مجله شیائومی

بررسی و معرفی هدفون شیائومی AMAZFIT POWERBUDS

هدفون شیائومی

Amazfit یک مارک تجاری است که برای لوازم جانبی مانند ساعت های بدنسازی و ردیاب های تناسب اندام شناخته شده است و در آن بخش عملکرد خوبی دارد. اما اخیراً، به بخشهای پردرآمد دیگری مانند دسته هدفون های بی سیم پررونق و محبوب تبدیل شده است. و یکی از جذاب ترین محصولات این شرکت، هدفون شیائومی AMAZFIT POWERBUDS جدید است که چند روز پیش در هند راه اندازی شده است. سری اول ارائه TWS این شرکت در بازار هند حتی اگر آن را عرضه سایر محصولات این سال برای مخاطبان جهانی در CES . Amazfit برای ما یک واحد بررسی Powerbuds فرستاد و ما واقعاً برای آزمایش آنها بسیار هیجان زده بودیم. افکار ما اینجاست.

درون جعبه

در داخل جعبه، سری هدفون، شارژر و کابل USB-C قرار داده ایم. مقداری مطالب خواندنی نیز وجود دارد. پایه های آهنربایی در داخل جعبه قرار می گیرند.

چند نکته مهم سریع که در مورد ساعت هوشمند شیائومی AMAZFIT POWERBUDS قابل ذکر است:

نظارت بر ضربان قلب از طریق PPG، طراحی قلاب اسپلیت گوش، مقاومت در برابر آب IP55، کاهش صدای ENC و موارد دیگر. برای اطلاعات دقیق تر، در اینجا پیوندی به داستان پرتاب وجود دارد.

 

طراحی هدفون شیائومی AMAZFIT POWERBUDS

 

طراحی Amazfit Powerbuds

 

برخلاف سایر گوشی های طراحی شده به شکل گرد یا دایره ای، Powerbuds دارای یک ماژول اضافه شده درست در زیر بدنه اصلی است. این دستگاه PPG ضربان قلب است که باعث می شود سری ها بیش از سایرین خارج شوند. هرچند این یک طراحی داخل گوش است و Amazfit سعی کرده قلاب های مغناطیسی جداشونده گوش اضافی را نیز تهیه کند که یک افزودنی بسیار خوب و مورد نیاز است. کیفیت ساخت نیز بسیار خوب و ممتاز است. وزن هر جوانه 6 گرم است ، در حالی که کیف شارژ در 57 گرم کمی سنگین است. این گوشواره ها دارای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP55 هستند ، اما این به کیف شارژ آن محدود نمی شود. بنابراین می توانید با آن تمرین کنید اما با جوانه ها نمی توانید شنا کنید.

 

هدفون شیائومی

از نظر تناسب ، نکات پیش فرض برای ما خوب و راحت بود ، از این رو سه نکته دیگر را شامل نشد. اکثر گوش ها در این چهار اندازه پوشانده شده اند و برای احتیاط بیشتر ، قلاب های گوش امنیت اضافی خوبی را ایجاد می کنند. با افزودن قلاب ها جوانه ها محکم می گیرند و احساس اطمینان بیشتری می کنیم که با آنها می دویم. بدون آنها ، نه خیلی. با این حال ، اگر فقط اطراف خود را خنک می کنید ، نیازی به استفاده از آنها نیست. به یاد داشته باشید ، هر اندازه و شکل گوش متفاوت است و ممکن است تجربه شما متفاوت باشد. بنابراین ، حتماً با گزینه های سفارشی ارائه شده بازی کنید. برای من شخصاً ، این یک تجربه راحت و لذت بخش بود و من آن را بیش از آنچه برای بیشتر جوانه های دیگر استفاده می کنم پوشیدم.

 

مورد Amazfit Powerbuds

کیس قرص شکل نیز روکش صاف اما درشتی دارد. چیزی که من آن را خیلی ترجیح می دهم. و این به شما کمک می کند لکه ها و خراشیدگی ایجاد نکند. درب و همچنین داخل کیس همه از کیفیت خوبی برخوردار هستند. همچنین توجه به جزئیات با چسبیدن آهنربا به جوانه های داخل کیس وجود دارد. این از افتادن آنها به طور تصادفی هنگام باز کردن درب جلوگیری می کند. دارای پورت شارژ USB-C و چراغ LED کوچکی است.

 

باتری هدفون شیائومی AMAZFIT POWERBUDS

عمر باتری Amazfit Powerbuds مطمئناً فوق العاده است. تقریباً در حدود 6.5 ساعت استفاده متوسط ​​، بعضی اوقات کمی کمتر ، گاهی بیشتر دوام می آورد. این مورد می تواند 16 ساعت دیگر را افزایش دهد (همراه با کیس) و پشتیبان 24 ساعته محکم است. اما کافی است بگوییم، ما خوشحال شدیم که برای یک روز کاری کامل نگران نباشیم. در اینجا شارژ بی سیم وجود ندارد ، اما این از نظر قیمت شکایت ندارد. همچنین شارژ سریع وجود ندارد.

بنابراین برای شارژ کامل به دو ساعت زمان نیاز دارید. اگرچه Amazfit با شارژ 15 دقیقه ای ادعا می کند سه ساعت پخش دارد. و این تقریباً برای باتری مناسب است ، این یکی از بلندگوهای با طول عمر بیشتر است و همچنین یکی از ویژگی هایی است که من دوست دارم. من هنوز عمر باتری آماده به کار آن را آزمایش نکرده ام اما در روزهای آینده این کار را انجام می دهم.

 

کیفیت صدا و تماس

 

هدفون شیائومی

 

اولین چیزی که در مورد صوتی هدفون شیائومی AMAZFIT POWERBUDS برای من برجسته است. وضوح و جلوه استریویی آن است. با قیمت بسیار خوب است. در حجم کامل ، صدای بیس به اندازه کافی ضربان دارد که شما هم شکایت نخواهید کرد. اما وسط و پایین را خفه نمی کند. متوجه شدم که امضای صدا به اندازه کافی متعادل است و نمی خواهم آن را تغییر دهم. میانه و پایین بودن هم خوب بود. در این حجم های بالاتر ، لغو سر و صدا به اندازه کافی وجود دارد تا شما را کاملاً از دنیای خارج غافل کند. آنچه حتی بهتر است این است که چگونه می توانید امضای صدا را مطابق میل خود از طریق اکولایزر برنامه شخصی سازی کنید. بنابراین، اگر شما باس بهتری می خواهید، می توان آن را تا حدی تنظیم کرد. هرچند هیچ پشتیبانی از کدک های صوتی Hi-Res مانند aptX یا LDAC وجود ندارد.

کیفیت تماس خوب است، هیچ چیز خیلی عالی ، هیچ چیز خیلی بدی هم نیست. هدفون ها دارای اتصال بلوتوث 5.0 پایدار هستند که اطمینان حاصل می کند که بین تماس های خود قطع نخواهید شد. و دامنه نیز بسیار مناسب است. تشخیص از طریق گوش نیز خوب است و هنگام بیرون آوردن هدفون صدا را بدون خطای زیاد متوقف می کند. می توانید تا 10 متر از تلفن خود دور شوید (حتی با وجود دیوارهایی در این بین) و تلفن همچنان متصل باشد. من از نظر اتصال هیچ مشکلی نداشتم. در مجموع ، Amazb Powerbuds من را با کیفیت موسیقی که ارائه می دهند ، خوشحال می کند. و تنظیمات اکولایزر ، انعطاف پذیری مورد نیاز را نیز اضافه کرده است که در بسیاری از گوشی ها با قیمت آن پیدا نخواهید کرد.

برنامه ردیابی ضربان قلب و برنامه AMAZFIT

 

 

ویژگی های ردیابی ضربان قلب PPG در هدفون شیائومی AMAZFIT POWERBUDS کمیاب است که زیر 6999 روپیه مشاهده می شود. اما فقط گوش راست است که از آن پشتیبانی می کند. همچنین ، فقط در حالت تمرین که توسط تلفن هوشمند فعال می شود کار می کند. چند حالت اساسی مانند دویدن ، دوچرخه سواری و آهسته دویدن وجود دارد. اگر ضربان قلب در طول تمرین خیلی زیاد شود ، جوانه ها شما را از این امر آگاه می کنند.

با توجه به اینکه بیشتر اوقات در خانه خود قفل شده ام ، متأسفانه ، به دلیل شرایط فعلی ، نتوانسته ام حسگر را به اندازه کافی آزمایش کنم. لازم به ذکر است که سنسور به اندازه سنسورهای ECG دقیق نیست. و من شخصاً یک باند هوشمند را ترجیح می دهم که بتواند به طور فعال همه چیز را ردیابی کند. و همچنین اطلاعات اولیه در دسترس داشته باشد. اگرچه ، داشتن سنسور در جوانه ها همیشه مورد خوبی است اما اگر به حالت کار محدود نباشد ، خوب است.

راه اندازی برنامه Amazfit بسیار ساده و آسان است. پس از نصب ، شما را از طریق یک راهنمای تصویری برای تنظیم جوانه ها راهنمایی می کند و بسیار آسان است. اتصال جوانه ها به بلوتوث نیز بسیار آسان است. من قصد دارم در روزهای آینده کمی بیشتر آن را آزمایش کنم و به زودی بررسی و تصاویر و افکار بیشتری را به روز می کنم.

 

آیا AMAZFIT POWERBUDS برای شما مناسب است؟

هدفون شیائومی AMAZFIT POWERBUDS کیفیت صدای بالاتر از حد متوسط ​​را برای کاربر عادی و میزان بیس زیادی را نیز ارائه می دهد. به این موارد ، ضریب راحتی و عمر باتری تمام روز و Amazfit Powerbuds گزینه ای عالی با قیمت 6999 روپیه است. علاوه بر این ، آنها به دلیل پایه های آهنربایی که به عنوان یک مزیت بزرگ دیگر است. به اندازه کافی متنوع هستند و می توانند در تمرینات استفاده شوند. از این رو، من هیچ گونه تردیدی ندارم که آنها را به شنونده ای عادی پیشنهاد دهم. برای افراد صوتی صوتی یا علاقه مندان به سیستم صوتی Hi-Res ، آنها باید به جای دیگری مراجعه کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *