مجله شیائومی

تلویزیون هوشمند شیائومی 75MI Q1 اینچ OLED با گواهینامه بلوتوث SIG

شیائومی در حال آماده سازی برای عرضه مدل جدید تلویزیون OLED است. و امروز مدلی که تلویزیون هوشمند شیائومی 75MI Q1 اینچ OLED معرفی شده است گواهینامه Bluetooth SIG را به دست آورده است . متأسفانه، گواهینامه بلوتوث SIG چندان آشکار نیست و فقط در دسترس بودن استاندارد بلوتوث 5.0 را تأیید می کند. با این حال، این به عنوان اثبات این دستگاه است که خیلی زود وارد بازار می شود. شیائومی در مورد تلویزیون هوشمند جدید خود کم لطفی می کند. اما هنوز زمان راه اندازی لحظه آخر در سال 2020 وجود دارد. اگر اینطور نباشد، این شرکت همچنین یک رویداد عظیم را آماده می کند. احتمالاً برای ژانویه، جایی که نشان می دهد سری Mi 11.

در سال 2020 می توان گفت که این شرکت به خوبی به علاقه مندان به محدوده تلویزیون خود خدمات ارائه داده است. این شرکت مجموعه ای از تلویزیونهای چشمگیر مانند Mi TV LUX OLED نسخه شفاف را راه اندازی کرد. این مدل به عنوان اولین تلویزیون شفاف OLED در جهان تولید می شود. پانل OLED کاملاً شفاف است. و هنگام خاموش بودن یک پنجره واضح را نشان می دهد و باعث می شود تصاویر هنگام روشن شدن شناور باشند. این تلویزیون عالی برای همه علاقه مندان به فناوری است که اکنون می خواهند احساس آینده را داشته باشند.

 

شیائومی نسخه یادبود شفاف Mi TV LUX 65 "خود را اعلام کرد | Mundo Conectado

 

ما انتظار داریم تلویزیون هوشمند شیائومی 75MI Q1 اینچ OLED جدید به عنوان یک مدل تلویزیون هوشمند برتر عرضه شود. با این حال ، ما در یک راه اندازی جداگانه برای آن شرط نمی بندیم. ما انتظار داریم مدل ها و اندازه های دیگر نیز ظاهر شوند. در حال حاضر ، همه چیزهایی که باید منتظر جزئیات بیشتر باشیم.

شیائومی در محدوده تلویزیون، تلفن های هوشمند و محصولات AIoT رکورد می زند

در حال حاضر شیائومی به عنوان یکی از برترین شرکت ها در زمینه گوشی های هوشمند و تلویزیون ها فعالیت می کند. طبق اطلاعات اخیر، این شرکت در سه ماهه سوم سال 2020 مجموعاً 46.6 میلیون گوشی موبایل هوشمند ارسال کرده است. درآمد کل این شرکت به 72.2 میلیارد CNY رسید که حدود 10.9 میلیارد دلار است. اگر آن را با نتیجه سال گذشته مقایسه کنیم، 34.5 درصد افزایش دارد. این شرکت همچنین در حال دستیابی به تعداد خوبی برای محدوده AIoT خود است. محدوده Thi درآمد خود را به 18.1 میلیارد CNY 2.7 میلیارد دلار افزایش داد که از 16.3 درصد رشد نسبت به Q3 2019 است.

این شرکت می خواهد در سال 2021 اپل را هدف قرار دهد

طبق گزارشات اخیر ، شیائومی سفارشات تولید گوشی های هوشمند را افزایش می دهد. و همچنین در حال مذاکره با تامین کنندگان برای سفارش قطعات حداقل 240 میلیون تلفن است. برای این شرکت ، سال آینده باید یک سال رکورددار باشد.

شیائومی قصد دارد سال آینده، کاملاً جلوتر از اپل و هواوی، مقام دوم را در محموله های گوشی های هوشمند بدست آورد. با این حال، تحلیلگران سناریوی ناگواری را برای Huawei در سال آینده آماده می کنند. بر اساس آن می تواند از پنج تولید کننده برتر موفق خارج شود. هوآوی در اوج خود موفق شد 240.6 میلیون گوشی هوشمند را در سال 2019 به بازار عرضه کند.

در پست Nikkei همچنین آمده است که شیائومی به تأمین کنندگان خود گفته است که در حالت ایده آل ، این شرکت می خواهد سال آینده 300 میلیون واحد تلفن هوشمند ارسال کند. با این حال ، تحلیلگران معتقد نیستند که این کار عملی است. در هر صورت، با چنین سرعتی، شیائومی در آینده بسیار نزدیک فرصتی خواهد داشت تا برای رهبری در این بازار با سامسونگ رقابت کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *