مجله شیائومی

تلویزیون شیائومی ″Mi QLED 4K 55 در هند راه اندازی شد

تلویزیون شیائومی

شیائومی هند با راه اندازی ″Mi QLED TV 4K 55 وارد دسته تلویزیون های برتر برتر شده است. Mi TV تازه رونمایی شده اولین تلویزیون شیائومی QLED این شرکت برای کشور است. در ابتدا تصور می شد Mi TV 5 Pro است که این برند سال گذشته در چین معرفی کرد. اما پس از آن، خود شرکت تأیید کرد که مدل ارائه شده در هند متفاوت خواهد بود. بیایید نگاهی به مشخصات ، ویژگی ها و قیمت این تلویزیون جدید بیندازیم.

 

تلویزیون شیائومی

مشخصات و ویژگی های تلویزیون شیائومی ″Mi QLED 4K 55

همانطور که از نام آن مشخص است ، تلویزیون جدید شیائومی یک صفحه 55 اینچی QLED با وضوح 3840×2160 پیکسل 4K ، 100 ut طیف رنگی NTSC ، 95 ut دامنه رنگی DCI-P3 و 96 screen صفحه به بدنه را به نمایش می گذارد. نسبت این پنل از تمام استانداردهای محبوب HDR مانند Dolby Vision ، HDR10 + ، HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. اما متأسفانه، این صفحه نمایش با ویژگی کم نور محلی ارائه نمی شود.

علاوه بر این، تلویزیون شیائومی ″Mi QLED 4K 55 از RealityFlow MEMC و Vivid Picture Engine (نیشگون گرفتن و کشیدن مشخصات صفحه نمایش اختصاصی) پشتیبانی می کند. به عنوان یک جایزه اضافی، تلویزیون دارای یک قاب فلزی، پشتی فیبر کربن و پایه های فلزی است. با این حال، پایه دیواری جداگانه فروخته می شود. قیمت نسخه معمولی 499 پوند است. در حالی که نسخه چرخان آن 1،199 پوند قیمت دارد.

تلویزیون شیائومی ″Mi QLED 4K 55 از چیپست MediaTek MT9611 با پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP2 بهره می برد. این سیلیکون با 2 گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. شاسی تلویزیون همچنین شامل یک سیستم 6 بلندگوی 30 وات 30 وات متشکل از 4 عدد بلندگوی تمام برد و 2 عدد توییتر است. آنها در حدود فرکانس 50-20KHz کار می کنند و از Dolby Audio و DTS-HD پشتیبانی می کنند.

تلویزیون دارای Android TV 10 است و بنابراین با فروشگاه Google Play ، Chromecast Built-in و Google Assistant همراه است. مانند سایر Mi TV ، این سرویس همچنین با پرتاب PatchWall ، یک سرویس جمع آوری محتوا که در حال حاضر در نسخه v3.4 است ، ارائه می شود . حداقل ریموت Mi TV نیز به عنوان بخشی از بسته موجود است.

 

تلویزیون شیائومی

 

ویژگی های دیگر عبارتند از Mi Quick Wake (زمان بوت سریعتر – زیر 5 ثانیه) ، Mi Quick Mute (فشار دادن صدا را برای فشار دادن دو برابر فشار دهید) و تنظیمات سریع Mi (برای دسترسی به تنظیمات دکمه Mi را با فشار طولانی).

قیمت و در دسترس بودن Xiaomi Mi QLED TV 4K 55

Mi QLED TV 4K 55 54999 پوند (748 دلار) قیمت دارد. از 21 دسامبر می توان آن را از Mi.com ، Flipkart ، Mi Home ، Vijay Sales و سایر فروشگاه های پیشرو خرده فروشی خریداری کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *