیم. اما تغییراتی در آن ایجاد شده است.

 

شیائومی Mi 10i

 

گوشی موبایل Mi 10i شیائومی مانند اکثر دستگاه های شیائومی 2020، برخی از برنامه های سهام خود را با برنامه های سهام Google مانند گوشی موبایل ، مخاطبین ، پیام ها و موارد دیگر جایگزین می کند. مرکز کنترل یک ویجت جدید برای دسترسی سریع به لوازم خانگی هوشمند دریافت می کند. حتی اگر این یکی هنوز در اندروید 10 اجرا می شود. ای کاش شیائومی با توجه به اینکه 2021 از قبل آغاز شده است. این یکی را سریع به آندروید 11 ارتقا دهد.

من هنوز نمی توانم در مورد عمر باتری اظهار نظر کنم زیرا مصرف من محدود است. با این حال، طی سه روز گذشته، باتری 4820 میلی آمپر ساعتی بسیار خوب نگه داشته شده است. سیستم شارژ 33 وات از کمتر از 10 درصد به کمتر از یک ساعت شارژ نیاز دارد. سرعتی که من برای آن اذیت نمی شوم.

 

شیائومی Mi 10i

 

یکی از مهمترین قرعه کشی های Mi 10i سیستم دوربین است. گوشی موبایل Mi 10i شیائومی با دوربین 108 مگاپیکسلی ارزان ترین گوشی است. این سنسور HM2 سامسونگ است که از ترفند binning 9 در 1 برای گیر کردن جزئیات بیشتر استفاده می کند. شیائومی می گوید شما می توانید عملکرد مشابه دوربین Mi 10T Pro را انتظار داشته باشید. صادقانه بگویم، من هنوز دوربین ها را روی تلفن تحت فشار قرار نداده ام. اما عملکرد دوربین در یک نگاه سریع خوب به نظر می رسد. با توجه به اینکه می توانم زوم خود را ادامه دهم. و همچنان وضوح یک موضوع دور را از دست ندهم. حالت 108MP هنوز هم سرگرم کننده است.

 

شیائومی Mi 10i

 

امیدوارم حسگرهای جدیدی برای سه دوربین دیگر ببینم. همان ترکیب قدیمی دوربین های 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق 2 مگاپیکسلی ناامید کننده است. نمی دانم چه اتفاقی برای ماکرو تیرانداز 5 مگاپیکسلی افتاد که ما را در گوشی های Redmi Note 9 Pro تحت تأثیر قرار داد؟ آیا به دلیل کاهش هزینه تبر شد؟ مراقب بینش کامل عملکرد این دوربین ها باشید.

 

برداشت های اولیه از گوشی موبایل Mi 10i شیائومی

 

شیائومی Mi 10i

 

براساس قیمت های شیائومی ، گوشی موبایل Mi 10i شیائومی در نگاه اول یک معامله به نظر می رسد. یک دوربین 108 مگاپیکسلی و عملکرد سریع اسنپدراگون 750G با 20999 روپیه خیلی خوب به نظر می رسد، به خصوص برای nerds مشخصات. از همه مهمتر ، Mi 10i با طراحی فانتزی و کیفیت ساخت جامد احساس گرانی می کند که باعث علاقه مندی من شده است. اما آیا در مقایسه با Motorola Moto G 5G که قیمت آن 20999 روپیه است و مورد علاقه فعلی ما در این بخش است. تلفن بهتری است؟ برای بررسی کامل ، BGR India را تحت نظر داشته باشید. زیرا در حال حاضر مشغول آزمایش Mi 10i برای آزمایش چند روز آینده هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *